Selfmade...

dinsdag 21 februari 2012

Happiness...

De foto is selfmade, maar natuurlijk(de oplettende bladenlezers...) komt deze kiek uit de Ariadne...ik kiekte gewoon de kiek...zeg maar.....self:).

Blurgh..tijd voor wat tiepsels in het ROZE hoor.
Nou ben ik over het algemeen (meestal...bijna altijd, HEUL vaak) wel een happy person hoor....blijf grijnzen tot ik kramp krijg zeg maar, geloof in "komt wel goed schatje"....enzo.

Maar sóms....mennnnn soms he...en tegen wie zeg ik dat(niks menselijks is jullie vreemd)...soms...pffft.....moet je wel heel erg graag happy willen zijn hoor! Wordt het soort van missie.....in tijden dat mensen om je heen(werk, woonplaats, generatiegenoten) "gewoon"dood gaan(wat doe je daaraan?? Accepteren....en door)

in tijden dat werkgevers je menen te moeten afschrijven/afze*ken/beledigen in die mate dat je elkaar bij de rechtbank weer moet zien(wat doe je daaraan? Accepteren en door),

 in tijden dat diezelfde werkgever twee dagen van tevoren de zitting uit wil stellen omdat het verweerschrift(van ons) toch wel erg uitgebreidt is(bespeur ik hier een lichte vorm van...:SLIK*?) en nog wat meer *PIEP*smoesjes, en je dus "gewoon"weer af mag wachten wanneer je dan wél weer op mag draven ter eigen verdediging(wat doe je daaraan? Accepteren en door)

in tijden dat je Puubster denkt: "schijt aan de wereld"(lees: men name aan mn moeder) en de diva uit gaat hangen en daarmee je tandglazuur tot het uiterste tergt(wat doe je daaraan??? NIET accepteren! HANDELEN ...en door:)).

in tijden dat je mensen aanschrijft en die mensen gewoonweg het fatsoen niet hebben te reageren, gewoon nada...geen piep...taal noch teken..dat vind ik ZO onbeschoft(wat doe je daaraan? Accepteren, en door)

Need I say more?

TOT HIER.........en dan
* pakt een Lynda de roze draad nog eens extra stevig vast,
* tikt een column over Fairytails(wordt vervolgd),
*draait de volumeknop net wat verder door(eigenlijk iets te hard maar geen mens die daar WAT AAN DOET!:D).
* stuurt een lief boeketje door aan iemand die het vandaag heel goed kan gebruiken(bovenstaand boeketje dus:).
*en tikt een blogje in het roze.......

Zeg zelf, daar WIL je toch niks meer aan doen!
Soms moet je de heppienez een handje helpen toch???

Liefs,
Lynda


Leave a Comment

Huys 50 zei

Niet omkijken en..................gewoon door !!!
Zo is dat.

groetjesss
Dicky Marie.

Stella Maye zei

X

Diana zei

Uuuhh...meissie....
Soms hè, mag je best eventjes van je afbijten hoor...gewoon, omdat het kan ;) Morgen weer roze brilleke op. Deal?

Anoniem zei

12345678910...... En doorgaan


Diep ademhalen groetjes

Marjan zei

Adem in......adem uit.......en door!
Liefs
Juul

Anita zei

Verstand op nul blik op oneindig !!!!
Soms helpt het idd om even door een roze bril te kijken :-)

Home and Lifestyle zei

Ik zeg Zen!

En puberdame...het schijnt een periode te zijn maar als je er als ouder midden in zit, kan het loodzwaar zijn!

Astrid zei

Oeps...klinkt niet leuk!
Sterkte en groet van Kiki

Home fourteen zei

Sorry hoor, maar ik moest wel lachen op de manier hoe je dit schrijft........maar ik begrijp, het is niet altijd rozengeur....Kwamen de buren niet klagen of de radio wat zachter kon:)....Kop op, je n iet laten kennen en doorgaan... komt allemaal goed......positief denken...Sterkte!! Gr. Jac.....

Jolanda zei

Daarom vier ik nou carnaval....
heel veel sterkte, lieve groetjes

It's me zei

Heb geen bloemen gezien???...of toch vandaag??...hmmmmm......okee niet voor mij dus........okee......zet mijn roze bril weer op en ga door....hihihi!!....niet omkijken.....xxx....

Claudia Leertouwer zei

Amen

Corine(THUIS) zei

Even samen een kop thee, je gal spuwen en dan opgelucht weer door!
Ik wens je (en mezelf) een roze dag vandaag! De lente zit in de lucht Lyn!!
Groeten, Corine

lia zei

Komt allemaal goed schatje..)

Liefs..

Servies en Brocante zei

Wat schrijf je toch leuk :)

Anna Marie zei

BE Happy! Inderdaad. Schouders recht, borst vooruit en laat de wereld maar op je af komen.

Bij Guusje Thuis zei

Ik gooi net een draadjes-blog erop, maar dat is dus wat ik mis ... het roze draadje :-)

Mirjam zei

Hoi Lynda,
En je hebt helemaal gelijk... Gewoon door...
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Judith zei

Het leven is niet altijd een groot feest en het lachen kan je soms dan ook best eens vergaan... Zelf kent iedereen mij ook als iemand met een chronische lach op haar smoeltje, maar het is gewoon niet haalbaar om jezelf overal door te lachen en dan mag je soms ook best wel eens ergens stil bij staan, toch? Alleen maar doorgaan en doorgaan lijkt me ook niet altijd gezond...

Toitoitoi met alles, liefs Judith