Titanium....

zaterdag 25 februari 2012

Je neus en ogen de kost geven in het tuincentrum(en gaandeweg je kar vullen met kleur en geur).
Je handen in de zand, deur wijd open, het net niet koud hebben(en tig keer je neus ophalen ;)) en lekker opruimen in de tuin.
Tevreden rondkijken, je vaas vullen en "het"voelen......

I am TITANIUM!....genoeg getobt. Met m'n eeuwige vertrouwen en massa's energie...bring it on!!!



Fijn weekend!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Elisabeth zei

Hier word ik ook blij van .Bloemen ,kleuren geuren zand zon Yes !!Mooi boeket!!Fijn weekend
Liefs Elisabeth

lia zei

Met zo'n boeket word je toch vanzelf vrolijk..)

Liefs

It's me zei

Wat heb ik toch een heerlijk beroep he????...enne ik maar wachten op antwoord ...roze bekers gisteren....nikzzzzz nada......sjuchttt...xxx..

Madelief zei

Het was inderdaad een geweldige dag vandaag. Ook ik heb weer energie voor tien!!

Je hebt een prachtig boeket staan.

Fijn weekend,

Madelief x

Huys 50 zei

FIJN,FIJN,FIJN,prachtig boeket prachtige dag.........

Gezellige avond nog

Dicky Marie

Servies en Brocante zei

Vandaag weer lekker in de tuin bezig geweest, ramen gewassen en er lekker op uit saampjes..heerlijk :D
Prachtige bos zo!

Brabbels en Kiekjes zei

Heerlijk deze voorjaars boeketten!
I love them!

Liefs,

Anoniem zei

Diep heel diep nieuwe energie en wilskracht inademen. Nieuwe lucht erin, oude eruit. Heerlijk dat ruimt op.

Inademen, ogen dicht, open ogen, uitademen groetjes

hokje zei

Nieuwe energie en genieten! Prachtige bloemen.

Ger zei

......Ná zo'n dagje is het in je hoofdje vast net zó lente fris als je mooie boeketje....:-)

Geniet van de zondag!!!

Liefs,
Ger

Anja zei

Ik heb het gisteren ook gedaan, m'n vaas gevuld (wilde ik voor op de oto's van m'n gemake-overde tafel, dus ja, "wat moet dat moet" heh, LOL). Wat geeft dat toch een lekker gevoel! Maar die massa's energie die gaan nog aan mij voorbij hoor. Ik zit nu met een kopje thee in m'n ochtendjas op de bank en het is wel goed zo.

Fijne zondag en een mooie week,
Anja

Tanja zei

Ja wat was het een mooie dag gisteren, je krijgt zo het voorjaarsgevoel als je de zon even op je smoeltje voelt, mooi voorjaarsboeket heb je daar staan.

Fijne zondag
Liefs
Tanja

Karin zei

Je hebt de lente geroken!

Unknown zei

Bedankt voor je berichtje, ik had al zo'n vermoeden.. nu maar hopen op heel veel likes...
Schattig blommeke heb je wer geschikt, heerlijk die lente kleurtjes!

Happy sundayevening!!!

Lieve groet,
Monique

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Dat is voor mij een prachtige peptalk. Na in de afgelopen week 6 dagen te hebben gewerkt, moet ik ook weer even op zoek naar nieuwe energie, maar dit helpt alvast heel goed....
Ik wens je een heel fijne avond en mooie nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Carla zei

Da's toch Lente!!
Heerlijk met zo'n dagje als vandaag (en gisteren)
Laat maar komen hoor!!

liefs Carla.

Petra zei

Yep, ik ben er vanaf het begin bij :) een echte volhouder dus :D

Gefeliciteerd, ik ben ervan overtuigd dat je over deze 2 jaar absoluut meer blogjes hebt geplaatst dan ik ooit zal halen....

Liefs Petra