Zelfverheerlijking...

donderdag 23 februari 2012


*zingt*.... I'm every woman, it's all in meeeeeeeeeee
:)

Ik kocht schoenen, en dit keer was het een doordachte aktie;)...ik kocht namelijk "loopschoenen".
Want die KIKArun, daar moe'k natuurlijk voor gaan trainen he(moet dus eigenlijk zingen: it's ALMOST all in me;))...en dat trainen moet natuurlijk wel goed gebeuren, zeg maar, met deugdelijk materiaal.
Ingeschreven voor DE run had ik me al, dus dat was stap 1, betaald is er inmiddels ook al, stap 2...en stap 3 was dus DE schoenen.

Heel verhaal bij die "runshop"over het hoe wat en waarom van die schoenen, over demp, en lucht, en vering en shock enzo, want als je nou denkt zoek gewoon een leuk stelletje uit..neeheee......je wordt zelfs gefilmd...jawel...je loopje wordt nauwkeurig bekeken om te zien waar de "shockbrekers"het meest wenselijk zijn:).

Shockbrekers type "normaal"(WOOOOOHOOOOOO.....iets normaals voor mij...) want verkoper(TOPGAST) vertelde dat hoe zwaarder je bent hoe steviger natuurlijk de shockbrekers moeten zijn he(iets over drie keer je gewicht bij het neerkomen enzo) en volgens die heer was ik niet zwaar...ik herhaal..NIET ZWAAR....*zingt*..anything you want don baby, I do it naturally"....
(ik snap natuurlijk best dat die meneer zn kans schoon zag mij met meer dan alleen schoenen naar buiten te schuppen--> mislukt by
the way, manlief was erbij;)))

Anyway...long story short...hier is het bewijs....

't zijn dezelfde als op de eerste foto maar ja...kunstlicht he....de nieuwe veters die ik erbij kocht zitten er al in! :)(zeg maar stap 4)

Je zou toch zomaar kunnen zeggen dat ik er klaar voor ben, qua "materiaal"zeg maar;)....mentaal heb ik nog wel een liedje of drie nodig gok ik;)))))
*rektenstrekt*

*zingt*...WOOOOOOW WOOOOOW WOOOOOW..

I can do this....*slaatzichopdeborst*...

Liefs,
Lynda



Leave a Comment

Kom Achterom zei

Your every women! Its al in You!!!
Go go go
fijne dagen
Yolanda

Thuis bij Tjits zei

you can go girl!!! zet em op!! toi toi toi!!

fijne avond van Tjits

Petra zei

Je kunt het. Je kunt het. Je kunt het.

En zeker op die schoenen :)

Groetjes van mij.

hokje zei

Aan het materiaal zal het zeker niet liggen! Misschien heb je hier nog iets aan: Evy Gruyaert, een belgische dame die je via de i-pod begeleidt. Leuke muziek en als je goed je best doet is ze FIER OP U ;)

Succes!

http://truutske.blogspot.com zei

Oke,,,,jij bent er gewoon klaar voor.
Nu nog even oefenen rekenstrek en
gaaaaaaaaaan.
Prachtig die stappers die je aanhebt.
Zo ga je het helemaal maken.
Succes....groetjes, Trudie.

Huys 50 zei

KIJKKK die schoenen dat zit goed dat ziet er strak uit....;-))
Maar nu................haha
Filmpje hé van je eerste loopje,filmpjuuuu

Groetjes
Dicky Marie

Saskia zei

wat zit je hier nog te bloggen? Lopen potverdorie!!! hop met die beentjes!

A fresh start of me zei

Hahahaha moest wel even lachen om de reactie voor mij...(ik dacht namelijk exact hetzelfde)
Veel succes met de voorbereidingen..
Groetjes Chris

Astrid zei

Goed bezig Lynda! Het materiaal is er, nu de 'zin' en puf nog! Die Evy methode heb ik ook van gehoord en wil dit ook gaan proberen....maar ik heb nog geen nieuwe schoenen ..haha...Groetjes Kiki

lia zei

Oh, wat zul jij elegant rennen in die stappers.

Anoniem zei

Running is à way of live. Love it.

Ren met je mee ( in gedachten ) groetjes

Brabbels en Kiekjes zei

Ik kan uit ervaring zeggen: ze lopen HEERLIJK! Ook ik ben op de film geweest, en ging met deze schoenen de winkel uit. De veters heb ik niet, wel een paar running sokken ;-)
Nu effies de running coach voor op de ipod of telefoon en je kan naar buiten!
Als je de 5 kilometer training wilt hebben, mail maar dan mail ik de bestanden naar je door. Lekker lopen en meebleren in het voorjaars zonnetje, wat wil een mens nog meer?!

Liefs,

It's me zei

High five !!!...go go go !!!...xxx....mooie veters.......proestttt...x