Dat smaakt naar meer....

donderdag 15 maart 2012

veeeeeeeeeeeeeeel meer! Als je mij vraagt zouden we massaal tekenen voor een dag zoals vandaag! Hier in het (zonnige) Zuiden was het werkelijk HEERLIJK! Ik gok(want thermometer stuk gevroren;)) een graadje of 18? 19? Ik stond te verven in de zon en moest zowaar enkele keren naar binnen om af te koelen:)...ja ja...het was een "zware" dag....

dat valt in z'n geheel niet mee! Eerst als dollen achter het zoemende gedeelte van de Lente aan....rollen door het zand, en "tikkertje"over de schuur en schutting, dan ben je moe. En dan zoek je natuurlijk het uhm....beste(?) plekje in de tuin uit....*zucht*

ieder heeft zo z'n eigen voorkeur, Sjors ligt graag beschermt en Bruce overziet graag alles...dus ligt ie hier in de dakgoot van het schuurtje *kuch* (wat overziet hij dan? De tuin van de buren en om precies te zijn...het katteluik van de buren, ALS Jelle(kat van buren) dan naar buiten komt....;))

En dan ben je na een dutje in de zon enigszins de weg kwijt

dat zeg ik, héél erg kwijt!!!;) (Bruce loopt OVER het afdak...en Sjors....géén idee wat hij denkt maar grappig ziet het er wél uit!)

Anyway...ik zeg weer zoals vandaag tot........de zomervakantie??(wij als regio zuid zijn dit jaar als eerste dus dat betekent tot eind juni ergens)

jawel......compleet geluk!;)

Morgen weer!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Elisabeth zei

Ja Ja please morgen weer dit heerlijke zonnetje.Mijn gezicht en armen gloeien een beetje.ZALIG gewoonweg.En uhh die katten zijn om op te vreten zo leuk!!
Liefs Elisabeth

Home and Lifestyle zei

Van mij mag het ook tot aan de zomer zo blijven hoor (met af en toe een kort en flink buitje voor de tuin, want ik wil natuurlijk wel graag dat alles groen en fleurig blijft)!

Een fijne avond!! Lieve groetjes, Ingrid

It's me zei

Van mij mag het morgen weer....zit hier met mijn voet omhoog ...heb genoten vandaag....morgen weer mag toch niet werken....kuchhh.....ben aan mijn grote teen geholpen...echt waar heb ik weer.......auwww.....liefs van mij....xxx..

Huys 50 zei

Sjors,Jelle,Bruce ??????????? naja hoe dan ook ze zijn leuk ;-))
En jahooooorrrr het wasje hangt ook
Wat een dag wat en dag morgen maar weer dan....

lieve groetjes

Dicky Marie

Thuis bij Tjits zei

oh ja hier teken ik ook voor, maar dan 's nachts graag af en toe een verfrissend buitje voor de tuin en de gewassen!
ik heb zoveel mogelijk zonvitamientjes opgesnoven vandaag, hoop dat het mijn energiepeil wat naar boven trekt!

liefs van Tjits

Marjan zei

Jaaaa wat een heerlijk weer vandaag...kwam ik achter toen ik na een dagje werken op mijn fiets zat! Maar morgen ben ik vrij en ga ik ervan genieten.
Liefs
Juul

Tierlantijn zei

jahhhhh het was genieten vandaag!! :))

Anoniem zei

Jahoor, de zon.

Toen ik klaar was met het huishouden, was hij weg.

Ja de jongens, die lagen natuurlijk al vroeg languit.

Baal groetjes

lia zei

Tja, dat was genieten vandaag.... En van mij mag het ook nog lang voort duren.
Hier zaten de poezen nog binnen, zo sneu, maar ik vertrouw Joep nog niet alleen buiten...

Liefs.

Colorful home zei

Je nodigt met je vrolijke posten wel uit tot reageren hoor! Maarre, hier in het oosten ook heus wel zon hoor :). het was afzien, tuintje bijwerken in de zon en pff, warm. Heerlijk he!

House of Seasons zei

Ja dat was even genieten vandaag!!!!!!!
Ik kreeg helemaal de kriebels, winterhoezen en gordijnen vervangen voor de zomerse versie, ineens wil je alles veranderen in huis......dat heet voorjaarskriebels!!!!!
Liefs
Lia

natuurlijk groen en doen zei

JA het was genieten met een grote G maar ik ben bang dat we er nu weer een paar dagen op moeten wachten(het zonnetje)

groetjes Bep

Agnes zei

Hey Lynda...jullie treffen het zeker in het zuiden. Vandaag hier ook een prachtige dag maar vanaf morgen zal het hier toch koeler zijn en met minder zon. Als ik nu eens even jou kant op race is er dan nog een hoekje aan die fijne tuintafel vrij?:):)
Geniet van het mooie weer en het weekend!
Lieve groet,
Agnes

Samira zei

Jaaa nooit meer anders, nou ja het mag best een weekje sneeuwen (voor jou), maar dan weer dit graag! Gewoon, omdat het zulke lekkere kriebels geeft en heel veel energie! En ik weer mijn slippers aan kan, oh wat hou ik van slippers en blote voeten, mijn voeten dan he, hoef ze niet van iedereen te zien ;)

Xx

Carla zei

oh wat was het heerlijk vandaag!!
Geloof best dat je daar als kat even de weg van kwijt raakt haha.
Op naar meer van die dagen!!

liefs Carla.

Ger zei

Ach....we nemen de natuur maar zoals het komt.....we kunnen er toch niks aan veranderen...

Het was in het zuiden mooi weer.....:-)...maar zeer zeker ook richting westen waar de zon door de vieze ramen van de trein probeerden door te dringen,waar het in Gouda heerlijk slenteren was,waar het in meerdere musea's erg rustig was te noemen omdat de meeste mensen toch liever buiten bleven met dit mooie weer, en dat was goed te merken op de overvolle terrassen.
Wij hadden een heerlijke voorjaarsdag.

Maar.......waar zouden we zijn zonder de trein...
Van Gouda naar het Eindhovense nam ''slechts'' 6 uur in beslag....
Ach.....denk ik dan maar weer.....je kan er toch niks aan veranderen...en moet het nemen zoals het komt.
Maar het feit dát we thuis kwamen en we het konden navertellen doet dit alles snel vergeten.

Fijne zonnige dag en lieve groeten!!
Ger

Kom Achterom zei

ooh het was heerlijk! Vanmorgen ook nog de zon maar nu is het dicht getrokken zo jammer!
Fijn weekend
Yolanda