Welkom op mijn feestje...

dinsdag 28 februari 2012


Precies twee jaar geleden slingerde ik DIT berichtje blogland in en here we are...twee jaar verder!  Tadaaaaaaaa......wat knap van jullie ;)!

Zoals aangekondigd een klein feestje, een feestje met "feestelijkheden" én kadootjes! Hoe leuk is dat!?

gisteren zorgde ik al voor de pompoms, vandaag de ballonnen, geen feestje zonder ballonnen...

beloofde ik iemand taart, maar ja, ik wilde voor m'n feestje ook nieuwe schoenen he, en aangezien ik (WEER) lijnende ben, koos ik hiervoor :)....een gulde middenweg toch?

en wie "jarig"is trakteert dus de kadootjes staan al klaar...
TJES ja.....er is 1 Feestpakketje voor 1 lezer, en een kortingscode voor alle andere lezers!!!!
Jawel...IEDEREEN die bij  LEUKE LINTJES wat leuks gaat bestellen krijgt 5% korting!!!!!! En geloof mij, ALLES is er leuk!


voer bij je bestelling de code: fol 1101 in en de korting zal meteen verrekend worden!

Voor het "feestpakket"(over de inhoud ga ik niks zeggen want een kadootje is een verrassing he;)) trek ik( of mss wel Vera, eigenaresse van Leuke Lintjes) volgende week dinsdag 6 maart een naam! Dus laat even weten of je meedoet!

En nu, partytime
Dankjullieallemaalvanganserhartewel voor alle leuke en lieve reacties, en voor het lezen van al mn stukjes(zin én onzin;)).
Ik tik nog wel een paar blogjes denk ik zo, dus wie weet volgend jaar weer een feestje???;)

*dance*

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Marjan zei

Hoi Lynda,

Gefeliciteerd!!!!!! En ik hoop dat we nog heel lang van je leuke blogjes mogen genieten!
En ik doe graag mee met de loting.
Liefs
Juul

ria zei

Van harte!!is best een gezellig feestje!!Doe graag mee met je loting.En blog nog maar lekker lang door!!
Lieve groet Ria

Pink Princess zei

Gefeliciteerd en je schoenen zien eruit om op te eten haha. Kwil wel meedoen maar dan moet je het helemaal naar Thailand sturen hahaha.

Liefs van Marian

lia zei

Ook alweer 2 jaar, en volgens mij volgde ik je al vrij snel. En steeds weer is het een feestje hier.
Dus met jou feestje wil ik graag mee doen.
Fijne verjaardag,
Liefs..

Home and Lifestyle zei

Hiep hiep hoera voor twee jaar bloggen!! Vooral lekker doorgaan met zin en onzin hihi. Omdat ik al vaker iets gewonnen heb (ook bij jou!) sla ik deze keer nog even over, maar er zal animo genoeg zijn :)!

Proost!! Lieve groet, Ingrid

Astrid zei

Hieperdepiep...HOERA...!! Ga vooral door met je leuke blogjes! Gezellige plaatjes allemaal en ik klik zo gelijk even door...Gezellige 'verjaardag' en ik doe graag mee met je feestje!
Groetjes Kiki

Miss M zei

Gefeliciteerd met je tweejarig jubileum! Zo lang blog je alweer...
Ik doe graag met het feestje mee, dus bij deze!

Groetjes, Marjolijn

Brabbels en Kiekjes zei

2 jaar verder in blogland en ook 2 jaar wijzer???
'-)
Fijne dag en op naar de volgende 365 logjes, je kan het!

Liefs,

It's me zei

Ben je er alweer twee jaar.....sjuchttttt......hihihihi!!....wat een feest......glimlachtttt echt heel liefffff nu.....nou gefeliciteerd......een ding is zeker wij komen niet meer van je af! ....en dat bedoel ik positief natuurlijk....jij Lynnn ik heb het je al vaker gezegd bent onze heuze echte blog goeroe!!.....liefs van mij...xxx..

natuurlijk groen en doen zei

Natuurlijk kom ik op je feestje ,ik heb alleen niet zulke mooie schoenen ,maar van harte ,en iet alleen bloggen maar ook steeds weer het voortouw nemen voor speciale akties ,bedankt en op naar de volgende 2

groetjes Bep

Abacaxi & Hortelã zei

Hieperdepiephoera!!!
Drinken we er vrijdag eentje op, oké??
X Chantal

P.S. Doe natuurlijk graag mee :)

verftechnieken zei

Langzalzeleven-langzalzeleven-langzalzelevenindegloriaaa!!
Goh dat jij al 2 jaar virtueel loopt te zwetsen... wat gaat de tijd toch snel. Ik weet nog goed dat ik altijd al erg om je moest lachen op 't P-forum. Helemaal terecht dat je dus met je blog bent begonnen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er soms geen touw aan kan vastknopen, maar what the hek; het is altijd gezellig en hilarisch bij jou. Dus ik zeg; blijf lekker doorgaan!!!

Carla zei

Van Harte met deze mijlpaal!!
Ik vind je stukjes altijd wel lekker ongecompliceerd....onzin of niet ik lees ze graag!!

En ik sluit me dan ook aan in de rij om mee te dingen naar je pakketje hihi.

ga lekker door, dan lees ik lekker verder hier...have fun Girl!!

liefs Carla.

Mayflower zei

Hoeraaaa......ik kom ook op je feestje....van harte en bedankt voor die gezellige 2 jaren......het is op zich al een feestje om hier bij je langs te komen, dus lekker doorgaan.

Lieve groetjes, Mea

Margot zei

Hieperdepiephoera...
Ons mama van blogland is 2 jaar!!!
I'm going to party with you...en die schoenen zijn amazing!!! (beter een gebakje erop, dan poep eronder...haha..)
Ik ga nog even door het lint...en wie weet wat ik daar nog vind??? (feestelijk rijmerig, toch??...)
Dikke kussen op allebei je smalle wangetjes, Margot

Annemiek zei

Gezellig zo'n feestje op deze druilerige dinsdag !!!!
Van harte met je 2 jarig jubileum en ik hoop dat je ons nog lang blijft verblijden met je logjes !
Mag ik [ als stille-meelezeres-zonder-eigen-blog ] ook mee loten ???
Veel plezier vandaag !!!
Groetjes Annemiek

Mariska zei

Allereerst bedankt voor al die leuke blogjes en dat er nog maar vele mogen volgen!!
Ik doe natuurlijk graag mee met dit leuke feestje en ontvang graag de traktatie.....:)

André en Inka. zei

Hieperdepiep hoera,gefeliciteerd hoor met je 2 jarig blogjubileum ik hoop dat er nog vele jaren zullen volgen en dat we mee mogen genieten van je heerlijk/gezellige/mooie posten op je blog,......XXX

Elisabeth zei

Gefeliciteerd en ik hoop nog heel veel bij je te lezen .Nee ik doe niet mee aan de loting,dat laat ik aan anderen over
Liefs Elisabeth

Huys 50 zei

FEESTJE,ohhh wat kan ik het gebruiken vandaag....wiljenieweten...
Meid twee jaar alweer het kan niet op ;-)) gazodoorenzo hé wij vinden het TE leuk natuurlijk.
Op naar de volgende twee jaar !!!

Lieve groetjes
Dicky Marie

hokje zei

Gefeliciteerd! En als jij nou gezellig blijft schrijven, dan blijf ik langskomen om je stukjes te lezen...

Fijne dag!

Alle mooie dingen zei

Gefeliciteerd...#zingt#anotherdayanotherwayformyto.....openuptoyou ohhhohhhahhhh als je meer van dit soort liedjes op je blog zet... blijf ik wel van de partij!!!
keep up the good work
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Judith zei

Goed bezig geweest Lyn... GEFELICITEERD!!!

Groetjes Juth

Claudia Leertouwer zei

Proficiat Lynda, feestje waard!

Linnie's kaartjes zei

Gefeliciteerd met je log verjaardag...ik hoop dat je nog heel erg lang zal blijven schrijven want het is alijtd fijn hier te lezen....
Ik reageer dan wel niet zo heel vaak, ik kijk iedere dag even of je weer wat geschreven hebt....geniet van je log feestje en op naar nog een heel lang log leven ;-)

lieve groetjes,
Linda
(www.lindagboek.nl)

Bij Guusje Thuis zei

Er is een blog jarig hoera hoera ... gefeliciteerd enne doe er nog maar voor een jaar of tig aan nieuwe blogjes bij *smak links, smak rechts*

Anoniem zei

Heey top man,

Lekker doorgaan hoor.

loopt lastig met gebak op je schoenen groetjes

Saskia zei

mooie schoenen zeg!!! echt helemaal ok voor deze party!!!
wihiiiiiiii geef mij maar een glaasje lekkers!
Proficiat met je tweede verblogdag en ach ... ik waag maar eens ee kansje voor dat verrasingspakketje :o)
groetjes *wiggle wiggle wiggel* leuke muziek trouwens :oD

Stella Maye zei

PROOST! Op de volgende 588!

*** Gefeliciteerd ***

Uiteraard ben ik er trots op in minstens drie van de 588 blogs genoemd te worden en wellicht volgt dinsdag de vierde ;) *ben ik een winning mood*

BTW: love the shoes :)

What's in a day zei

Hoe heb je het volgehouden, maar nog meerhoe krijg je het voor elkaar om steeds weer leuke, originele posten te plaatsen..je bent heerlijk sprankelend en vaak zo vrolijk dat ik altijd een lach krijg van je berichten...dus nog twee jaar?????
Ik doe graag mee hoor!!!

Liefs,
♥Eefie

Chrissie en Heidi zei

Gefeliciteerd!! Leuk hoor, bloggen is echt gezellig he?! En omdat jij feest viert, waag ik ook een kansje :-)
Ik ben dolll op verrassingen!

harten8 zei

unpetitmorceau de Lynda,
Van harte met je 2 jarig jubileum! Via je blog en mijn webwinkel hebben we elkaar digitaal leren 'kennen' en over een paar dagen we will meet in real .. ZO leuk! :-)
Ga fijn zo door met je leuke blog en ik wil natuurlijk ook graag meedoen voor het feestpakket. Over 2 weken bestaat hart&8 namelijk al weer 1 jaar.. hoe toepasselijk! ;-)

'Another day, another way.. for me to open up'... la la la...

Lieve groet, Tricia
hart&8

Diana zei

*krijst* Lang Zal Ze Léééééven....!!!! Gefeliciteerd Jonkvrouwe, met het 2-jarig bestaan van jouw eigen stukske op het www. *zet feestmuts op en draait een rondje*
Deze keer heb je een minderjarige deelneemster: Uk!! Bij het mee-gluren op de laptop schreeuwde ze: Die wil ik ook....
En nu: Let's Party!!!!

Kat Ibáñez zei

Gefeliciteerd!!!!!!!!! Two years and of course it´s party time!!! Oh yeah!!!!

Kus Kus!!!!

Mirjam zei

Dagje te laat, maar evengoed schenk ik straks een wijntje in en proost ik op jouw jarige blog...
En door gaan hoor.
Liefs,
Mirjam

Samira zei

Nou Lyn, Gefeliciteerd en nog vele blogjaren gewenst hoor.. Veel te leuk om te moeten missen ;) Nou ik feest in ieder geval mee..

Xx

Unknown zei

Twee jaar alweer en nog altijd enthousiast! Gefeliciteerd!

Crafty Mama zei

Ach ik ben altijd te laat maar niet minder gezellig hoor! Gefeliciteeeeeeeeeeeeeheeeeeeeerd!!! Ja. Leuk feestje. Bitterbal iemand? ;-)