Nr.587..

zondag 26 februari 2012

Dit is blogberichtje nummer 587, in totaal kreeg ik 13.658 reacties van jullie en inmiddels zijn we dus bijna 2 jaar verder!
A.s. dinsdag deel ik alweer twee jaar kleine stukjes van mij jullie, helemaal bijzonder is het dus dat ik nog steeds 342 volgers mag tellen;).

Ik ga niet terugkijken naar alle hoogte- en/of dieptepunten, jullie waren er immers bij he ;).
Vooruitkijkend....komt er dus een "feestje" en ik ben alvast begonnen met het maken van PomPoms:)

Dinsdag "partytime" en ik heb hulp ingeroepen van een expert in feestelijke dingen! Nieuwsgierig?? Zie ik je dinsdag!:D

Liefs
Lynda

*vouwtverder*

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Dat zijn héél veel blogberichtjes en héél veel reacties! Twee jaar alweer! Maar ik ben nieuwsgierig...

Lieve groet, Ingrid

A fresh start of me zei

Oh wauw,wat veel reacties en blogberichtjes in 2 jaar,you go girl..
Ik wacht samen met Ingrid wat er komen gaat hahaha..
Oja ga je nog niet feliciteren hoor,dat doe ik dinsdag wel..
Veel vouwplezier..
Lieve groet Chris

Saskia zei

wauw zeg!! wat een mooie cijfers kan jij al voorleggen!
Ik vouw even virtueel mee met je aan een paar pompons .... tegen dinsdag gaat dat er hier nog mooier uitzien dan anders!

Elisabeth zei

Zo das heel veel in twee jaar !En gewoon lekker doorgaan hoor.Ben benieuwd wat je gaat doenDinsdag
Liefs Elisabeth

Anoniem zei

Zo zo. Dat is alweer een lange periode dat je aan het bloggen ben. Kijk zulke dingen hou ik dus niet bij, ik bewaar ook niet alles. Kijk nooit teveel achterom, alleen nog maar vooruit.

Ik ga dinsdag zeker ff checken.

Pijn in mijn vingers van het vouwen groetjes

Madelief zei

Hoi Lynda,

Gefeliciteerd! Dat is toch behoorlijk wat. Leuk de Pom Poms. Die ronde randjes maken het helemaal af :-)

Fijne nieuwe week,

Madelief

Anita zei

Wahah dat zijn wel heel erg veel berichtjes !!!!
Gewoon door blijven vouwen euh bloggen hihi
We wachten af ;-)
Fijne avond !!! Groetjezz lfs mij

Bij Guusje Thuis zei

Dat wordt vast un fèn fistje :-)

Jolanda zei

Gefeliciteerd. Lekker doorgaan! Ben benieuwd dinsdag:) Lieve groet

hokje zei

Dat zijn nog eens aantallen... nu maar hopen dat je nog lang blijft bloggen en het aantal posten nog verder oploopt! Succes met vouwen; ziet er leuk uit.

Groeten, Miranda

It's me zei

Jij ook al 2 jaar !! hihihi!!...kan niet wachten tot dinsdag....zo spannend.....feestje !! yes yes !!...xxx...

Karin zei

En tussen die 13.658 zitten er ook een paar van mij bij. Hier dus nummer....effe rekenen...13.669!

(En voor een feestje ben ik altijd te porren)

Claudia Leertouwer zei

Ik kom dinsdag weer langs, al denk ik dat je vandaag ook wel van je zal laten horen...

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Vijfhonderdzevenentachtig...! Dat is nogal wat. Gefeliciteerd meid, je blog is dus morgen jarig, wat leuk, ik ben heel benieuwd naar het feestje, haha...
Ik wens je een heel fijne dag,
Lieve groet,
Mirjam

Astrid zei

Heel veel postjes en heel veel reacties! Er zullen er vast nog veel meer volgen...Leuk!
Gezellig die pom poms, ook leuk om in een boom te hangen (jaja ik denk al veel aan buiten!).
Groetjes Kiki

http://truutske.blogspot.com zei

Gefeliciteerd met zoveel posten die je hebt geplaatst en zoveel berichtjes en reacties die je bij ons hebt achter gelaten.
Zelf let ik daar nooit op maar wel leuk (achteraf) om dit te weten. Dinsdag kom ik dus ook weer gezellig langs want....ben natuurlijk weer nieuwsgierig.
Groetjes, Trudie.