Liefde van de Dag...

woensdag 8 februari 2012

Onverwacht een vrije dag, dus ik heb even extra tijd om nog eens goed om me heen te kijken, en gelukkig...heb ik een groot hart;)...want ik "love" nogal wat dingen vandaag......

ik haalde wat oud serviesgoed tevoorschijn, dat stond ergens in de kast verstopt, maar kan weer perfect bij m'n mood van het moment.......winterswit, herinneringen en warmte...

wat zachte (ietswat vergrijsde) pastels, kan best al;)....een "dotje"kleur



dit vind ik zo mooi, het verweerde....

bolletjes in wit..

zo ook de kussens, de bruine hebben plaats gemaakt voor wolwitte

met de zon en de witte toevoegingen wordt het meteen een stuk lichter in huis....wit buiten...(warm)wit binnen

magnolia(nep) met een beetje kleur..

en katjes(echt) met die zachte(warme) look....


maar ook nog een donker item hoor, ik zou ik niet zijn alles licht zou zijn :)

meer mooi serviesgoed met een verleden, in een mooie witte kleur

met natuurlijke "collega's" van olijfboomhout:), kommetje uit Corfu(herinneringen...WARME herinneringen ;))

tja...en onze Sjors.....die na ontelbare keren van buiten naar binnen te zijn gehold.....(remember..geen kattenluik...dus opstaan;))

eindelijk z'n plekje lijkt te hebben gevonden...in de zon:)

Mooi muziekje erbij, kreeg gisteren weer twee nieuwe woonbladen binnen(waarvan eentje mij totaal onbekend dus extra leuk) dus "love"ik ook maar meteen.
En......mensen met een groot hart:


die je wat gunnen en nog eens een hart onder de riem steken!!
LOVE IT!

En jullie? Nog extra loves vandaag?

Liefs
Lynda

Leave a Comment

Huys 50 zei

Huhhh ?? zie ik nu kattenlijk staan ??? je bedoeld hoop ik....KATTENLUIK hé...;-)
Lekkere kleurtjes Lynda.

grtjesssss
Dicky Marie

Kat Ibáñez zei

Lieve vriendin,

I know this sounds as a beauty commercial but...you are totally worth it!!! ;) Give a big hug to this little cutie furry, he is so sweet!!!!

Kus Kus!!

El Jardin de los Muffins

ria zei

Mmmm ik lees kattenluik....Maar wat heerlijk dat je zo geniet!!Je hebt ook prachtige foto's gemaakt.En dat oude serviesgoed.Zo mooi!!
Ook ik heb heerlijk een vrije dag,vol genietmomentjes:net verse eierkoeken uit de oven gehaald,t is hier gezellig en lekker warm,zo een collegaatje op de thee.Kortom:heerlijk!
Lieve groet Ria

Mirjam zei

Nou, ietsje minder hoor, want ik heb mijn ´love´ net vanmorgen weer voor twee weken naar Den Helder gebracht. Vandaar vliegt hij met een heli naar het hotel-platform op de Noordzee, waar hij zijn taken als verpleegkundige weer kan uitvoeren...
Maar lekker nog dagje vrij, bloggen, breien, tijdschriftje lezen en wat tv kijken vanmiddag, dus loves genoeg om me heen...
Lieve groet,
Mirjam

Claudia Leertouwer zei

Love of het stylistenvak, ik geniet nog na van gisteren...

Anita zei

Prachtige post !!!!
En je serviesgoed is écht prachtig :-)
Ik kan me voorstellen dat je daar blij van wordt hihi
Fijne dag !!! Groetjezz lfs mij

Bonjade zei

Toe maar zomaar even een dagje vrij.....?
Aan beweging geen gebrek vandaag zo te lezen....schuiven/ veranderen foto's maken....sjors uitlaten.......maarre.....niet op de schaats vandaag.....?
Jij bent toch van: leve de winter?
Had ik je toch minstens vandaag op schaats en/of slee verwacht

Fijne dag

FF

Bij Guusje Thuis zei

Ha de droomwens van Guus een hondenluik ... beetje zonde van de pui dus pech voor hem en toch maar tig keer per dag de deur openen omdat meneer de sneeuw in wil. Doe mij maar zon inclusief een lekker temperatuurtje dan kan de deur gewoon lekker open :-) Groetjes Colin

Jolanda zei

Mooi plaatjes, heerlijk even schuiven! Dat blauwe vaasje staat hier ook, zo lief:) Lieve groetjes

Thuis bij Tjits zei

zo jij bent lekker bezig geweest vandaag!! heerlijk!! ik kom net terug uit Leeuwarden wat voor even het centrum van ons land is:)) en heb het nu zooo koud.. zit nu met een kop hete thee me op te warmen aan de leuke blogs van vandaag:)

warme wintergroetjes, Tjits

marion anderson zei

love your cat, enjoy, love marion

Noni zei

PRACHTIG! Die magnolia's...super ^-^

It's me zei

Heerlijk meis een dagje vrij........krijg alleen de kriebels bij je....nep !!!...ze zijn er al vol op echttttt!!...dan ga je toch geen.........sjuchtttt...xxx....

Anoniem zei

Dagje vrij? Wat is dat? Oha, ik heb altijd vrij, momenteel.

Goed voor de slanke lijn, dus laat hem maar lekker heen en weer lopen.

Gaaf je letter & .

Krijg de heen en weer groetjes

Vær våken zei

Lynda, I love those letters and the cat, of course!!! Hope you have a lovely evening!

Kristin♥

Bianca zei

Heerlijk zo'n onverwachts dagje vrij.....geen man om je heen (ahum ).....lekker alle rust met een spinnende kat op de bank.
En tja......die nep-magnolia....daar moeten we het nog maar eens over hebben.....kan toch niet.......tjonge.....:)
Lieve groetjes van Bianca xx

Judith zei

Wat een feestje op zich, als je onverwacht vrij bent! En voor ons fijn dat je daardoor met je camera wat leuke hoekjes hebt vastgelegd... Mijn favoriet is dan toch echt dat 'donkere' kiekje en natuurlijk je poezenvriendje:-)

Fijne avond X

little sweet things zei

Mooie plaatjes op zo te zien een heerlijke genietdag.
Wij hebben 4 katten en geen kattenluik, voel met net zo'n portier.
Groetjes, Sas