DDJ...

donderdag 2 februari 2012


wat grappig....veel zwart(muur slaapkamer), veel wit(SNEEUW) veel zwart/wit(inspiratie) en kloddertje roze! Januari in een notendop!
Ik zag het jullie (bijna) allemaal doen, en ik dacht, ach...laat mij dat nou ook eens gezellig meedoen;)(ja Lia, ik weet dat er nog een VROEGERinterieurtje van me verwacht wordt, maar ik was soort van drukkig..echt...dát en de STAPELS fotomapjes die ik door moet akkeren;) maaar...zit in het vat.....)
Dit weekend ben ik éigenlijk van plan even de rem erop te gooien, te beginnen met het brouwen van Oud Hollandsche Erwtensoep morgen:), liefst in mn jogging. Er liggen nog een stuk of wat woonbladen op me te wachten, het weer vraagt erom om een FRISSE neus te gaan halen(voelen dat je leeft...niet te lang...dan voelt het alsof niks meer leeft:)).
Herhaal ik mezelf als ik zeg Ik hartje Winter? Moet ik er wel dit weekend even extra van genieten he!

Kleine anekdote...de thermostaat gaf er de brui aan(nice timing)hij ging niet meer aan(KOUD), we kochten dus rapide een nieuwe, Lief sloot 'm aan, programmeren was mijn taak..ik deed....en kreeg het kreng niet meer uit...BLOEDHEET(24 graden, )....dus midden in nacht thermostaat gedemonteerd....dagje later bleek.....dat Lief de draadjes verkeerd had aangesloten ("stond heel onduidelijk in de gebruiksaanwijzing"...*kuch*)
Je maakt wat mee....:)...en we blijven lachen,want
WINTER!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

lia zei

Oh, en dan ben ik een keer de eerste die reageert...)
En je denkt zelfs aan me.
Ik moet met die kou ook steeds aan jou denken. En ik ga Zaterdag een grote pan erwtensoep maken. Kijk dat hebben we dan wel gemeen.
Leuke collage en tot later...

Liefs Lia

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Die zin van je... Het weer vraagt erom om een frisse neus te halen.... en dan de rest. Echt lachen. Ik ging vanmiddag dus een frisse neus halen, ietsje te lang dus, nou dan weet je het wel. Ben op de bank in slaap gevallen daarna...
Mooie collage ook, leuk is dit hé, zo´n overzicht je in een foto..
Ik wens je nog een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Abacaxi & Hortelã zei

Leuke maand die januari :)
Je plaatjes zijn prachtig!

Thuis bij Tjits zei

leuke januaricollage!! en lekker in je joggingpak rondhuppelen morgen.. ik dacht dat jij morgen wel uit je dak zou gaan als de beloofde sneeuwvlokjes naar beneden komen dwarrelen haha:))
meid maakt allemaal niet uit, als je maar GENIET!!

fijn winterweekend!
liefs, Tjits

Rozmeen zei

Mooie collage!! ja het is koud... winter he...ik weet het...geniet van het zonnetje..

Liefs van Rozmeen

Passione Helena zei

Wat heb je een waanzinnig mooie collage gemaakt. Zelfs daar ben je aan het stylen geweest;-)

Oooh...bbrrr wat een timing van thermostaat! Haha wat een verhaal! Sokken aan...sokken uit! Gelukkig zijn de draadjes weer op hun plaats en kan je lekker warm en knus genieten van de stapel woonbladen en een kom erwtensoep.
Hoort helemaal bij het beeld "hartje winter";-) Geniet er van!

Fijn weekend!

Liefs Helena

Martine zei

die pan erwtensoep ga ik zaterdag ook maken, heerlijk en misschien wel even schaatsen.
Tja die gebruiksaanwijzing,,,,,,mijn man leest die dus nooit, alleen achteraf als het niet lukt. Terwijl ik juist eerst de gebruiksaanwijzing lees. Misschien een verschil tussen mannen en vrouwen? ha ha.

alvast een fijn weekend,
groetjes,
martine

Jeanette zei

ook die collage van jou ziet er super uit meid! bah...wat balen van je thermostaat dat kan je nu toch echt niet gebruiken hè...ik weet in je huis liggen heel veel plaids, toch?

Liefs...

Jolanda zei

Leuk je collage! Super al die mooie plaatjes overal! En hier gaan we ook lekker genieten de komende dagen, van de winter buiten maar ook lekker chillen binnen:)Lieve groet

Carla zei

Potverdorie..had je eindelijk de kou waar je zo lang op gewacht hebt, kun je nog in je bikini...whahaha
Ga jij morgen maar ff kou op snuiven hoor!!

fijn weekend...liefs Carla.

Bij Guusje Thuis zei

Wilde mr. hendiemen geen sneeuw op zijn dakje ofzo?

It's me zei

Tja eindelijk...je hebt je winter....mag het nu gauw voorjaar worden ?? mag het ????...xxx..

Unknown zei

Hallo Lynda!
Heb je gevonden via Tanja... Homemade.
Ik was degene na jou laatste berichtje en je woorden nodigden me uit jou te bezoeken.

Wat heb je een mooie blog zeg.
Zo vrolijk! Ik moest al lachen bij de eerste post.

Ik kom je wat vaker opzoeken hoor.
Lijkt me zo leuk...
Groeten
Vanuit de US.
Sandy

Tanja zei

Hey Lynda, wel genieten van de kou en de winter hoor dat is helemaal jou ding. Hmm zou daarom die thermostaat hebben gedacht...ok ze houdt zo van de winter ;-)

Fijn dat je het in ieder geval binnen weer warm hebt.
O ja, ga nog even op mijn blog terug en als je iets verder naar beneden scrolt, dus echt onder de post van de dag dan zie je staan Add your link
Ik hoop dat je ook meedoet om een andere blogger in het licht te zetten.

Fijn weekend meis
Liefs
Tanja

Margot zei

Jij hebt je zin weer hoor...alles wit...brrrr...
Ik hartje als iedereen om me heen weer lekker en veilig thuis is, haardje aan, mama in joggingspak boerenkoolstamp maken....Yes, get the picture...en in een maatje minder hè...haha..
Dadelijk in otootje weg weer op, kids halen..BAH...
Nou, fijn weekend...break a leg...maar niet letterlijk natuurlijk.
Ennuh...alles is goed met me hoor...?! Hoezo???.
Vond je mijn strip niet leuk??? Ik ben gewoon van alle markten thuis!!!
Wel fijn voor je dat Lief loszittende draadjes kan verhelpen, heb jij tenminste ook wat aan...hihi..
Gegroet, Margot

Home and Lifestyle zei

Nou Lynda, als bij jou valt wat hier in het afgelopen uur gevallen is, dan bij jij vanavond hélémaal in je nopjes!! En het sneeuwt nog steeds heel hard!!

Goed weekend!!

Karin zei

SNEEUW SNEEUW SNEEUW SNEEUW SNEEUW SNEEUW SNEEUW SNEEUW SNEEUW SNEEUW SNEEUW SNEEUW SNEEUW SNEEUW SNEEUW SNEEUW SNEEUW SNEEUW SNEEUW SNEEUW SNEEUW SNEEUW SNEEUW SNEEUW SNEEUW SNEEUW SNEEUW SNEEUW SNEEUW SNEEUW SNEEUW SNEEUW SNEEUW SNEEUW SNEEUW SNEEUW SNEEUW SNEEUW SNEEUW SNEEUW

En hoe (be)VALT het ?? :D

Petra zei

Tja.....

Bij ons was zo'n beetje de laagste temparatuur sinds tijden gemeten. 22 graden. zooooooooooo koud. Met dubbele dekens naar bed :)

Fijn weekend.

Anoniem zei

Nou je heb je sneeuw meidsie.
Wel balen van die thermostaat, en 24 is wel erg warm zeg.

En je soepje op?

Koude voeten groetjes

kralenqueen zei

Dusssssssssss.............:-)))

L zei

Leuke collage!
Haha, moest stiekem wel glimlachen om de thermostaatstunt ;-)