Droomland...

woensdag 7 december 2011


oooooooooooh doet u mij deze maar....uren lummelen in bed, met stapels magazines en boeken, drankje.....muziekje...geurkaarsje.....hm hm hm......droom verder zult u zeggen? HA! Vandaag kwam m'n lief vragen of ik zin heb om morgenvroeg met hem gezellig naar I.kea te gaan!!!......de vraag.....de lieverd.....hoezo droom verder??  UIT ZICH ZELF.....geen druk van welke kant dan ook...niet eens een hint mijnerzijds.....duhhhhhhhh.....kan ik best hoor! Dus als dat al mogelijk is.....ga ik lekker dromen van het plaatje hierboven...en het hele scenario door mij beschreven:D!


Ja oke...én van kerst......:)...paars is normaliter niet zo mijn kleur maar zoals hierboven......schuif ik gerust aan hoor! Heerlijk warm en intens! Alleen nog sneeuw....:D

Liefs,
Lynda


Leave a Comment

Astrid zei

Ikea...altijd gezellig! Kopje cappuccino met kaneelbroodje of prinsessentaartje erbij is ook een lekker tussendoor...
En met kerst heeft Ikea altijd wel leuke spulletjes, dus enjoy it!
En droom maar lekker...
Groetjes Kiki

Jolanda zei

Zo leuk, nog niet geweest deze periode.... mag ik mee!!!!

lia zei

Oh, uren lummelen in bed. Dat wilde ik vanmorgen op mijn vrije dag ook wel met die wind en regen, maar ja moest Joep wegbrengen om 8 uur.
En idd wachelen met de pootjes iets uit elkaar..)

En op deze manier hou ik ook wel van paars.
Liefs Lia

L zei

Zo'n slaapkamer wil ik ook wel!
Heerlijk even naar Ikea. Als je vroeg gaat kun je er meteen lekker ontbijten voor een klein bedragje, ik geloof een euro.
Wiji zijin er zaterdag nog even geweest. Er is altijd wel iets leuks te vinden!
Geniet ervan morgen enne.....keep dreaming!

Home and Lifestyle zei

Ohhh...wat leuk, naar IKEA! Ik kan er (als ik wil) op de fiets naar toe, elk moment van de week en dat is wel een luxe. Zorg dat je er om 09.00 bent (of rond 10.00 uur, dan stroomt het restaurant weer leeg) voor een ontbijtje! Dat doen wij vaak in de vakanties, voor slechts EUR 1,-...echt lekker!!!

Veel plezier! Lieve groet, Ingrid

Huys 50 zei

Jaaaaa...Bofkont,je hubbie vraagt uit zichzelf of je mee naar de Ikea gaat ??? huhh ???
Gezellig meid, maak het gezellig.

Groetjes
Dicky Marie.

Alle mooie dingen zei

wat een verrassing.... (moet manlief iets van je?)..tja de kerstspullen beginnen al minder te worden bij IKEA maar.... ontbijten tot 11uur voor een euro moet je niet afslaan.. altijd gezellig!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Elisabeth zei

Jaha gezellig naar Ikea,doen we hier regelmatig !! Lekker dichtbij op 10 minuten afstand.Lang lummelen in bed is niet mijn ding.Vind de foto's best mooi maar die donkere muren ,nou nee!!Ik zou er zo somber van worden.
Liefs Elisabeth

Kom Achterom zei

jaah in zo'n kersthut wil ik ook wel mijn tijd verslijten! hihihi heerlijk wat mooi he die houten wanden vloeren oooh helemaal goed!!
Fijne dag samen hoor in de ......
Yolanda

Pink Princess zei

Ikea, ben er al zeker een jaar niet geweest! ALS ik ga ga ik met dinnetje A. Zij heeft een auto en het ligt aan de buitenrand van Groningen dus....bijna onbereikbaar met OV. Maar ach, als we dan gaan....is het driedubbel leuk♥

ZO MOOI die slaapkamer, en die eettafel.......hhhhmmmmm

Veel plezier morgen

Bianca zei

Ben al jaren niet meer bij Ikea geweest....wat een schatje dat ventje van jou :)
Moet helaas gewoon werken de hele week, dus lummelen zit er voor mij niet in deze week !!
Groetjes Bianca xx

hokje zei

Fijn sfeertje; geen straf om daar wat uurtjes door te brengen... Gezellig hoor lekker shoppen bij Ikea!

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

Carla zei

Ik wil ook wel mee naar die kersthut hoor...zou me er ook wel kunnen vermaken denk ik.
Top!!
Enne...Ikea...altijd goed!!
En al helemaal als een man dat zomaar uit zichzelf voorstelt...da's dubbel gezellig!!

liefs Carla

Saskia zei

mmmm dat bed ziet er heerlijk uit ...

Ik wil trouwens ook naar de Ikea :oD daar kan ne mens nu echt eens ne hele dag lekker rondsnuffelen hé ... misschien moet ik één dezer toch gewoon eens ... :o)
Super mannetje heb jij dat die zomaar uit zichzelf helemaal voorstel of te gaan ikeaen :oD

Joanne zei

Hier ook een man die uit zichzelf naar I.kea wilt. En gezellig koffiedrinken. Ik hou persoonlijk wel van paars. Helemaal mijn kleur!

Liefs Frederique

Tanja zei

Gezellig altijd als je maar de tijd neemt, geniet ervan, niet teveel kopen he.

Fijne dag samen

Liefs
Tanja

Passione Helena zei

Zomaar gevraagd....??? Een hint, voor je verjaardag??!!!hihi Met beide handen aangrijpen zou ik zeggen, je weet maar nooit wanneer zich dit weer spontaan voor doet;-)
Geniet er samen van! Alleen het idee al.

Enne dat sfeertje...heerlijk om in weg te dromen!

Fijne dag morgen!
Liefs, Helena

t brocante sfeertje zei

superman hoor maar dat mooie bed denk niet dat je dat er vinden! maar ik zou er n winterslaapje in willen houden de zachteid er van roept me al.Groetjes Ingrid

Susan zei

Nou dat beloofd wat...
Misschien blijft het dan toch niet bij dromen!

Gr. Susan.

verftechnieken zei

Waaaaaaaaat? Een man die UITZICHZELF vraagt of je met hem naar de Ikea gaat? Ik moet die van mij eerst vastbinden, mond snoeren, versuffende drugs toedienen en dan in de auto zetten.

Samira zei

:D:D Geef hem maar een extra dikke knuffel, heeft die nu wel verdient toch die schat..
Ik ga vanaaf naar de Intratuin, traditie met schoonvader jaja met zijn 2, trends spotten en treintje kijken :)

Xx

Mirjam zei

Ik zou zeggen Leef je lekker uit bij Ikea... Maar wie ben ik..? Hopelijk zijn jullie fijn geslaagd voor datgene waar jullie voor gingen.
Als het maar iets lijkt op wat je hierboven laat zien, dan is het wel duidelijk natuurlijk...
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Bij Guusje Thuis zei

Ongelofelijk zeg die man van jou, als je op vakantie gaat, kwast hij beneden alles in jouw kleur en nu uit zichzelf een I.kea-uitje. Ik zeg ... een lintje! Groetjes, Colin

Pierelantijntjes zei

Oooh gezellig, Ikea!!!
Wat een prachtige plaatjes Lynda!
Fijn weekend en geniet van je uitje ;-)
liefs Ester