Grouphug...

maandag 19 december 2011

Ik zit er klaar voor dames! Het "knuffelen"kan beginnen! Deze week mogen alle blogjes van "knuffelaars" openbaar, ben zó benieuwd naar alles.
Kom maar op!



hal

buiten




keuken



Wil ik meteen alle Facebookers erop wijzen dat er een hele leuke Warm Winters Wonen Winaktie loopt! KLIK


Liefs,
Lynda


Leave a Comment

Pink Princess zei

De mijne voor mn knuffelpartner is onderweg.

Astrid zei

Leuk om te volgen! Ik heb niet meegedaan..maar de volgende keer doe ik zeker mee ! Veel plezier allemaal!
Gezellige plaatjes Lynda!
Groet Kiki

Thuis bij Tjits zei

vol verwachting klopt mijn hart:))
zo leuk dit Lynda, ben zo benieuwd naar alle knuffelposten die gaan komen!

liefs uit een zonnig drenthe!!

Marjan zei

Ha ha de postpode kwam net een half uurtje geleden een heel leuk pakje in de bus gooien. Superleuk weer om mee te doen. Ik ga gauw foto''s maken en een berichtje posten!
Veel plezier iedereen!
Liefs
Juul

Mayflower zei

Wat een heerlijke sfeer bij jou thuis Lynda.
Ik heb mijn knuffelpost al geplaatst.
Ben benieuwd naar al die winterwarme knuffels.
Bedankt voor al het werk wat je hier weer aan besteedt heb.
Liefs, Mea

Carla zei

De mijne zal er inmiddels wel zijn, die heb ik verleden week op de post gedaan.
Zodra het hier binnen is volgen de foto's en het blogje.
Jij bedankt vast voor al je moeite!!

liefs Carla.

hokje zei

Aan de foto's te zien ben jij klaar voor de kerst (misschien nog een beetje sneeuw...) Ben benieuwd naar alle knuffelposten; een leuk initiatief!

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

Huys 50 zei

Niet gehugd hier maar natuulijk vind ik het leuk om alles te zien en te lezen !!
Wat heb je je best gedaan om het gezellig te maken Lynda !!! superleuk
Ohhh als ik dichterbij dichterbij woonde....naaaaaaaa dan wist ik het wel....

Groetjes
Dicky Marie

La Maison zei

Mooie sfeer heb je neergezet, die dikke kerstbomen van jute en katoen echt heel leuk.
Mijn knuffel is al (te vroeg maar bij de ontvanger precies op tijd) geplaatst. Ik wacht met spanning af.

Lieve groet
Hermine

Mirjam zei

Lieve Lynda,
Wat heb je dit toch ontzettend leuk bedacht. Ik blijf met hierover verbazen, dat zoveel vrouwen gewoon een lief leuk schattig cadeautje kopen en opsturen, voor iemand die ze niet eens echt kennen. Ik heb mijn knuffelcadeau opengemaakt en plaats het morgen of overmorgen op mijn blog hoor... fantastisch...
Lieve groet,
Mirjam

It's me zei

Nee maar !!! is dit allemaal bij jouw thuis?????...zeuren helpt !! hihihih!!! liefs van mij....ik heb zonder dat ik mee heb gedaan toch een knuffel gehad lief he???...xxx....

x
xxx
xxxxx
xxxxxxx
xxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxx
||
||

Home and Lifestyle zei

Inmiddels heb ik mijn knuffel ontvangen hoor, wat een verwennerij! Uiteraard maak ik er nog een post over! Mijn knuffel is afgelopen vrijdag verzonden, ik ben benieuwd...! Erg leuk dat je dit ook dit jaar weer georganiseerd hebt!

Lieve groet, Ingrid

@nne zei

oeps, ik heb niet meegedaan ... maar jouw sfeerbeelden zijn een knuffel meer dan waard! liefs, @nne

Bianca zei

Ik heb mijn "knuffel"al binnnen dus ga er zo een blogje aan wijden enne......ik heb mijn knuffel vandaag op de post gedaan......dus iemand wordt binnnen nu een max 2 dagen geknuffeld....hihhi...
Groetjes Bianca xx

Madelief zei

Oh jee, ik geloof dat ik dat de afgelopen twee weken het een en ander heb gemist! Ik moet nodig even bijlezen :-)!

Gezellige foto's van bij jullie thuis Lynda! Veel plezier deze week met alle voorbereidingen.

Lieve groetjes van Madelief x

L zei

Wat een mooie foto's!
Ik wil morgen bloggen over mijn "hug"
Fijne avond!

Brabbels en Kiekjes zei

Komt er bij jou al iets naar beneden?
En dan bedoel ik niet een kat die uit de boom glijd, maar van die witte vlokjes uit de lucht '-)

Meid ik hoorde bij het weerbericht: SNEEUW!!! en de koorts is weer toegeslagen hoor!
Moest gelijk aan jou denken, mijn partner is de sneeuw naar beneden kijken..!

'-)

"LET IS SNOW, LET IT SNOW, LET IT SNOW...!!!"

Elly's kleine idylle zei

Wat is het werkelijk super mooi hier bij jou !!!!Het huisje met het lichtje erin die vind ik toch mooi .......En die kerstboompjes trouwens ook...Hele sfeervolle foto's Linda..Zodra mijn knuffeltje er is plaats ik hem natuurlijk gelijk op mijn blog...Spannend !!!
Lieve groet.....Elly.

Bij Guusje Thuis zei

Dat er maar lekker veel geknuffeld mag worden, blogje volgt zodra emmertje even iets minder overloopt. Ondertussen geniet ik van al die gezellige kerstblogjes en pik zo het sfeertje mee. Groetjes, Colin

Nanna zei

Mijn pakje kwam zaterdag binnen en met veel moeite heb ik het dicht gelaten ;-) Tot vandaag...
Wat enorm leuk en wat bijzonder om zoiets moois te krijgen van iemand die je niet kent. Mijn logje komt er binnenkort aan hoor..
Ik hoop dat de ontvanger van mijn knuffel net zo blij is als ik met de mijne. Ben best wel zenuwachtig opeens...

En over de foto's hierboven: prachtig!! Wat een sfeer, zó mooi!

Karin zei

Wat ziet het er vreselijk gezellig uit bij je. Het zal niemand ontgaan in welk seizoen we zitten, nu nog even een flink pak sneeuw en jouw kerst kan niet meer stuk.

Twinstyle zei

Hoi Lynda,

jammer dat ik dat van die knuffels gemist heb, ben nog niet zo lang actief in 'blogland'. Maar wat een leuk idee zeg.
Mooie decoratie heb je zeg!

Liefs Wendy