Een (onverwacht) klein stukje van mij...

zaterdag 18 februari 2012


is dat genoeg? Ik denk van wél! Ik denk dat jezelf zijn af en toe al moeilijk genoeg is...of....wordt het je moeilijk gemaakt?
Anyway.....ik hóóp dat jullie willen luisteren naar het liedje(hoop ik ook even héél erg dat mixpod me niet in de steek laat, anders gaat het heel raar overkomen)...vanavond gehoort op tv( uitvaart Whitney Houston), rillingen en bewustwording......

Stand!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Mirjam zei

Luid en duidelijk!

Ik wens je nog een heel wondermooie zondag,
Lieve groet,
Mirjam

It's me zei

Wees stil..........ben trots op je !!..kippenvel......xxx..

lia zei

Mooi....

Diana zei

Altijd, altijd trouw aan jezelf blijven....

Oude lappen zei

Mooi!
Liliane

Bonjade zei

Dan ben je even stil.......

Liefs

FF

verftechnieken zei

Wat een heerlijke stem!!!