wall of ....leukies?

zondag 12 februari 2012

Of het er íets mee te maken had dat ik zei dat deze poster van mij voor hem was??;)
Hoe dan ook, hij hangt!

niet alleen natuurlijk, dat zou niet gezellig zijn ;)

De poster en het kleine lijstje daar schuin onder komen van

De lijst met drie vakken is van Riverdalen en de "keep calm"kocht ik al een tijdje geleden bij Dorine van Ambiente decoraties ....

Eens kijken wat er nog allemaal bij zal komen.....

O enne....voor wat betreft de Kika-run....5 km he.....dat je niet denkt dat ik die 10 wel ff zal flikken....5...is al uitdaging genoeg toch?(voor iemand die niet eens meer weet waar haar sneakers zijn...)

Fijne zondag!

Lynda

ps: als mixpod een beetje mee wil werken( gok op NIET) hoor je nu een liedje van Whitney Houston....One moment in time.....you know why.....zonde he!?

Leave a Comment

It's me zei

Hij is leuk hoor!! zag hem al op fb gister.....maarre waarom heb je wit aan de zijkant over gelaten zeg maar zonder dat lijkt ie me mooier rustiger...puntje van kritiek kuchhh mag toch ???...fijne zondag.....xxx..

Alle mooie dingen zei

Ik vind 5 meer dan genoeg... en knap als je het gaat redden!
muziekje is gelukt! en inderdaad... ontzettend zonde...
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Unknown zei

Leuk hoor, je wandje! Whithey komt nu op de eeuwige wall of Fame! Zonde voor zo'n geweldige zangeres...Wat bedoelde je trouwens met award van Stuart ik weet van niks?

Unknown zei

note to Ria....omdat het géén standaard maat is en omdat ik anders met een passepartout moest werken en omdat ik dan de lisjt te groot vond worden en omdat ik wel van wat onrust houdT!!!! Daarom :D

Unknown zei

Ik vind 5 hartstikke STOER MEID!!
Go for IT!

Ja zonde he...

Diana zei

*kucht* en die 5 km *kucht* die ga je rennen????? *kucht nog eens*
Zoals ze in de on-line uitverkoop bij Lafayette zeggen....CHAPEAU!!!! *grinnekt* :P

Mayflower zei

Ohhh...ik vind ze zo gaaf die tekstborden. Het staat prachtig op je wand.
En 5 km vind ik al heel stoer van je, ik doe het je niet na.
Lieve groet, Mea

Anita zei

Hahaha móói haar die tekst ;-)
Het is zoiets als "je bent de kers op mijn taart" hihi
Wow 5 kilometer pff dat is een héél eind hoor !!! Suc6
Groetjezz lfs mij

Anoniem zei

Mooi hoor, je bordjes aan de muur.

5 kilometer moet je kunnen halen in drie kwartier tot een uur. Trots op je.

---Whitney---- ze deed het wel eentje zelf hoor.. Laatste tijd niet echt meer heel goed.. Sorry

Geluid nooit aan staan groetjes

Mirjam zei

Heel leuk die poster. Die zou elke man toch graag ophangen?
Succes met de voorbereidingen van de Kika-run, maar eerst maar eens je loopschoenen zoeken dan?
Ik wens je nog een heel fijne avond en een heel mooie nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

It's me zei

Misschien nog wat koffie vlekken erop......proesttt...leuk ???....ja ik weet dat jij van onrust houd......ik hou van rustttttt......maar toch vind ik je nog steeds lief hoor...echt waar.......note !!...xxx..

L zei

Leuk! Ja jammer van Whitney!