Haast geboden...

vrijdag 2 december 2011

Voor mij....niet voor jullie....de inschrijvingen voor de GROEPSKNUFFEL zijn binnen, ik kan gaan koppelen! Ik streef ernaar dit weekend iedereen zijn/haar partner toe te wijzen zodat jullie aan de slag kunnen want.....over twee weken moet alles alweer bij de ontvanger zijn he :).
Dus...ik ga dát even regelen, als jullie alvast beginnen met het heerlijke Sinterklaasweekend.....meld ik me later weer:).



Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Huys 50 zei

Heeeee Lynda,
Meis,ik laat dit even voorbij gaan hoor maar geloof mij..ik knuffel jullie allemaal PLAT de komende maand.

Groetjes van mij....

Dicky Marie.

Home and Lifestyle zei

Ben benieuwd waar 'dat gekoppel' toe gaat leiden ;-)! Succes!!

Bianca zei

Ben benieuwd wat het gaat worden !!!
Groetjes Bianca

Karin zei

Je gaat het druk krijgen dit weekend, en dan ook nog soep maken, taart bakken en chocomelk opwarmen! Succes met dat alles, maar vooral een cosy weekend voor je!

Carla zei

Vergeet je tussendoor niet ff een pepernootje en een kopje chocolade te drinken!!
Suc6

liefs Carla.

Pink Princess zei

Ben benieuwd :) IK *doe niet aan Sinterklaas* dus kom maar op hihihi.

Groetjes van Marian

It's me zei

Fijn weekend !!...Liefs van mij..........♥.. ♥... ♥....

L zei

Veel succes!!!
En vergeet ook niet een beetje te genieten van het Sintweekend!

Anita zei

Oh gaan we knuffelen ik ben benieuwd ?! ;-)
Fijn weekend !!! Groetjezz lfs mij

Bij Guusje Thuis zei

Als je zo druk bent met iedereen en van alles, dan stopt Sint vast iets in jouw schoen, ja toch?!

Abacaxi & Hortelã zei

Komt allemaal goed...
Nu ga je eerst GENIETEN van het Sintgedoe, ... En ik duld geen tegenspraak... :P

XX

Nicole Claudia zei

Jip... ik ga alvast nadenken... over wat ik ga schenken.... Zoals je ziet, ben ik vandaag de Dichtpiet, hahaha

Toedels... groetjes Collie

Bonjade zei

Nu dat ziet er overheerlijk uit...de taart is klaar....de chocolade melk is hot.....Sint kan dus bij jullie komen......
Geniet van het heerlijke avondje.
Liefs
FF