Waar ik was...

zondag 11 december 2011

...was het leuk, was het gezellig, sfeervol, en rook het heerlijk naar vuur!














Eens in de twee jaar vindt er in Arcen(Limburg) het Dickensfestival plaats. Het hele dorp is erbij betrokken, kostuums werden in eigen beheer gemaakt, en van jong tot oud figureert op het festival. Muziek, kunst, culinair;), toneel ende vermaak;). Vuurkorven waar je je aan kunt warmen, open ramen waarachter bv een violiste een mooi stukje muziek ten gehore brengt. Het was gezellig. Al vond ik het twee jaar geleden leuker, maaaaar.....toen was ik er voor het eerst en sneeuwde het...plaatje compleet he;). Toch blijft het een heerlijk December-uitje!

Fijne zondag!
Liefs,
Lynda

ps: natuurlijk bedank ik ook iedereen van ganserenormwelgemeendeharte voor alle lieve felicitaties voor mijn verjaardag!

Leave a Comment

It's me zei

Wat leuk !!...ja met sneeuw erbij ziet het er nog leuker uit.......fijne zondag....Geniet !!!...xxx.

Bianca zei

Dat is toeval !!!! Ik ga vandaag naar Druten en ook daar is er een Dickensfestijn......ben benieuwd.......schijnt wrg leuk te zijn.
Als ik jouw foto's zo bekijk klopt dat wel !!!
Ga er ook een blogje van maken,dus kom vanavond maar kijken.
Fijne zondag,groetjes Bianca xx

What's in a day zei

Nog van harte.....vergeet ik dus te feliciteren...maar mag vandaagvast ook wel!!!
Wat een leuk festijn zeg...zo mooi in sfeer...ik lees net van Bengeltje dat er in Druten ook zoiets is...warempel ik woon er 15 km vandaan en weet dat niet...racen dus....

Lieve groetjes,
♥Eefie

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Wat ziet dat er allemaal geweldig mooi uit zeg.
Zo´n Dickens-festival zou ik ook wel eens willen zien, maar Arcen ligt nou niet bepaald naast de deur voor mij. Enne werk speelt ook niet bepaald mee, hele weekend aan de arbeid dus voor mij... straks ook weer...
Ik wens je een heel fijne zondag,
lieve groet,
Mirjam

lia zei

Oh, heb ik net dat ene postje gemist. Maar alsnog van Harte Gefeliciteerd.
En dit ziet er wel leuk uit, en met sneeuw is het idd nog leuker.

Fijne dag
Liefs Lia

Kat Ibáñez zei

Lieve Lynda

What an enchanting and charming Christmas market!! You took very beautiful pictures!! I can smell yummy scents from here mmmm....

Have a wonderful Sunday!!!!!!

Kus!!

Huys 50 zei

Overal Dickens........echt overal !!!
Ik ben er één keer geweest,leuk maar dan heb je het ook wel weer gezien denk ik.
Een aantal jaren terug was het nog in één stad,speciaal dus en dat was leuk.
Nu is het op elke hoek Dickens en wordt het toch iets minder.
Met sneeuw,ja, dan is het feest compleet,prachtig !!!
Belangrijk........als je maar geniet !!

Groetjes
Dicky Marie.

Kom Achterom zei

Wel heel sfeervol hoor!!
gezellig! Deventer is ook mooi maar zoooo verschrikkelijk druk!!
Fijne dag
Yolanda

Annemiek zei

Lees nu pas dat je jarig was , alsnog van harte en nog vele [ blog] jaren erbij !!!!
Dickens is leuk , was een aantal jaren geleden in Deventer , wat een belevenis ...
Fijne feestdagen en groetjes , Annemiek

Tierlantijn zei

Ohhh dat ziet er leuk uit!!

Elisabeth zei

Wat ziet dat er sfeervol uit en met sneeuw zal het zeker helemaal mooie plaatjes geven
Liefs Elisabeth

Pierelantijntjes zei

Whoooo wat ziet dat er gezellig uit Lynda!
Ik ben ooit...jaaaaren geleden in Arcen geweest. Zomaar een weekje met mijn ouders op een park. En alles was daar in kerstsfeer. Ik heb zoooo genoten daar. Want bij ons zie je dat toch niet zo hoor, al die kerststalletjes en andere versieringen. Ook buiten.
Fijne dag
liefs Ester

Een sneller kloppend hart zei

Oh dat ziet er leuk uit zeg....heel gezellig en sfeervol!!
Ik hou van dat soort uitjes...in het donker :)

Veel groetjes, Veronique

Mayflower zei

Wat ziet dit er prachtig uit. Zo kom je helemaal in de sfeer van Kerstmis.
En ja....met sneeuw erbij is het plaatje helemaal compleet.
Nog even dit.....ik weet niet of je dit van anderen ook weleens gehoord heb, maar het gaat tergend langzaam om op je Blog te komen en loopt het steeds vast met Blog reageert niet, dit terwijl ik een supersnelle pc-verbinding heb. Daarom reageer ik vaak wat minder omdat dit alles zo lang duurt.
Lieve groet, Mea

Abacaxi & Hortelã zei

Ohhhh wat gezellig!!!!
XX

Vær våken zei

Dear Lynda, you were in Paris!!!!! How wonderful!! I just left a comment on that Paris post! I'm so happy for you and glad you finally got to go! I hope you are having a great December :) :)@

Hug, Kristin

Saskia zei

ooh wat heerlijk!!!! 't Is niet zo gek ver van Belgisch Limburg naar Nederlands Limburg dus misschien moet ik volgend jaar eens afzakken naar daar (of opstijgen aangezien ik noordelijk moet haha)

Door Jolanda zei

O jaaa prachtig en gezellig! Ook hier in de omgeving kennen we er een aantal, blijft zo bijzonder sfeervol:)

Petra zei

Oh, oh, ik wist niet dat je jarig was. Maar van mij nog heel veel felicitaties, en ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad :)

En leuk zeg die foto's van het Dickensfestival, ik weet nog dat je er 2 jaar geleden foto's van hebt geplaatst. Lijkt mij super daar bij te zijn.

Liefs Petra

L zei

Wat ziet dat er gezellig uit!

Home is where the heart is zei

lijkt me een hele belevenis om goed in de stemming te komen en snap dat t met sneeuw compleet is.....fijne avond lieve groet