O no??

vrijdag 30 maart 2012

OUI!

als je dit leest, ben je eigenlijk al te laat, óf...je zou al "nattigheid"moeten voelen!



Kort? Oké, kreeg een mailtje van Hotelkamerveilingen...3 dagen Parijs, ik log in, ik biedt en win gewoon!!! En dat allemaal weer binnen 50 seconden!!! Betaald, Waardecheque binnen, het feest kan weer beginnen.... Paris in Spring! Ik kom eraan!!!!!

*ZUCHT*...ik van blijdschap jullie waarschijnlijk niet zo ;)))

Au revoir!!!

Lynda


Leave a Comment

Huys 50 zei

Ik ook blij hoor van mij mag je 14 dagen gaan ik maak er geen punt van ;-)) wel een maand zelfs ook goed geen punt.....
As ge maar leut het toch..

Groetjesssss
Dicky Marie

Diana zei

Bakketjes en Krwasantjes Lyn!!!!

Anna Marie zei

Heel veel plezier! Alleen jammer dat je het nog eens dubbel inwrijft met je muziekkeuze!

Agnes zei

Metid, hoe doe je dat toch. Magische vingertjes!?!:) Maar lekker hoor, veel plezier! Fijn weekend.
Lieve groet,
Agnes

Judith zei

Nah... dat doe jij goed!!!
Enjoy XXX

elv's zei

Heerlijk zeg... lekker genieten! Fijn weekend :-)

Elisabeth zei

Nou ja wat een mazzel,leuk joh !!Je gaat weer genieten in Parijs .Bofkont.
Liefs Elisabeth

It's me zei

Ah oui !!!....Parijs daar ga je toch niet een keer heen???...geniet !!!....eh maare.....ik mis je een beetje......komt dat ???...xxx...

Mariska zei

http://lilalimeworkshops.blogspot.com/2012/03/nieuwe-juwelen.html

Klik even op dit linkje...het is voor jou gemaakt!!!!

Tanja zei

En ga je nu met je lief naar Parijs? samen op de Eiffeltoren, Ik vind het heel leuk voor je want jij bent gewoon een beetje boel parijsverslaafd maar het is je gegund hoor meis, geniet er van.

Wanneer ga je?

Fijn weekend Lynda,
Liefs
Tanja

lia zei

Word tijd dat ik ook eens er tussenuit ga, hotelkamerveilingen zei je.....

Maar wanneer ga je, enne... alvast gefeliciteerd met je reis.

Liefs Lia

Bij Guusje Thuis zei

Je gaat gewoon hardlopen langs de Seine, wauwwwww, dat is pas gaaf :-)

Volgens mij is ene mevrouw Wennemars die mij aanjaagt een stuk fanatieker dan jouw Evy want ik ben pas aan les 10 (waarvan 4 gemist) en moet morgen al 4, 6 en ook nog eens 10 minuten aan de ren. Geen beginnen aan dus ... pfff

Madelief zei

Bof jij even!!! Wat een geweldig vooruitzicht.

Een heel fijn weekend & veel plezier met de voorbereidingen.

Madelief x

Mirjam zei

Heerlijk meid, neem voor mij maar een pakje macarons mee hoor...
Ik wens je een heel mooi weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Anoniem zei

Zo he, bofkontje.

Ben heus niet jalours groetejs

Kom Achterom zei

Yes wat is dat toch leuk hé die veiling! Wij gaan naar zee ook heerlijk toch!
Fijne dag
Yolanda

hokje zei

Geluksvogel! Geniet ervan.

Fijn weekend. Groeten, Miranda

Corine(THUIS) zei

Bonsoir! Het is je gegund hoor meid! Met wie en wanneer ga je?