Ondertussen...

vrijdag 3 februari 2012






Het zal jullie níks verbazen als ik zeg dat ik al op tijd vanmorgen klaar zat voor de beloofde sneeuw! Al m'n contacten met "de buitenwereld"stonden open en van Noord tot (bijna) Zuid kwamen de tussenstanden(sneeuwhoogte) door! Sneeuw in ons land! En uitgerekend bij ons begon het pas rond een uur of drie te sneeuwen. Je ziet het bijna niet vallen zo fijntjes maaaaaaar het wordt wit, ik heb geduld hoor, ik zal lopen door die sneeuw, donker of niet;).

Mijn handen jeuken...en dan niet direct om sneeuwballen te gooien of sneeuwpoppen te rollen, maar ik heb dus wel "last"van Winterhanden. Het is niet meer zo erg als het was, maar ze jeuken nog wel en dus smeer ik me ongans!


In elke tas wel een tube of een potje. En ook voor mn smeerseltjes vind ik het heel belangrijk dat het lekker ruikt:)
Mijn favourieten op een rijtje:

 Essie hand & bodylotion Smoothie(allemaal heerlijke fruitgeurtjes, niet té zoet, maar lekker)


Rituals handscrub en verzorging...heeeerlijk geurtje en trekt lekker in, maar laat een beschermend laagje achter(niet hinderlijk glad)

L!P-balms

en deze twee gebruik ik voor mn lippen, die sinds het dragen van m'n beugel alleen maar droger en droger lijken te worden, en met dit weer dus een EXTRA extra oppepper nodig hebben:)

Zo ...genoeg geteut....ik ga eens kijken of ik al een balletje buiten kan rollen.
HIER vind je een receptje voor handcreme, als het je leuk lijkt om daar zelf mee aan de slag te gaan;).
Ik ga me "invetten"en een portie wit halen buiten!!

Liefs,
Lynda

ps: ben overigens altijd wel benieuwd naar wat andere mensen gebruiken, misschien zit er iets bij dat ik "moet"weten ;)!

Leave a Comment

Elisabeth zei

Nou ja zeg!! Bij jullie geneens een dik pak sneeuw?/ Nou hier is het genieten hoor,ik heb zo zalig door een enorme sneeuwbui lopen ploegen echt heerlijk .Maar er is hoop voor je!.Lekker al die geurige smeerseltjes ,heb ook altijd van alles in huis.Fijn weekend met hopelijk veel sneeuw!!!
Liefs Elisabeth

Karin zei

Ja dus, het (be)VALT!!!!!
Genietze

Anoniem zei

Nou hier zo veel dat ik het al zat ben...
En het sneeuwt nog steeds, niet zo veel maar het gaat nog door.

Wat smeer ik?
Nou niet zou heel veel, ik heb ichtyosis en daardoor smeer ik me elke dag helemaAl in met speciale crème. Daar bovenop gooi ik wat dovecreme op mijn gezicht en handen. Voor mijn voeten gebruik ik nu uienzaad, door dit weer zitten er gewoon scheuren en barsten in, komt door de kou.
I love dove, voor mijn haar, gezicht en om me mee te wassen.

Mamma bakje chips groetjes

Anoniem zei

Uierzalf bedoel ik. Ik heb autocorrectie aan staan.

It's me zei

Eindelijk....je sneeuw !!!...wat een pak !!..geniet lieverd.....xxx..

Claudia Leertouwer zei

Handtherapy van Cabtree&Evelyn is echt te gek, moet je echt eens proberen Lynda! Enne ligt er al genoeg?

Home and Lifestyle zei

Eindelijk is je wens in vervulling gegaan!! Je ziet het...geduld wordt beloond!

Fijn weekend!

Petra zei

Zo lekker overal die sneeuwpret, en de foto's :) zit achter mijn PC even met mijn hoofd in NL.

Handcreme, eigenlijk altijd de SOS van Nivea, heb nogal eens velletjes.

Geniet ze, en fijn weekend.

Petra

lia zei

Och meid, het begon hier rond 11 uur heel zacht te sneeuwen en om 3 uur lag er zeker 10 cm. Dus het komt goed voor jou. Morgen kun je sleeën...

En voor mij alleen iets van de dermatoloog, dus niets lekkers met een geurtje... Maarrr, het werkt, en ik ben me toch blij....

Fijn wit winterweekend...
Liefs Lia

What's in a day zei

Hier liggen meters......ha ha nou wel zeker 15 centimeter en het sneeuwt nog steeds...
Ik geniet hoor en je winterhanden, ja dat herken ik, nu steeds handschoenen aan en ook smeren...

Geniet lekker Lynda!!!!!!

Liefs,
♥Eefie

Bij Guusje Thuis zei

Zo .. heb ik hard genoeg tegen al die Brabantse sneeuwwolken richting links geduwd ... genoeg gevallen zo? Geniet ervan! Groetjes Colin

Bonjade zei

Enne al wat ronde balletjes gedraaid c.q. gerold.....
Hier natuurlijk al 's morgens vroeg alles wit...sorry...dus hier zijn de wangen rood en de handen droog van al dat koude weer.
Dusse...een smeerseltje is altijd goed ;)
Enne al op het ijs geweest dan?
Hier achter is de ijsbaan geopend
Chocolade melk en snert in overvloede.......je mag komen.

Wel even door de sneeuw heen dan.

Fijn winter wit weekend

FF

Huys 50 zei

SNEEEEEEEEUWWWWWWWW !!!!
Voor elk wat wils en dit dus speciaal voor jou Lyn !! geniet ervan meis !!
Lekkere smeersels allemaal kan ik wel gebruiken overal schieten de droogscheuren in m,n lijf :-))

grtjsssss
Dicky Marie

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Volgens mij ben jij de meest blije vrouw van Nederland. Eindelijk de sneeuw, je hebt er lang op moeten wachten... Geniet ervan hoor... lekker ook nog weekend...
Ik gebruik Dove handcreme en heb een fles met pompje van Rituals naast mijn bed staan. Ik smeer veel te weinig, want door mijn werk zit ik erg veel met mijn handen in het water dus ze zijn behoorlijk schraal.. niet erg slim, moet meer smeren...
Ik wens je een heel fijn sneeuw-weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Miss M zei

En? En? En? Hoeveel sneeuw ligt er nu bij jullie?? ☺
De beste handcréme vind ik zelf: uiercréme! Goedkoop, niet vet, trekt snel in en zonder geurstoffen e.d. Puur natuur! Tip? ;-)

Groetjes, Marjolijn

Tanja zei

Tja je weet het hé, hoe meer je smeert hoe erger het wordt, je kan dan nergens meer tegen, ik smeer 2x per dag mijn handen in met A.trix, niets bijzonders en zonder luchtje en alleen extra als ik in het water heb gezeten. En op mijn lippen doe ik ook alleen maar een beetje vaseline. O trouwens, als mijn handen echt te lijden hebben dan smeer ik die ook in met vaseline. En ik moet zeggen dat sinds ik dat gebruik het goed gaat.

Nou Lynda,lijkt wel een lieve Mona antwoord zo.

Maar meis, geniet van het weer, doe je handschoenen aan (Ja, Ma) en ik wens je een mooi weekend

Liefs
Tanja

Puur Kate zei

Ligt er nu al wat????
Anders kom je maar terug,slee staat klaar en genoeg voor een sneeuwengeltje.
XxX

Bianca zei

Bij ons begon het ook pas rond 15.00 uur te sneeuwen.......jippie, ons landje gehuld is een witte mantel.......you go Lynda......geniet van je sneeuw. :)
Lieve groetjes van Bianca xx

Anita zei

Nouh hier in het oosten wél sneeuw maar beslist geen "dik pak" :-) Ik wacht dus ook maar op méér hoewel het van mij eigenlijk niet zo hoeft. Maar dan meer omdat ik dan met twee krukken niet overeind kan blijven ;-) Lekker van GENIETEN Lynda. Die sneeuwpop komt er beslist wél hihi
FIJN WEEKEND Groetjezz lfs mij

Corine(THUIS) zei

Hier vanaf 10.00 uur al vallende vlokken.. nu dus een flink pak..
Mooi! maar morgenochtend is alles weg..oké??!!

PS. Herôme handcreme, desinfecterend als je wondjes hebt..

André en Inka. zei

De smoothie van Essie lijken me heerlijk.Jarenlang heb ik last gehad van winterhanden nu,gelukkig niet meer en smeerde altijd alles in met uienzalf,...werkte perfect,...fijn weekend verders,XXX

L zei

Hier vanaf 13 uur sneeuw!
Wat een mooie, witte wereld!
Geniet er maar lekker van!

Ik gebruik handcreme van oriflame.