Inspiratie...

vrijdag 24 februari 2012

Mocht je nog vakantie voor de boeg hebben, of gewoon een kalme vrijdag, ik heb wat inspiratie voor je!


free printables HIER


meer mooie/leuke plaatjes HIER


voorjaarskleuren in je garderobe? HIER

stoere tassen HIER

een gezellig stukje lezen HIER bij ShowHome.nl mijn wekelijkse bijdrage:)


time for tea.....NOW!

Heerlijke Vrijdag!

Liefs,
Lynda







Leave a Comment

Kom Achterom zei

Jij ook een heerlijke vrijdag!
Ik zit hier met een kopje koffie! hihi thee is niet zo aan mij besteed
Yolanda

It's me zei

Vertel vertel......waar komen die roze bekers vandaan ???....xxx...fijne gezellige vrijdag...x

André en Inka. zei

Heerlijke roze vrijdagpost,....fijne vrijdag,meis,XXX

Judith zei

Je hebt me weer ff lekker bezig gehouden met deze post op deze vrijdag, bedankt!

Groetjes Judith

lia zei

Wil nog even wat meer blogs bekijken, dus heb niet overal op geklikt. Maar wel even in je grijze map van pinterest..)

Fijn weekend, liefs

lia zei

Oh ja, en erg mooi...

Saskia zei

allemaal heel leuk maar ik heb meer interesse in wat er IN dat eerste leuke potje zit??? :oD

Anoniem zei

Die typemachine ---- gaaaaaaaaf------

Typen zoals we geleerd hebben groetjes

Bianca zei

Leuk hoor....vooral die plaatjes op Printerest........En dan afsluiten met een heerlijk kopje thee......ga ik dus nu doen :)
Een heel fijn weekend.
Groetjes Bianca xx

Bonjade zei

Hier staat de vakantie voor de deur.....snel....even de deur op doen.....
Is ie bij jullie alweer voorbij?
Of hebben wij gewoon de luxe van 2 weken....?

Hoe dan ook....ENJOY YOUR WEEKEND.

FF