It's coming...

zondag 18 december 2011

mijn kerstgevoel!:).
Ik lees bij meer mensen dat "het"er nog niet echt is, hoe komt dat toch? Zou het het weer zijn? Gaat de tijd voor ons te snel? Hoe dan ook, werk aan de winkel want hee, kerstmis ZONDER dat speciale gevoel kan natuurlijk NIET he;)(uitzonderingen daargelaten, begrijpelijk)
Vroeg op vanmorgen, met een stapel kerstmagazines van onze oosterburen op mn bontplaid op de bank. Kerstboomlampjes aan, geurkaarsje ook, verwarming snorrend...
Toch moest ik er even uit....want...

er lag sneeeeeeeuw!!! Voor alle nieuwkomers sinds de laatste sneeuw in ons land: IK HARTJE SNEEUW!
Jahjahjah....lach maar, sneeuw....pak je bril...maar hee, wie 't kleine niet eert...enzo

voor onze Sjors is dit zijn eerst sneeuw, en nou heeft hij altijd
wel een verbaasde blik op z'n toet, vanmorgen wist hij even niet waarheen....de boom in dus:D
(hij ziet daar steeds vogeltjes, maar zou hij nou écht denken dat die nog komen als hij daar ligt??;))

het vergt wel wat aanpassingen(kijk naar de spreidstand;)), en lang heeft hij het ook niet volgehouden.

Onze Bruce is de stoerste van het stel en had natuurlijk al eens eerder sneeuw gezien en meegemaakt...PAKKEN sneeuw, dus onverschrokken sprong hij op de container(vaste route) om zo soepeltjes het schuurtje op te springen *kuch*....poging twee slaagde overigens wél ;).(geen foto......helaas)

Ik heb nog wat snelle kersttips voor jullie bijelkaar gesprokkeld in die mooie magazines, maar daarvoor moet je toch écht even klikken naar His door haar (niet zuchten nu...KLIKKEN, mooie kiekjes, echt..)

Ik duik snel m'n bank weer op, nog heel wat magazines te gaan, mocht ik meer leuks tegenkomen deel ik het lekker wéér!

Fijne zondag!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

It's me zei

Geniet van een heerlijke luie zondag......en ik hoop dat je kerstgevoelens gaan komen.......hihih!!...liefs van mij.....

x
xxx
xxxxx
xxxxxxx
xxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxx
||
||

It's me zei

Je klik doet ut nie....xxx..

Thuis bij Tjits zei

mag ik bij je komen zitten op de bank, lekker meesnuffelen in je bladen op zoek naar het kerstgevoel?? ik kan het helaas ook nog niet echt vinden.. zucht..

liefs vanuit een zonnig drenthe!

Marjan zei

Bij mij begint het ook langzaam te komen. Gisteren boom versierd, het begin is er. Vanmorgen nog gewandeld in het zonnetje, dat geeft dan weer geen kerstgevoel, maar nu hagelt het hier. Zou het dan toch nog een enigszins witte kerst worden.....
Liefs
Juul

Pieternel zei

Nou het gevoel heb ik al wel hoor...Ik ben er helemaal klaar voor. Nog een week, joehoe en dan ja dan....... GENIETEN...

Kruip naast je op de bank Groetjes Pieternel

beth214 zei

Uhhh...sneeuw in Limburg? Ik denk alleen bij jou om je te plezieren!

Karin zei

Toch sneeuw dus! Maar goed dat zusje hier zit ;) Geniet van je knusse 4e advent!

Mayflower zei

Sneeuw!!!!!....zij wel hihi
Als dan het Kerstgevoel niet gaat komen Lynda.
Geniet van een heerlijke luie zondag met al die mooie magazines.
Lieve groet, Mea

Miss M zei

Ach, wat geweldig dat er sneeuw ligt bij jullie!! Wauw! En die verbaasde blik... ooh, snoezig!

Fijne zondag, groetjes, Marjolijn ♥

What's in a day zei

Je bank zal nu wel vol zijn...zucht, hier sneeuwt het nu...joepie, zal snel weg zijn,maar toch het is sneeuw..lief je poezenbeestje..geweldig ervaring, je eerste sneeuw..

Lieve groet,
♥Eefie

Pierelantijntjes zei

ik ben wel een beetje jaloers hoor.....ook al is het misschien niet veel, het verhoogt toch het kerstgevoel!
fijne zondag en geniet van je magazines.
liefs Ester

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Wat zeg je nou... Sneeuw? Nou, hier alleen hagel hoor, vandaag, de hele dag al, met af en toe een klap onweer erbij... Dat hoort toch helemaal niet in de kersttijd, onweer... bah.
Maar je tipjes bij His door Haar zijn fantastisch hoor. Leuke dingen, ik had ze niet meer nodig want ik ben al sinds 3 december in de kerstsfeer, wacht nu op oud en nieuw... Dat krijg je wanneer je kerst al 3 weken van te voren 'viert'. Wel erg leuk was het.
Die poezenbeesten toch, geweldig die spreidstand, ik doe het niet na...
Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

hokje zei

Mooie foto's en alleen al het woord sneeuw; de stemming is aanwezig ;)

Lieve groet, Miranda

Bij Guusje Thuis zei

Pff .. het kwam hier niet verder dan wat natte sneeuw dus was gelijk weer weg, beetje jammer weer!

Annelies zei

Bedankt voor je lieve berichtje!
liefs, Annelies

@nne zei

hier enkel wind, regen en hagel ... lieve groet, @nne

lia zei

Ja, ja... ik geloof dat ik het kerstgevoel krijg.
Ik laat je blog maar even aan staan.

Liefs

Margot zei

Gisteren met 8 familieleden hier heerlijk gezellig kerstdiner gehad....ja, zelf gemaakt en het liep gesmeerd. Dus ik laat mezelf alleen nog maar verwennen, maar de kerstsfeer zit er hier goed in hoor!!! Ook al vind ik die felle zon iets minder nu...mijn ramen zijn zooo smerig, echt hollands hè....nog even wat zeuren....haha...
Wat ik dit jaar wel heb gemist, is dat ikzelf zo stom ben geweest om niet met je hug mee te doen...dus bij deze...ik schrijf me zovast voor volgend jaar in!!! Zoo, kan ik ook weer van mijn tedoen-lijstje afstrepen...
Heb ook via zuslief je mailtje ontvangen...merci beaucoup...knuf terug...
Margot