Blogtour...

vrijdag 16 december 2011

Vandaag is hier weinig te zien! Althans...ik kom je wel even halen, want ergens anders is er wél wat te zien! Waarom? Nou daarom, en omdat ik het deze week even niet redt alledrie m'n blogs te voorzien van "vers":). Natuurlijk tikte ik er wel eentje.....maar dan moet je even meekomen...



En als je daar da toch bent, ga je ook nog even bij Pieternel op visite! Kan ze wel waarderen! Haar vindt je HIER.
Klik zou maar.....zie ik je daar!!!

Liefs,
Lynda


ps: de eerste groepsknuffels komen bij jullie binnen lees ik!
oa HIER(klik)



Leave a Comment

Kat Ibáñez zei

Is this a tree made of teddy bears??? Oooohhhh this must be the cutest tree ever!!!! :)

Dikke kus!!!!

http://truutske.blogspot.com zei

Wel heel bijzonder zo'n super berenkerstboom.
Fijn weekend, Trudie.

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Wat een geweldige boom, van die teddyberen. Maar wel heeeeeeel groot. Daar moet een mens wel heel veel beren voor sparen, zou ik denken.
Het pakje van de grouphug is hier ook gearriveerd, maar ik laat het nog even onder de boom liggen tot na het weekend. Dan openmaken... spannend. Ik blijf dit zo leuk vinden allemaal...
Jouw stukje ook even gelezen en ja, 3 tegen 1, da´s niet te winnen. Maar je hebt nu wel een heel knus hoekje onder je boom gevonden... lekker blijven liggen zou ik zeggen.
Ik wens je een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

It's me zei

Wat ben je weer druk !!!...waarom moet ik nou bij Pieternel langs...snap ut weer nie hoor....kom jij nou maar bij mij langs !!! waar blijf je???...liefs van mij....xxx...

Margot zei

Ik heb even geklikt hoor....en het was de moeite!!!
Wat een leuke site...ennuh...toevallig net blogje van één van mijn bomen geplaatst...Ik ga nog voor traditioneel...
Kerstknuf (niet meegedaan met Hug...waarom???...weet ik niet), Margot

Huys 50 zei

Wat is er loooooooosssss ???
Ik snap het even niet maar zal wel aan mij liggen,hahahaha
Boom is leuk dat wel,en waar ben je Lynda ???

groetjes
Dicky Marie

lia zei

Je zorgt volgend jaar gewoon dat de boom al op 6 Dec in de kamer staat.
En 3 blogs bijhouden... pfff.

Liefs Lia

What's in a day zei

Pieternel was leuk, maar daar was ik al geweest:))Haikey had ik ook al gezien...dus!!!!
Ja die berenboom, geweldig, ik denk dat ik twee weken onder de boom bleef liggen en die plaatjes, zo ruim, zo mooi...ik droom dat zoiets ooit nog in mijn leven komt!!

Voor nu, droom lekker van een kleine boom:))
Lieve groetjes van mij!

It's me zei

Wacht maar af jij.......xxx....

Elisabeth zei

Ik zag twee beren .uhhh twee beren??? Lekker je gangetje gaan in je eigen tempo.
Liefs Elisabeth

L zei

Wow, 3 blogs! Ik heb soms al moeite met 1 ;-)
Wat een mooei berenboom!
Probeer toch ook maar te genieten van jullie eigen boom;-)

Corine(THUIS) zei

Less is more, misschien moet je dat iets vaker tegen je huisgenoten zeggen :))??!!
Groeten, Corine(THUIS)

Pieternel zei

Hahahah, zo lief... Ik had dit er op gezet gewoon omdat ik het leuk vond... Maar jij vindt ook alles.

Zondagse groetjes Pieternel

André en Inka. zei

He Lynda,alvast hele fijne/mooie dagen gewenst,geniet ervan met zijn allen,....lieve gr en een fijne zondag,.....x