"gewoon" zo'n dag..

zondag 1 april 2012

dat de zon er wel was, maar het niet echt won van de wind
maar waardoor het Hollandse plaatje wel compleet was, het plaatje waar ik zó van kan genieten....



Ik was vanmorgen even op de Ienieminiefair Kapel Avezaath(een uur van hier), het lenteseizoen hebben ze daar bijzonder gezellig geopend met een fair in een geweldig leuke tuin, omgeven door prachtige natuur. Ik was alleen, trof wat gezellige dames, zoals Dagmar en Patricia, en ik kocht een aantal leuke dingen...voor mezelf;)....waaronder kaarten van Patricia(ga eens op haar blog kijken!), en nog wat dingetjes waar een "meisje"blij van kan worden.
Met de zon op mn gezicht (in een verwarmde auto;)) richting huis, de radio aan, bedacht ik me.....zo "gewoon".....en zó fijn!
Even "niets".......ja....muziek....en ik ;)

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

It's me zei

Zeg het is echt geen gewone dag hoor....1 april !!...nou ja.......kom eens kijken bij me.....neem je muziekje mee....liefs ......wij gaan even happie eten...love is in the air....xxx...xxx...xxx..

Abacaxi & Hortelã zei

Niks mis met gewoon, toch??
Geniet nog ff van je 'gewone' zondag!
X

Bij Guusje Thuis zei

Als je van een gewone (zon)dag een geniet-dag weet te maken, dan doe je het goed hoor! Zouden we eigenlijk elke dag moeten doen :-)

Marjan zei

Klinkt goed! Kapel-avezaath, dat is hier niet zover vandaan. Altijd leuk een fair, al is ie dan ienieminie...
Heerlijk om een gewone zondag tot een beetje bijzondere dag te maken, doen we niet vaak genoeg. Ik tenminste niet.
Groet,
Juul

Marga zei

Hallo Lynda.
Ook ik heb genoten van dit mooie hollandse weer. We waren een weekendje in Zeist en hebben hier en van de omgeving erg van genoten en veel gewandeld.
Groetjes Marga

Anoniem zei

Ooo heerlijk zo ff dit rustige dagje. Heerlijk genieten van jezelf.

Geniet met je mee groetjes

lia zei

Nou ja zeg.... Jij rijd gewoon even een uur, ik zit er 10 minuten vandaan en ik weet het gewoon niet...
Ja nu dus wel, maar te laat. Je had maar zo hier een opwarmertje kunnen pakken, maar ja ook te laat hihi..

Liefs

La Maison zei

Hoe kun je de dag beter besteden dan op deze manier.

Lieve groet
Hermine

What's in a day zei

Zo je hebt het Betuwse land onveilig gemaakt...het ligt aan de overkant van waar ik woon...grappig dat je daar was, het is er zo rustiek en stil:)))Een mooie dag om te genieten en je had de zon mee!!!

Lieve groetjes,
♥Eefie

Mayflower zei

Wat heerlijk dat je zo'n fijne dag heb gehad Lynda. Heerlijk om die momenten te zien en vast te houden.
Fijne week.
Lieve groet, Mea

Thuis bij Tjits zei

klinkt heerlijk en relaxed,
dit zijn echte genietmomenten!

fijne week en liefs van Tjits

Thuis bij Tjits zei

klinkt heerlijk en relaxed,
dit zijn echte genietmomenten!

fijne week en liefs van Tjits

Agnes zei

Heerlijk toch zo'n dagje voor jezelf!
En die kaarten van Patricia heb ik op haar blog gezien. Ze zien er inderdaad prachtig uit.
Fijne week!
Lieve groet,
Agnes

Ger zei

Het geluk wordt ons niet in een goudklomp gegeven, in kleine penningen wordt het ons in de schoot geworpen......
...en die penningen verzilverden jij tijdens je ritje in de auto én op die leuke fair;-)
zelfs ik geniet er ''gewoon'' een beetje van mee door naar je leuke foto's te kijken...
dankjewel voor het delen!!

Liefs,Ger

Sonja zei

Geef mij meer van deze dagen ;) #heerlijk

Fijne maandag!

Mirjam zei

Hoi Lynda,
En meer heb je soms niet nodig.
Wat een heerlijke plaatjes heb je weer gemaakt.
Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

hokje zei

Genieten van het weer, gezellige mensen en met leuke spullen thuiskomen!

Groeten, Miranda