Uithijgen....

maandag 5 maart 2012

Gelukkig ben ik nog 18, want de dingen waarmee ik de afgelopen dagen vulde vereisten "fris- en fruitigheid";).

Vrijdag was ik bij Piet Hein Eek, en wat ik daar allemaal zag beschreef ik HIER . Zaterdag holde ik in de vroege ochtend les 4 van mijn Start to run(met Evy), om in de middag met al mn liefjes naar de stad te fietsen (20km dankuwel), daar te shoppen voor de meiden(niet geheel zonder resultaat....goddank;)) en stiekem te genieten van de aangename temperatuur buiten.
Gisteren, toog ik naar Utrecht, naar de Voorjaarsbeurs in de jaarbeurs.....op wat hickups in kerstsfeer na sprankelden de kleuren je tegemoet. En wat deed ik? Precies...foto's maken voor jullie *kuch*, en voor het gemak, kiekte ik dingen die IK leuk vond(mss niet meteen in huis zou halen, maar desalniettemin...LEUK vond;))

......

lijkt me duidelijk ;)

de gekleurde glazen vazen

het rijtje kussen van roze naar bruin

het lentegevoel!



dat zeg ik.....

what's the world without it?...LOVE

again...liefde

voor de snoepjes...

of de gezondere hap

dus...

lentekleuren

ook leuk voor op de camping..waar wij nooit komen, maar toch grappig...

klapstoeltjes in herkenbare kleuren:)

ook in small;)

En vandaag........

had ik natuurlijk wat knuffels en kroeltjes in te halen her en der, maar niet iedereen was daar helemaal blij mee en ging dus op zoek naar een "veilige"plek.....:)

Morgen een vrije dag!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Anoniem zei

Goed bezig ben je zeg. Les 4 alweer. Merk je nu ook al dat je meer uithoudingsvermogen hebt?

Trademart, ja daar kwam ik dus eigenlijk nooit. Ik hou niet zo van het verplicht heel veel moeten kopen anders leveren ze niet. Dus dan moet je net zolang lopen zoeken bij een leverancier totdat je aan je bestelbedrag zit. En dat vind ik niets, alles op het gemakje en dingen overwegen. Daar hou ik van.

Trots op je rennen groetjess

Home and Lifestyle zei

Zeg je daar nou gewoon tussen neus en lippen door dat je bij Piet Hein Eek bent geweest? Toch niet bij meneer in eigen persoon? Want dan ga ik gillen hoor!!

Ik zie hier heel veel moois voorbij komen!!

Fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Carla zei

Heerlijk die Trademart !!
Heb er verleden jaar nog gestaan met mijn oude baas. die daar een stand heeft.
De ideeën die je daar opdoet...de spullen die je daar ziet...daar word ik echt hebberig van hoor!!

liefs Carla.

Madelief zei

Hoi Lynda,

Wat een druk weekend heb jij achter de rug, maar je hebt leuke spullen gekiekt :-)

Lieve groet van Madelief x

Judith zei

Wat lief dat je voor ons foto's hebt gemaakt zodat we stiekem toch ook kunnen meegluren en genieten van al dat moois/leuks! Die gekleurde vazen en lampen erboven vind ik toch wel mooi... subtiel gekleurd, dat scheelt:-)

Groetjes Judith

Jolanda zei

Lekker inspiratievol weekendje! Kom lekker bij...Lieve groet

hokje zei

Een weekend gevuld met leuke uitstapjes en mooie spullen! Is Evy 'fier op u'...

Fijne avond!

It's me zei

Heerlijk toch zo weekend......geniet er maar lekker van ...je bent nu nog jong !!...proestttt...xxx...

Bij Guusje Thuis zei

Eh ja logisch dat je morgen een dag vrij hebt pfff ... maar wat heb je gave dingen gespot!

Huys 50 zei

Leuk,leuk,leuk !!!!
Wat een heerlijke kleurtjes !!!

lieve groetjes
Dicky Marie

Corine(THUIS) zei

Jee Lynda, wat een drukke agenda!!
Oh en van al die plaatjes vind ik vooral het raam op foto nummer 4 geweldig :))