Work in progress...

vrijdag 17 februari 2012

vertelde ik laatst al over m'n zoekaktie...kan ik jullie nu mededelen dat er héél wat leuke reacties zijn gekomen, sterker nog.....er was een trotse moeder die me even op haar zoon "wees"....en guess what......ik dénk dat 'ie mee gaat doen!!! HA! *blij*

Voordat ik het weekend in kan/ga/wil, blogde ik nog een stukkie bij Showhome.nl he...as you know...elke vrijdag...ik help even..


enne, je kunt me nog steeds mailen hoor....;) lyndahovens@home.nl


Liefs,
Lynda


Leave a Comment

Saskia zei

*zucht* ik word van zulke foto's een beetje enorm jaloers ... daar zit ik dan met mijn stomme rijtjeshuisje met nog steeds de aoude meubelen van mijn schoonouders en een hoop kinderspeelgoed die ... echt waar, ik zeg het je ... gewoon kweekt!!! Je mag opruimen wat je wil, als je net denkt alles opgeruimd te hebben val je weer over iets!

Neen, mijn huisje zal je dus niet in je reeks tegenkomen :o) maar goed, 't is hier wel gezellig en warm dus ....

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Wat leuk dat je al een ´mooie´ kandidaat hebt gevonden. Ik ben heel benieuwd naar hoe deze man woont...
Ik wens je alvast een ontzettend fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

lia zei

Zoekaktie????

Heb wat gemist denk ik.
Liefs Lia

It's me zei

Sjuchtttt....moet ik je nu perseee mailen...ik zei toch dat onze deur altijd open staat !!...iedereen is welkom......en jij helemaal.....xxx

Elisabeth zei

Ik moest even terug lezen .Leuk dat je veel reactie's krijgt ,dus ik ben benieuwd wat er gaat komen.Fijn weekend
Liefs Elisabeth

Bianca zei

Ik heb je zojuist een mail gestuurd dat je welkom bent.....zou het erg leuk vinden om mee te doen.
Lieve groetjes van Bianca xx

Anoniem zei

Kijk dat zijn leuke reacties, laat die mannen maar mee doen.

Je foto is wel heel erg wit, je durft hier bijna niet te wonen, bang dat je het smerig maakt,

Steriele groetjes