They say....

zaterdag 10 maart 2012


Spring is coming!!!
En mij kun je veel wijsmaken, dat weten jullie inmiddels ;), en dat ik er dan ook maar meteen graag in wil geloven ook.
Mij werd verteld dat het a.s. donderdag wel 20 graden kon worden!

Hello Springtime!

Ik vind het goed hoor, mijn zegen hebben ze daarboven. Want genoten van de winter JA....maar toe aan de zon JAJAJAJAJA!

Maar laat ik niet te hard van stapel lopen en gansch blogland gek maken......ik begin vandaag met Pastels!
(al pootte meisje 2 hier vandaag allerlei bontgekleurde plantjes in mn potten)

Kunnen "we"er een beetje aan wennen he!
Lente Lente Lente Lente
Dus....*grijnst*

Liefs,
Lynda

alle foto's via www.pinterest.com


Leave a Comment

Anna Marie zei

Ja, kun je die 20 graden niet verschuiven naar vrijdag? Ik moet donderdag werken.

Home and Lifestyle zei

Twintig graden had ik nog niet meegekregen, maar dat is goed nieuws! Van mij mag het!!

Fijn weekend!

Lieve groet, Ingrid

P.S. Ik zie geen foto's :(!

Home and Lifestyle zei

O haha, nu wel! Echte lentekleurtjes!

Unknown zei

Hoi!

dank je voor je berichtje op mijn blog! ik dacht heej die naam ken ik nog niet! over de bloemist;

de bloemist waar ik kom zit bij een begraafplaats! echt? ja echt waar! dus die verkoopt uiteraard vaak hele andere dingen dan waar ik voor kom maar ook zij gaan natuurlijk elke week naar de veiling voor verse bloemen! en als ik ze ergens om vraag verlenen ze mij de service dat ze op de veiling kijken of ze eraan kunnen komen, wat het kost en dan bellen ze mij even... geweldig he??? ben ik heel blij mee hoor want ik kom echt met ongebruikelijke verzoekjes zoals dadeltakken, magnoliatakken, perentakken en rozenbotteltakken... hahaha daar hebben zij natuurlijk helemaal de klandizie niet naar maar ze doen het toch maar voor me!! je zou het eens aan je bloemist kunnen vragen toch?

fijn weekend en tot blogs!!
Liefs, Debby

Bij Guusje Thuis zei

Zon ... Das precies wat we nu nodig hebben in die supersaaie hotelkamer waar we vanmiddag zo maar opeens weer zijn ingecheckt, vrolijkt de boel misschien een beetje op :-)

Thuis bij Tjits zei

jaaa ik heb het ook gehoord!!! heerlijk vooruitzicht, laat maar komen die zonnestralen!!

fijne zondag!
lieve groetjes, Tjits

Esmee Styling zei

ik heb het ook gehoord hoor!!!
20 graden oooowww het lijkt me zo heerlijk, met de mooie pastels komen we al helemaal in de stemming.

Fijn weekend,
Esmeralda

It's me zei

Echt !! geweldigggg!!..enne pastel is toppppie !!! ik ben er klaar voor pastel zat hiero....LENTE!!!...en nu een capucinno...heerlijk....xxx...liefs van mij...

Debby zei

Laat het maar waar zijn....wij hebben een midweekje Limburg in het vooruitzicht. Zou toch heerlijk zijn om lekker met de hond in een zonnetje te kunnen wandelen........En laat de krokussen maar lekker uit de grond komen, wat een prachtgezicht is het toch!!

Geniet maar van de mooie week die komen gaat!

Groetjes,
Debby

Anita zei

Wát 20 graden pffff kannie wachten hoor !!!!!
Het wordt tijd om mijn accu (op zonne-energie) eens flink te laden :-)
Hahah als ik dit tik komt de eerste zonnestraal van deze ochtend tevoorschijn.
Als je het er over hebt ... !!!!
Fijne zondag !!! Groetjezz lfs mij

Huys 50 zei

20 graden ???!!!!
Yehhhhh..blote billen,buiken lovehandles en meer van dat ........
Bruinworden !!! jeeeee :-)))))

lieve groetjes
Dicky Marie

hokje zei

Vrolijke kleuren, zon en hogere temperaturen; klaar voor het voorjaar (ik zet de tuinstoel vast klaar...)

Fijne avond. Groeten, Miranda