Het licht gezien?

zaterdag 4 februari 2012

..en dan bedenk ik me ineens weer dat er nog foto's van m'n slaapkamer moeten komen, en dus óók die foto's van m'n interieur van "toen"....en daarmee bewijs ik eens te meer da'k 1001 dingen tegelijk doe, da'k van de hak op de tak spring, da'k soort van chaotisch ga overkomen(want dat ben ik in het echt helemáál niet) en da'k nog een hoop in te halen heb...MAAR.......laat ik dan gewoon de foto's laten zien van m'n nieuwe lampen.....en gordijnen....en....het projectje waarvoor ik manlief moest Pokonnen...remember?;).

Dat Pokonnen...da's er niet van gekomen...heel simpel...ha'k geen zin in...heb het gewoon uitgevoerd....klaar!:)
Het hele verhaal kun je HIER lezen..je weet wel..hoe je van 't een...zomaar in 't ander kunt rollen.
Net als vorige week...toen kocht ik Koningsblauwe oorbellen bij Hart&8 (en een beeldig riempje maar laten we ons even focussen op de bellen).....en tja....super oorbellen, maar ik had er geen schoenen bij...simpel....koningsblauwe enkellaarsjes gekocht...toch? Zo gaat dat....van 't een...komt 't ander.
Ow ja...foto's dus....

dit zijn ze, mn nieuwe lampen(de glazen luchtertjes zijn zonder pardon in een doos afgevoerd naar de zolder...voor..uhm...ooit?)
én op de achtergrond 7meter gestreken en op maat gemaakte gordijnen(prutklus;))

twee nieuwe zitplaatsen aan één kant van de tafel...geen stoelen....

maar een op z'n zijkant gelegde boekenkast met een flinke stapel kussens! extra opbergruimte voor boeken en bladen eronder! Ben er BLIJ mee!



m'n tijdelijke "werkplek"...

niet dat ik de winter moe ben, maar wat lieflijke blauwdruifjes in een stoere mand op links..

onmisbaar natuurlijk...candlelight

en stoere potten met wat "rommelig"groen erin op rechts:)

En the story continues...want van die gordijnen...hield ik 1 baan over...en die hing ik zojuist in de hal...voor de voordeur(call me truttig maar het scheelt enórm in de warmte), dus daar ook meteen wat kapstokjes van de meiden gedemonteerd(uit periode kleuter en aanstormend tiener, inmiddels puber) dus daar wordt nu nieuwe input verwacht....we zitten niet stil!:)(wie is er verbaast?;))

Kram,
Lynda
ik denk het is buiten scandinavisch koud, neem eens gepast afscheid vandaag:P



Leave a Comment

Puur Kate zei

Ja goeie actie van ons die lampen. Ze staan leuk net zoals die blauwe oorbellen.
Kram :))
X

It's me zei

Proesttttt....kram......ik had het allemaal al gelezen.....wij hebben zo'n lamp in de keuken.....al jaren....echt !! hing vroeger boven de eettafel...wij zijn zo hip wij......koudddddd he???? niks aan hoor....brrrrrrrrr......ga weer lekker op de bank dekentje ...portje...lekker......ik zeg toedels.....xxx...

Margot zei

idd..hakketak zeg..
Van lampen had ik al gelezen ja...prachtig bij beide..
Ganggordijn...moet ik ook nog steeds doen ja..
Werkplek is ook oké, banken ook, druifjes prima...ik zou zeggen, niets meer aan doen, gewoon rustig van genieten..
Kram??? Ja, van die kou, krijg ik kram(p)...haha..
Ajuus, Margot

lia zei

Weer een heerlijk van de hak op de tak verhaal....
Enne hier is het gordijn voor de voordeur dicht, lekker warm...) Wat een klus trouwens hé. Maar dan heb je wel eer van je werk.
Je lampen zijn prachtig, en die kussentjes ook.

Kram Lia

Jolanda zei

Lekker bezig maar toch ook wel buit geweest inde sneeuw...???Geniet van het winterweekend! Lieve groet

Karin zei

Ik had de lampen al gezien bij Katja, lekker stoer! Maar die bank aan tafel vind ik een hele slimme oplossing. Ruimtebesparend en praktisch ineen, good thinking!!!
Ach en dat van de hak op te tak en ben ik nog te volgen zo ken ik je. Ik geloof dat ons eertse contact begon met een hamster in een pot of niet of toch wel en of ik het toch wel goed begrepen had ook al ben ik blond, in ieder geval zijn we er toen samen uit gekomen :D

Corine(THUIS) zei

Van het één naar het ander, van de hak op de tak, van de lamp naar de bank en nog verder...
Allemaal prima te volgen :)
En ja KRAM is hier zeker op z'n plaats..Marion kan zo terug komen..
Groeten, Corine
PS. Hier ook een gordijn voor de deur hoor..ik hou de kou graag buiten!!

Unknown zei

Ben ik dus ook "burgerlijk"haha wij hebben ook een gordijn voor de voordeur ---zwart dus haha.
Scheelt heel veel warmte..en goedkoper dan een nieuwe deur toch??!!
Moet jij trouwens niet buitenspelen in de sneeuw??
FF sneeuwpop maken??
En wanneer zien we nu je nieuwe slaapkamer?? pfffff lang wachten moeten we haha
fijne zondag!

In den Uylenbal zei

tis meer een "van het da'k op de ha'k story" :-) Gezellie om op een winter-zondagochtend je blog te lezen ! Liefs & Greetz Lejo

Huys 50 zei

Wat...Truttig ?? niks truttig ook ik heb gordijnen voor de deuren in de winter !! stook niet voor de buufs toch ;-))

grtssss
Dicky Marie

Mayflower zei

Nee...ik kan niet geloven dat jij de winter beu bent....eindelijk sneeuw lieve Lynda.
Wat een prachtige stoere lampen, een mooi aanwinst.
En ja....van het één komt vaak ook het ander.
Ik wens je nog veel klusplezier.

Kram, Mea

L zei

Haha wat een heerlijk hakketak verhaal! ;-)
Geniet van je mooi nieuwe lampen!

HansDeZwans zei

Amai, een bezige bij, mooi.

HansDeZwans zei

Mooie muziek hier.

Astrid zei

Goed bezig geweest! Leuke lampen, lekker boekenbankje met kussens....lekkere plek toch? En die blauwe oorbellen en laarsjes zien we later wel voorbijkomen.... Geniet van de winter! ( dat gordijn voor de deur heb ik niet maar met deze kou een goed idee....)
Groetjes Kiki

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Ha volgens mij hebben we dezelfde lampen. Ze hangen hier pas een paar dagen, moet er nog foto's van maken, maar ben er ook zo heel blij mee...
Dat idee van die boekenkast op z'n kant... Geweldig. Scheelt een heleboel gepokon...
Mooie foto's..!
Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Petra zei

Slaapkamer foto's ????????

En natuurlijk had je nieuwe laarsjes nodig bij je oorbellen, wie dat niet snapt ......

Groetjes Petra