Als je denk, ze is niet lekker...

zaterdag 11 februari 2012


zou ze van haar geloof gevallen zijn en de winter buiten willen sluiten? Ze kocht voorjaarsbloeiers? In roze maar OOK in paars(die overigens ernstig blauw lijken op de foto:))....


kan ik je geruststellen! Dit heeft níks te maken met een evt verlangen naar Lente, maar alles met: "doe eens gek"!(en manlief wilde wat kleur dus dit gaf hem het idee iets in te brengen te hebben ;)))))--> geintje...dat snap je)


En deed ik vandaag toch vooral gewoon, alledaagse dingen, of eigenlijk zaterdagse dingen(niet veel dus:))...regelde een lijst voor m'n nieuwe poster van Stoer in Style zodat m'n Lief hem meteen op zou kunnen hangen....zou kunnen...hebben gehangen....*zucht*(morgen weer een kans)



en bladerde ik door wat magazines die nog  "to do"waren.....aaide wat plaatjes...niks geks...



O en ik schreef me in voor deelname aan nóg een challenge


.....dat zeg ik...niks geks...helemaal lekker bij m'n hoofd!

In het kader van "doe eens iets voor een ander"....(of eigenlijk meer "leef gevaarlijk"met als toepasselijke ondertitel: "KOM VAN JE LUIE K*NT")

10 juni.....hm hm.....*teltweken*

Wish me luck!

Liefs,
Lynda


PS: je snapt natuurlijk dat ik op zoek moet naar sponors.....*kuch*......je bent gewaarschuwd!

O en een yell: "YELL YELL YELL, team Stella flikt 't 'm wel"(met als toepasselijke ondertitel "alleen Lynda niet";))

:)




Leave a Comment

Huys 50 zei

Ja hoor hier heb je die Mevr van De Lorelei Brocante die in HERENHUIS magazine staat !!!! dat had je even goed gezien Lynda !!!!goed hé !!! her en der wordt nog wel eens een bestelling bij mij gedaan door bekende magazines.

Ik dwaal af....jij hebt manlief even in het zonnetje gezet vandaag,ach mag ook wel eens toch...
Knappe kleurtjes dat wel.

grtjssssss
Dicky Marie

Anoniem zei

Nou ik vind je dapper hoor. Je toegevoegde kleuren zijn prachtig.

Je mannetje, geduld, hij hangt hem gerust op voor je.

Go Lynda go, groetjes

Anna Marie zei

Tuurlijk ga je het redden. Wij hebben alle vertrouwen in je. En in echtgenoot die morgen voor je die prachtige poster ophangt. Geniet van je mooie bloemen en je prachtige bladen. Groeten!!

Mirjam zei

O... dat denk ik al lang niet meer hoor... Just Lynda, that´s all...
Prachtig die anemonen. Ik ben gek op die mooie kleuren die ze hebben. Maar ik ben ook gek op het voorjaar dat ze uitstralen hoor...
Ben benieuwd naar je poster, het linkje werkt niet...
Misschien hangt-ie morgen dus, na deze bloemen wel toch?
Ik wens je nog een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

lia zei

Oh nee hoor, je bent gewoon Lynda...
En als je dan toch gaat rennen, dan is dit een hele goede rede.

Fijn weekend, Liefs Lia

Jolanda zei

Super dat je dat gaat doen! Ik zag dat er ook een wandeling is hier in Rotterdam in "mijn" Bos, misschien ga ik dat doen....je hoort het nog wel:)Jij succes in ieder geval! Lieve groet

It's me zei

Dit ga je niet menen......ben je al aan het oefenen dan ?????...Lef !!...goed zo !!...sponsor ????....oh.......hmmmmmm....fijne zondag...xxx..

In den Uylenbal zei

Run Lynda . . . RUN !! Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get ! In den Uylenbal steunt KIKA ook altijd, hier in de buurt worden vaak acties gevoerd en wellicht gaat een deel van onze Spring Fair 2012 ook naar KIKA. You go GIRL !! Liefs & Greetz Lejo

André en Inka. zei

Go,Go,Go,Go,meis,je kan het,respect,hoor en je voorjaarsbloeiers,prachtig,...fijne zondag,...XXX

Kom Achterom zei

Ze zijn heerlijk van kleur!! ennuh je gaat rennen??? succes hoor kanjer!
fijne zondag
Yolanda

Bij Guusje Thuis zei

Keigoed van jou, ik zoek nog naar het motivatiestokje wat ze nog even aan me door moeten geven en een bouwval die mee wil werken, heul belangrijk. Misschien dat ik toch ook eens moet gaan lopen met/voor een doel ... succes enne tuurlijk kan je het (je bent mij niet)!!

L zei

Respect hoor! Succes met de voorbereiding/training!