Stel je voor...

zaterdag 17 maart 2012

dat er geen "Lente"was....:)
Voor alle nieuwe volgers(welkom overigens;)), ik ben een echte Nederlandse en dól op elk seizoen! Zo ook de Winter...(soms tot ergernis van sommige lezers;)) maar dit jaar...lijkt het alsof de Lente net op tijd komt! Naar buiten, energie krijgen en zinnen verzetten.
Het voelt als uitgraven zeg maar;)...lichtere kleuren, lucht en ruimte.

Laten we het erop houden, na een week zoals afgelopen week zou iederéén een Lente verdienen. Laten we het erop houden dat niks menselijks mij vreemd is en ik me dus ook (steeds weer--> learn Lynda LEARN;)) vergis in mensen en hun gedrag.

Maar, dan komen daar mailtjes, opmerkingen en complimenten en dan schud ik het af, snuif de Lente op en doe...of ben....

Vandaag DEED ik wat kleine Lentebeurtjes in huis en BEN ik tevreden...met wat ik deed en wie ik ben ;)!


ik "deed" onze keukendeur, "cuisine" van hart&8 en plank van L de B
(het hoeft niet altijd duur of van een hip merk;))

seringen, zó mooi, die tere kleine bloempjes die met z'n allen prachtige trossen vormen

mooi contrast(ik hou van contrasten) met de stoere Hoffz-schaal


hyacinten in lieve kleuren, ook weer het "samenspel"wat die bloem mooi maakt toch?;)

en weer een contrast....de lieve hyacinten met de uhm..."afwerpstangkandelaar":) die komt van Tierlantijn

Imagine dat alles hetzelfde zou zijn, dat je allemáál hetzelfde zou zijn........ik kies liever voor contrast.

Liefs,
Lynda

ps: de kalmeringstabletjes voor mn Lief (omdat de zoveelste verandering door mij werd uitgevoerd;)) komen gewoon van het Kruidvat hoor. Grootverpakking!!!

Leave a Comment

wonen bij de dijk... zei

hoe kom jij aan mijn houten hart.....
groet en goed weekend..
Cobi

Elisabeth zei

Mooiiiii je harten en de bloemen .En vooral genieten !!! Fijn weekend
Liefs Elisabeth

It's me zei

Met zo'n vrouw zoals jij heeft een man toch geen tabletjes nodig ???.....liefs van mij...gezellig bij je !!...xxx..

Jolanda zei

Heerlijk lentesfeertje! En die mannen van ons zijn er toch al lang aan gewend:) lieve groet

La Maison zei

En???? is er ie er rustig van geworden????
,,Afwerpstangkandelaar,, je moet maar durf hebben.

Liefs
Hermine

Huys 50 zei

WAT/WIE is L en B nu weer ??? mis ik iets of ???? ben ik zo,n doos ??
Mooi is het wel Lynda !!
Geniet er van...

Springgreets ;-))

Dicky Marie

Anoniem zei

Kijk ik hou niet van deze harten gedoe allemaal.
Maar nu vind ik deze wel heel gaaf.. Als snijplank

Snij snij snij groetjes

Marjan zei

Lekker genieten dan maar dit weekend. En komende week gaat de temperatuur nog verder omhoog. Laat maar komen de lente!
Liefs
Juul

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Heerlijke Lynda-post weer, altijd goed voor een big smile op mijn gezicht... Ja, de lente, kom maar op.
Mooi hoor dat hart van hout... van L de B... Wat hebben ze daar toch vaak leuke dingen hè...
Ik wens je een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Petra zei

Mijn mannetje heeft weer Rozen en Hortensias een beuken lopen verplanten op een of andere manier moeten ze ieder jaar toch weer ergens anders staan... en straks zijn er nog onverwachts 2 dakplatanen gekomen!

Ik heb 'm heel lekker eten en een paar glazen wijn gegeven, ging goed maar hoe heten die pillen?, misschien toch handig om in voorraad te hebben..

Geniet van 't weekend!

Alie zei

Ieder mens heeft wel van die dagen of weken dat heel veel mensen je tegenvallen. De lijfspreuk van mijn oma (een hele lieve vrouw) was:"vestig op prinsen geen vertrouwen" en daar moet ik vaak aan denken. Groetjes Alie

lia zei

Ziet er heerlijk vrolijk uit bij je.
Maar nu is er weinig lente buiten.

Liefs..

Carla zei

Oh heerlijk toch die Lente.
Ik hoop dat het van de week weer net zo mooi gaat worden...want hoef maar twee dagen te werken.

Dat hart vind ik echt superrrr!!

fijne zondag meis.

liefs Carla