een gewaarschuwd mens....

zondag 11 maart 2012

doet snel nog even mee!
HA! HET nieuws van die 20 graden...ik herhaal TWIN-TIG graden heeft hier bullseye getroffen hoor! Als gekken gingen we gisteren al aan de slag, meisje 2 was niet bij te benen en maakte er een vrolijke boel van onder ons afdak...

  ze maakte twee minituintjes want dat was "gezelliger dan alles hetzelfde":). Maar als rasechte "hollandse" had ik ook voor binnen wat bollen meegegrist in het tuincentrum, want stél dat he....ik zeg STEL..want die 20 graden gaan er natuurlijk gewoon komen *kuch*, maar plan B moet je hebben...dus STELLLL dat het binnenzitweer blijft.....moet je binnen ook wat leuks hebben. Dus mixte ik witte narcissen, met roze hyacinten en blauwe druifjes....dus eigenlijk ook een soort van minituintjes! Manlief bekeek dit alles met argusogen want een Lynda is normaliter NIET van de kleuren....maar leeft tegenwoordig blijkbaar "gevaarlijk"...


Gevaarlijk? Nah ja...soort van want deze foto's...






maakte ik NADAT, ik les 7 van Start to Run met Evy volbracht, we renden les 8 waar we eigenlijk les 7 moesten doen, en al had manlief les 6 nog eens willen doen want die ligt er eentje achter lijkt mijn mp4 een eigen wil te hebben shuffelt alle lessen doorelkaar dus kwamen we er ACHTERAF pas achter dat we les 8 deden. Note to Evy....geeft VOORAF even aan bij welke les we zijn.....;)
Dus...les 8 daar waar 7 aan de beurt was maar die doen we dan overmorgen, als les 8 eigenlijk zou zijn...je volgt me niet meer?
Ik ook niet, dat scheelt:D!

Who would have thought....dat ik ooit nog eens irritant gedreven zou zijn om die 5 kilometer te kunnen volbrengen? Precies...NIE-MAND!

En de energie giert door mn lijf dus ik maak van deze gelegenheid gebruik om jullie op te roepen(ik denk aan bv Pieternel, Yvonne van Yvonne's Brocante en Sylvana van Stoer in Style...die namen vallen me zomaar in ;)) je aan te sluiten bij team Stella! We rennen 5 kilometer voor KIKA! Dus de energie en gezondheid voor jezelf, de inspanning voor het goede doel! HA! 10 juni, Spaarnwoude, hoe meer zielen hoe meer vreugd!(en hoe meer kans dat ik NIET als laatste eindig;)))))

Anyway...genoeg gekletst! De zon schijnt, de dekens en kussens van de  bank hangen al buiten, ik zoek mn snoeischaar op en ben WEG!!
Morgen dag drie op weg naar die 20 graden!! (ik dacht laten we het nu ook alvast maar leuk hebben want STEL dat he...het zal de eerste keer niet zijn maar we blijven erin geloven!;))

Fijne zondag!

Lynda


Leave a Comment

Dagmar Design zei

Heerlijk mens ben je toch! Het ziet er prachtig uit! X Dagmar

What's in a day zei

Run for life is het bij jou...in de zon en heel beschut redden we hier 18 graden..best goed dus...
Geniet jij maar van de heerlijke gevulde bakken..mini lente...maar het komt hoor...

♥Eefie

Judith zei

Ik had de kleurrijke tuintjes inmiddels al mogen bewonderen op je FB, maar ik die stoere potten gevuld met verschillende bloembollen had ik toch niet willen missen, dus ik ben blij dat ik ff je blog kwam bekijken!

Fijne zondag nog, X

Mayflower zei

Jij heb echt het Voorjaar in de bol Lynda, wat een energie hihi.
Maar deze mooie Lentedag hebben we binnen....ben ook heerlijk in de tuin aan het snoeien geweest.
Wat super dat je 5 km gaat hardlopen voor zo'n goed doel, ik loop het je niet na.
Fijne week.
Lieve groet, Mea

lia zei

Wat een vrolijkheid...
En dat weer vandaag, super!!!!

Liefs.

Saskia zei

hahaha wat heerlijk heb je dat weer geschreven!!!!
Tjah, gisteren zou jet het bij ons nog niet gezegd hebben dat we vandaag zowaar een prachtige dag zouden hebben ... hoewel, die 20°??? ik weet het niet hoor ...
Hoe dan ook, het was warm genoeg om manlief zomaar effe de BBQ te laten aansteken (nadat ik hem met van die zielige oogjes had aangekeken :o))
Nu is het alleen nog wachten tot het vlaasbroodje klaar is :oD

hokje zei

Energie giert door je lijf... niets van gemerkt hoor ;))

Geniet van alles! Groeten, Miranda

Fort lapin zei

Hey Lynda...ik begon aan je verhaal..en toen raakte ik het spoor bijster...ik hoorde je muziek!! GEORGE MICHAEL!! Tja als ik die hoor kan het verhaal en de foto`s zo leuk zijn maar aan mij heb je niks meer... Ik ben betoverd!!LOL

Dus het duurde even voordat ik je leuke voorjaarsplantjes heb gezien, maar ze zijn mooi.Enne stoer hoor je hardloop avontuur!!

Fijne week!
Lieve Groet Peet

ps ben je ook naar het concert geweest van GM? in Ahoy?

It's me zei

Volgens ij was het vandaag ook al 20 graden twas heerlijk net thuis van middagje buiten......yes !!..liefs van mij...xxx..

It's me zei

Ik bedoel Mij !!...kuchhh...nieuwe bril.......tsssssss.....xxx

Anoniem zei

Oo, ik zie net dat je een nieuwe header hebt... Mooi..

Nog even terug komen op het meedoen. Ik moet het maar niet doen, waaaaaaat? Hoor ik je schreeuwen... Ja ik kan dus niet op straat ens rennen. Ik loop hard op de loopband omdat deze ondergrond egaal is en niet hobbelig enz. Ik heb dus last als ik buiten ren van mijn heupen, kan soms zoveel last hebben na het rennen dat ik de dag erna bijna niet kan lopen enz. Dus ik moet afhaken, tenzij ze een loopband neerzetten en ik daar op mag rennen.

Zit op de bank groetjes

Madelief zei

Hoi Lynda,

Ik hoorde het goede nieuws vandaag ook :-). Ik ben het komende weekend al aan het volplannen!!

Jullie tuin ziet er alvast gezellig uit.

Fijne nieuwe week,

Madelief x

Astrid zei

Heeeeeeeeerlijk die lente vandaag en die knoppen die op springen staan. Wij hebben al even in het zonnetje gezeten en het was zo lekker! We zijn zelfs al een heel klein beetje bruin haha!!
Groet Kiki

Elisabeth zei

Gezellig hoor de mini tuintjes .Vandaag ook even van de zon genoten,heerlijk!!
Liefs Elisabeth

Corine(THUIS) zei

20 graden?? Pff zal wel..eerst zien/voelen dan geloven! maar bij jullie heeft de lentekoorts echt toegeslagen zie ik ;)
Ik hoop met jullie mee hoor, maar 15 zou ik ook al heel acceptabel vinden! Ik ben best gauw tevreden, toch??!!

Gwennie zei

Hahaha optimist!! Ik vind de 15 al heerlijk, maar ik hoop (en duim!) met je mee!! Op naar de 20....