Pioen-Pret

dinsdag 13 maart 2012

Puh....de mijne zijn nog lang niet zover, maar ik ben allang blij dat ze überhaupt nog teruggekomen zijn! Aan de katteneigenaars onder ons hoef ik niet uit te leggen wat katten met "Springfever"in je tuin kunnen aanrichten he!;)

Mocht je géén idee hebben, kijk dan eens HIER dan weet je meteen waarom ik géén bloembollen meer poot!:)

Maar, over mn pioenen dus.... ik ontdekte tijdens het snoeien en harken rode scheuten van enkele cm's!!!! JAWEL!!! They are back!!! Zeker gesteld met wat bamboostokken, catproof;)...maar kan niet wachten tot ze in bloei komen...tot die tijd....PrePioenPret!
Lente lente lente





De mijne worden roze....duhhhh......:)

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Carla zei

Ik ben echt een kattenliefhebber hoor...maar mijn katten waren gewoon goed opgevoed whahaha
En deze schatjes mogen niet buiten...ja..ja..zielig ik weet het...maar beter zij huilen dan ik zullen we maar denken.
Pioenrozen...ik hoop ze ook weer te zien..ik heb een licht roze een donker roze en een witte...dus kom maar op pioentjes!!

liefs Carla.

Elisabeth zei

Oei ik heb even geklikt ,wat een donder.Nee Mikki mag niet buiten ,jammer genoeg voor haar.Schandelijk genoeg heb ik nog bijna niets in mijn tuin gedaan. Heerlijk al die bloemen!!
Liefs Elisabeth

Ger zei

Jaja......je moet dat beest ook optijd te eten geven.....;-)(grapje)

Wat 'n dondersteen.....maar poes is nou inmiddels bijna 2 jaartjes ouder.....en misschien ook wijzer geworden en kieskeuriger....gatsie....wie eet er nou bloembollen,nee dan is een dikke,vette muis toch veel lekkerder!!

Succes met je pioenen in de tuin!!!
Vroeger zag je ze bij bloemisten als je geluk had begin juni voor het eerst in het seizoen,
maar ook pioenen zijn er de laatste jaren veel vroeger net als de rest van de bloemen.
Je komt ze tegen hoor.....de bloemenwinkels waar de emmers met zonnebloemen vrolijk naast de tulpen staan ergens eind october....gatsie...nee...daar loop ik althans met een grote boog omheen.

Haal de slippertjes maar voor de dag en lak je teennagels want het wordt donderdag echt lente:-)

Lieve groeten,
Ger

Marjan zei

Ooooh ja pioenen, echt lente als die eenmaal weer te koop zijn. Ik had een mooie pioen in mijn tuin maar die heeft de geest gegeven, toch maar weer eens richting tuincentrum om een mooie uit te kiezen!
groetjes
Juul

Huys 50 zei

Jou kat doet dat ???????? najaa zeg.....
Nooit geen last gehad en wij hadden er zelf drie !! maar geen bollen, whwhaaaaa
En binnenkort komt hier waarschijnlijk ook weer een poes (bolvriendelijk)...... ;-))en mag ook niet poepen in mijn tuin dus.....africhten maar !!!

lieve groetjesss
Dicky Marie.

Oja, hoe hoog is je berg WITTE was inmiddels ?? het zit eraan te komen hé MORGENNNNNN jeeeeehhh

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Bij mij staan er ook al van die rode scheuten. Ik kan ze wel uit de grond kijken, helpt geen zier overigens... wel geprobeerd hoor.
Ik wens je nog een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

hokje zei

Ze zijn er weer! Ook ik ontdekte gisteren rode scheutjes boven de grond...

Fijne avond. Groeten, Miranda

Alle mooie dingen zei

weet je dat niet alleen katten gek zijn op bollen... de eenden in onze tuin vreten de bollen uit mijn bakken!!!!!
gelukkig heb ik wat groene frutsels zien opkomen dus niet alles is op.. maar er mist echt wel het een en ander!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/