Home is where...

vrijdag 10 februari 2012

Tsssss......kom ik toch elke keer weer van die challenges tegen, en meestal komen ze van Renny. Nou neem ik me elke keer voor daar eens te gaan kijken(want hee, ik hou wel van een uitdaging of een leuke aktie;)), maar om één of andere reden is het daar nog steeds niet van gekomen. Maar NU, zie ik allemaal harten voorbij komen, en harten....ik hartje harten:).
Dus ik laat je wat harten zien(en meteen ook een klein stukje van mij:))....

het klinkt stom, als iemand dat van zichzelf zegt, maar hee door schade en schande inmiddels wél kunnen concluderen: ik heb een groot hart. Ik kan ook niks doen zonder m'n hart erin te storten. Daar krijg ik veel energie van(maar soms ook wel een gepeperde "rekening"...het zij zo). Er is wat dat betreft voor mij geen gulde middenweg, ik doe het met heel m'n hart, of ik doe het niet:).

deze harten(de buitenste twee zijn een setje, en zijn een cadeautje van een héél lief mens. We kregen ze toen we afgelopen oktober onze 19e trouwdag vierden, en zó symbolisch...two hearts in one!) symboliseren voor mij mijn gezin, mn man, en onze meiden....ik hoef daar verder niks bij uit te leggen lijkt me;).
De grieten zijn voor áltijd in ons hart!

dit stoere hart, wil ik eigenlijk wel opdragen aan mn dinnetjes Miss K. en "De R."...twee meiden die ondanks alles toch élke keer weer mijn hartje verwarmen! Meiden....soms lijkt het allemaal zo ingewikkeld(ingewikkeld hart;)), think pink en wees zuinig op je hart...het is GOUD waard!

hier zie je m'n kleine verzameling, er komt er steeds eentje bij, alleen als ie bijzonder genoeg is natuurlijkl;), want harten genoeg "daarbuiten"...maar ik blijf kieskeurig:)

wie kent het liedje niet? Van Dik Hout's "mijn houten hart"
Nou DIT dus.....ik zal de enige niet zijn die wat "krasjes"op haar hart heeft opgelopen door de jaren heen. En soms neig je ernaar je te laten hangen, en je hart bijna te laten verstenen, maar ik weiger mensen de power te geven mijn hart te verprutsen! HA!
Ik héb er dus wel één, maar gebruik 'm op een léuke manier(als kaasplankje bv:D)

mijn hart voor WONEN....moet ik dáár nog íets over zeggen?
Ik=Huismu(t)s

mensen die hier al vanaf het begin meelezen zullen zuchten: jaja, we weten het nu wel! Maar ik kan het niet vaak genoeg blijven herhalen, al raak ik er maar 1 iemand mee--> missie geslaagd.
Er was een tijd dat ik geen "hart"meer voelde, dat m'n hart eigenlijk alleen nog klopte om in leven te blijven, dat ik al die kleine "hartjes"niet meer zag...dat ze me koud lieten.
Gelukkig ligt dat ver achter me, en zie ik overal het "klein geluk", en streef ik naar een "roze"flow...always.....en als er dan zo'n schattig klein "hartverwarmertje"in een envelopje(met een bestelling mee) komt......dat is dan toch HARTstikke leuk? Dit soort dingen maken MIJ blij, inspireren mij en motiveren mij...met HEEL mijn hart......en anders NIET;)!

Een HARTstikke fijne vrijdag voor jullie!

Liefs,
Lynda

ga ik nu even uitvogelen hoe ik dit bij Renny krijg:)

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Het hart op de goede plaats...dat is wel heel belangrijk en gelukkig is dat bij jou absoluut het geval! Dat blijkt wel uit al die acties die je in blogland op touw hebt gezet!!

Ik wens je een HARTstikke fijn weekend!

Liefs, Ingrid

Huys 50 zei

Lyn,ik ken je niet persoonlijk(jammer genoeg)maar jij bent een vrouw naar........mijn Hart !!!

liefs
Dicky Marie

André en Inka. zei

Prachtige hartenpost heb je gemaakt,meis en inderdaad net als wat Ingrid schrijft met de hart op de goede plaats,......fijn weekend en super leuk dat je onze nieuwe blog weer gaat volgen,toppie,XXX

Puur Kate zei

Uhhh ik weet even niet wat ik zeggen moet juffrouw Lynda maar ik ben geroerd en ontroerd en....slik....
:))
Hele dikke knuffel
XxX

Claudia Leertouwer zei

Hartenliefde!

Jolanda zei

Fijn weekend,

Ziet er gezellig uit!!

Jolanda
Woonwinkel 't Zolderrijk

Corine(THUIS) zei

Je bent een HARTelijk HARTverwarmend vrouwmens :)

Marjon zei

Prachtige en ontroerende post heb je gemaakt want je verhaal is zo waar als je zich met hart en ziel ergens instort.
Fijn dat je nu weer hartjes ziet en erin gelooft....groetjes Marjon
Je muziek is ook super....

Diana zei

*snift en mompelt iets over Pink Power* Thanx Jonkvrouwe *snift nog eens, gewoon, omdat het kan*

Bizzy @ home zei

Wat een hartelijke, ontroerende hartenpost heb je gemaakt! Met Sting op de achtergrond wil dat ook wel! Ontroeren...
Fijn dat je weer de warmte van het hart ziet en voelt, veel herkenning hierzo...
Leuk dat je meedoet, het hartje van kant zou er prima bij passen zie ik wel ;)
Lieve groet, Renny

Jolanda zei

Dat hart zit we op de god plek bij jou:) Mooi post, een uit m'n hart! Lieve en hartelijke groet

Elisabeth zei

Een mooie post weer,eerlijk en open .En met vele mooie harten natuurlijk.
Liefs Elisabeth

lia zei

Een HARTstikke mooie post, van iemand met het HART op de goede plaats.

Liefs Lia

Karin zei

openHARTige post. Ik deed ook eens mee aan een chalenge (een van de eerste geloof ik) en ales kleurde oranje. Dit alles op initiatief van een HARTstikke gek (maar lief) mens ;) Blijf die je bent!
Fijn weekend

Mayflower zei

Wat een HARTverwarmende post Lynda.
Met hartjes maak je me blij, ik ben er dol op.
Een mooie, zowel in woord als beeld, hartjespost.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

It's me zei

Wat een heerlijke hartverwarmende post lieve Lynnndddaaaaa......je hebt een hart van goud echt waar....liefs Ria...xxx...

Anna Marie zei

Je hebt mensen die altijd het Hart op de juiste plaats zullen hebben. Jij bent daar 1 van. Liefs Anna Marie.

Sjonke's Kronkels zei

By far de mooiste hartenpost tot nu toe. Ik vind je hartenverzameling prachtig Lynda.
Groetjes en heel fijn weekend,
Maeion

Bij Guusje Thuis zei

Een typische Lynda - dus recht uit het hart - blog, mooi! Groetjes Colin

Anneke zei

mooie post en prachtige harten alemaal.
fijn weekend!

Mirjam zei

Hoi Lynda,
HARTstikke leuke post heb je ervan gemaakt. Blijft lachen met jou... Mooi geschreven en heel leuke foto´s...
Ik wens je een HARTstikke fijne avond en een HARTstikke mooi weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Anoniem zei

Lieverd,

Leuk al jouw hartjes, zelf heb ik er bijna geeneen in huis.
Mijn hart is nu na jaren, geheeld, hard, maar nog altijd vol met wantrouwen.

HARTelijke groetjes

Stella Maye zei

Deze had ik nog niet gelezen :)) ♥

L zei

Ik hartje dit logje!