Ik hoop dat je 'm ziet....

vrijdag 9 maart 2012



De zon! Letterlijk én figuurlijk hoop ik het voor je ;).
Lets go outside! Nadat je even naar m'n relaxte muziekje hebt geluisterd natuurlijk :P. Koos voor een rustige versie van 't toepasselijke nummer, ik weet dat er mensen zijn die niet van muziek bij 'n blog houden, maar ja...het is 50/50 he....en uiteindelijk is dit MIJN plekje onder de zon, dus ik hoop dat je 'm dan gewoon uit wilt zetten;). Klein stukje van mij--> muziek. So be it!
Heerlijke vrijdag allemaal, ik ga wat stralen vangen hoor!!!

Liefs,
Lynda



ps: mocht je 'm NIET(weer letterlijk en figuurlijk) zien....deze kunstwerken komen van www.sherylbrownart.com
ga je 'm daar gewoon bekijken.

Leave a Comment

basichus zei

Zeg ik schrik me rot hahah.. had hem hard staan.... ik zie de zon, nog even en dan ga ik er buiten van genieten.... Do the thing that make YOU happy...

Vlijtig Liesje zei

Prachtige kleuren! Die compenseren de grijze lucht die ik buiten zie.

Diana zei

*surft per direct naar site....* Laten we een schepnetje pakken en ieder straaltje gaan vangen...

Alie zei

Hoi, gave blog heb je. Heb je net ontdekt en ga je zeker volgen. Hoop natuurlijk dat je mijn blogje ook eens bezoekt!

Unknown zei

Geniet van het zonnige weekend,groetjes karin

Elisabeth zei

Ja de zon schijnt hier heerlijk .Ik ben er een van die niet van muziek houd op blogs,maarrrr ik heb wel even geluisterd ,en lekkere muziek!! Fijn weekend.
Liefs Elisabeth

Margot zei

Als ik um vandaag wil zien, moet ik door de wolken heenkijken...lukt niet met mijn leesbrilletje...
Maar zo gauw ik um zie...zal ik ervan genieten...
Die koppen met ster van je vorige logje, zij TE leuk...even kijken..
Ooohhh , en ik moet wel even het geluid aan zetten, want ik hoor bij die ene 50% dus...haha..
Zonnig weekend, Margot

Ger zei

....ik zie niet alleen de zon...maar óók het kleuren spectrum...

Ook al bevind ik me in de herfst van het leven...
toch wil ik het zo veel mogelijk van de zonnige kant blijven zien...

Ook al neigt mijn lievelings kleur naar blauw....binnen en buiten,
het warme geel gemengd met een tintje rood ga ik ook niet uit de weg in de late namiddag....wanneer het strijklicht de velden met zonnebloemen kust...

Wat Sheryl Brown haar eerste ervaringen met kleur betreft is zij beter uit de verf gekomen dan ik,zij experimenteerden tijdens haar vroegste jeugd met verfblik en stok en leefde zich daarmee uit op haar driewieler...,

kan me als de dag van gisteren herinneren dat mijn jongere broer en ik lang geleden op die manier het hobbelpaard en binnenkant van schuurdeur en deurstijlen onder (kinder)handen namen....
pfffffff.....volgens mij heeft mijn vader toen in zijn reactie alle ''talent'' voor schilderen er met een veeg ''uitgeslagen'';-)

ZONnig weekeind en lieve groeten!!
Ger

Abacaxi & Hortelã zei

Ja zzzzooooooonnnnnnnn!!!
Ik 'deed' al bloemist, nu nog tuincentrum! - en duimen dat het dit weekend ook zo blijft!!

Geniet! X

Anoniem zei

Nou ik heb dus nooit mijn geluid aanstaan. Wil in stilte kijken. Zo, ze wilde eerst geen felle kleuren gebruiken. Ik ben er niet zo wild van, helaas.

Vertrekt naar de zon/zee groetjes

lia zei

Zon..... Waar??????
Dus kijk wel naar je plaatje en luister naar de muziek.

Hopelijk morgen wel zon......
Liefs

Judith zei

Ik ben zo'n blogger die het geluid inderdaad gewoon uit heeft staan... Soms vergeet ik dat en schrik ik me een hoedje van de muziek!

Het zonnetje scheen hier vandaag ook, maar nu begint het helemaal dicht te trekken jammer genoeg.

Fijn weekend meis, groetjes Judith

Anita zei

Vanochtend scheen hier uitbundig de zon.
Maar als ik naar je warm gekleurde plaatjes kijk dan "spatten" daar ook bijna de zonnestralen vanaf ;-)
Fijn weekend Lynda !!! Groetjezz lfs mij

alma zei

Lekker zonnetje....wie heeft daar geen zin in. Ik wel hoor!

Genoeg kou gehad!
Laat maar komen.

Lieve groetjes
Alma

Thuis bij Tjits zei

ik kom dit weekend wel lekker op jouw blog genieten van de zon, want die is hier echt in geen velden of wegen te bekennen!

geniet van het weekend!
liefs van Tjits

It's me zei

Heel fijn weekend....liefs van mij...xxx..

Yvonne - Frl. Klein zei

Tolle Farben sind das, da bekommt man gleich gute Laune!!!!
Ein wunderschönes Wochenende,
alles liebe
Yvonne

Huys 50 zei

Muziek ??? waar ???? ;-))
Hoor niks want ik heb het altijd uit staan lekker rustig.
Zon ??? waar ???? ook al niet...'t zit niet mee vandaag.

fijn weekend

lieve groetjes
Dicky Marie

Petra zei

Zelfs ik geniet van de zon op je blog, want ook hier laat hij het vandaag afweten.

Fijn weekend

Liefs Petra

Martine zei

heerlijk die muziek, daar wordt je toch vrolijk van? Nu de zon buiten nog en dan komt het helemaal goed.

een letterlijk en figuurlijk zonnig weekend,
liefs Martine

Kom Achterom zei

Heerlijk ik heb van hem genoten vandaag ben de hele dag in de tuin geweest ! Gewoon genieten!
fijn weekend
Yolanda

Gwennie zei

Ik word helemaal blij van je schilderijen! Alleen... ik zie hem nergens.... :-(