We "feesten"door...

donderdag 1 maart 2012

Wat een week vol gezelligheid! Velen van jullie zijn op mn blogfeestje geweest, en dát was al supergezellig! Dank voor alle hartelijke woorden, grijnzen was dan ook de enige gezichtspositie die dag bij het lezen van al jullie reactie's;)! Op naar dinsdag zodat we weten wie er het feestpakketje van www.leukelintjes.nl heeft "gewonnen"!


serax.com


Maar "we" feesten gewoon nog even door!
Ongetwijfeld hebben jullie de laatste weken afgevraagd waarom ik het jullie toch zo vaak liet doorklikken naar WWW.SHOWHOME.NL ...
Vandaag kan ik dan éindelijk stoppen met nagels bijten...want...vandaag ging de vernieuwde website van ShowHome.nl online...ja und?
Ik mocht 6 teksten, het persbericht en heeeeeeeeeeeel veel nieuwtjes voor deze website schrijven! YEAH! Dus niet alleen mn wekelijkse blog kun je daar nu gaan lezen, als je lekker wat linkjes aanklikt her en der dan heb je gróte kans dat er wat staat van mijn hand *TROTSTOCHWELEENBEETJEHOOR* ....mag wel he?

Énnnnnnnnn, was ik natuurlijk niet voor niks de laatste maanden zo druk in blogland, óók hebben "we"(hoe klinkt dat toch;)) een lijst van 41 "woonbloggers" gemaakt die nu met hun link op ShowHome.nl genoemd worden! HA! (en als het goed is heeft inmiddels iedereen die daarop staat een mailtje van me ontvangen??)
 Nah, hóe leuk is dat? INspiratie en INteractie zo zien wij dat toch graag?;)

thuisproject.blogspot.com


Dus ga vooral even kijken als je tijd hebt, het is een hele mooie site geworden, vele uren knoeste arbeid zitten erin, veel passie erachter en je zult vele "bekenden" daar ook weer treffen!

SHOWHOME, gefeliciteerd!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Saskia zei

wauw zeg!!! mag je best een beetje veel fier op zijn :oD ik ga zeker eens kijken en zoeken of ik wat van jou hand zie!!!!

cindy 'wonenmeteenhart" zei

oh oke nu begrijp ik het

nou had je gister en vandaag nog gemaild maar te laat dus denk ik?

sorry
hoor het wel

van harte met je site

liefs cindy

Home and Lifestyle zei

Hang de slingers nu alvast maar uit hoor...gefeliciteerd en wat leuk dat jij zo'n grote bijdrage aan Showhome hebt mogen leveren!! De link staat uiteraard al op mijn blog, erg leuk dat mijn blog ook op ShowHome vermeld staat!

Heel veel succes!!

Margot zei

Had al gekeken..ennuh, ik heb de lintjes al binnen hoor..
Hier, krijg jij een virtueel lintje, voor al je inspanningen...
En nu verder, want het is showtime girl...
Knuf, Margot

The Pinkhouseladies zei

Go Girl!!! Goed bezig!:D

Groetjes

Judith zei

Ik was al een kijkje gaan nemen en het ziet er inderdaad beter uit dan eerst... En je mag superrrr trots op jezelf zijn met jouw bijdrage: gefeliciteerd!

Groetjes Judith

Anna Marie zei

Gefeliciteerd met je opening en met je feestweek. Ik ga zeker doorklikken en lekker lezen. Groeten!!

lia zei

Het ziet er super mooi uit. Je hebt heel goed je best gedaan. Ik ga straks alles nog eens napluizen. En ik heb je mail net gelezen. Ga zo even een linkje plaatsen natuurlijk.
Vind het leuk om mijn blog daartussen te vinden.

Dank je wel.
Liefs....

hokje zei

Leuk om hier aan mee te werken, had er vandaag al even rondgeneusd; ziet er mooi uit!

Fijne avond. Groeten, Miranda

Petra zei

Heel mooi! Grappig dat mijn blog er ook tussen staat ;-) En nog een stel die me leuk lijken, dus ik kijk nog ff verder..

Groetjes Petra

Astrid zei

Goed bezig Lynda! De site ziet er veel mooier uit... En we gaan daar dus nog meer van je lezen...Leuk!
Groetjes Kiki

It's me zei

Jij word beroemd echt !! zei ut toch !!!...yes yes !!!...xxx..