Colors....

donderdag 19 april 2012



van Parijs.....(ik doe net alsof ik jullie gezucht niet hoor ;))

Ik reserveerde dit boek al een tijdje terug(vergeten:D) dus dit telt éigenlijk niet mee voor mijn verbod he....toch?

Ik wil hierbij ook de afdeling logistiek geruststellen, het zijn PLAATJES....plaat-jes....geen "spots", alhoewel


Paris in Brown

ik in deze collage wel een verwijziging zie naar een "spot" in onze "vlek"van maandag:D

Als Parislover moet je natuurlijk de site van Little Brown Pen gezien hebben he, daar zie je de meest práchtige foto's gemaakt in Parijs.
Go and have a look!!!!

www.littlebrownpen.com

En het mooie is, je kunt er ook prints kópen! Nah.....dus ga je niet naar Parijs, haal je gewoon Parijs naar huis!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Karin zei

Zou ik toch zomaar de collage PINK hier verwacht hebben ;) Leuk he, voorpret!

Judith zei

Haha... meisje, volgens mij is jouw voorpret nog een groter feestje dan het stedentripje op zich!

Geniet ervan X

It's me zei

Toch nog een boek !!..ziejewel....zei het toch...hihihi!!....liefs van mij....xxx...

Saskia zei

wat leuk dat je voor de verandering nog eens iets over Parijs vertelt ;o)
haha ik geniet ervan je zo enthousiast te zien!!! Vraag me af van wat je nu het meeste geniet, het voorbereiden of de reis zelf!

lia zei

Haha... jij weet het wel te brengen hé.

Leuk die voorpret van jou.

Liefs..)

Home and Lifestyle zei

Van Parijs zou ik ook de kriebels krijgen als ik wist dat dat in het verschiet lag! Dat is hier helaas niet het geval :(...krijg altijd vlinders van die stad!

Een fijne avond gewenst! Lieve groet, Ingrid

Jolanda zei

Leuk om de voorpret met je te delen, Van Parijs krijg je nooit genoeg! Prachtige blog ook, lieve groet

Anoniem zei

Heey,

Wat leuk, ga je naar Parijs?
Heb ik zeker gemist, hahahahahha

Bonjour groetjes

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Ik vind je ´plaatjes´ echt prachtig en geniet er met volle teugen van. Weet je waarom? Omdat ik niet zo van de grote steden ben en er op deze manier toch heel veel van te zien krijg, heerlijk toch? Lekker door gaan zo...
Ik wens je alvast een heel mooi weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Huys 50 zei

Neeneenee ik wil geen Parijs in huis.....
Ik ben niet zo Parijzerig dat weet je toch Lynda !!!!
Ik geniet wel van jou voorpret dat dan weer wel hé.

groetjes
Dicky Marie

Unknown zei

Hoi Lynda,

Ik moet altijd lachen als ik je Parijs-berichtjes lees. En ik wordt ze helemaal niet zat. Integendeel, Parijs is samen met Rome mijn favoriete stad. Ik heb samen met vriendlief 3 jaar geleden vakantie gevierd in Parijs voor een hele week. En dat was mijn leukste vakantie ooit. Hebben de stad echt goed leren kennen, heerlijk. Heb een mega dik fotoboek van die week. Nog een kleine tip qua eten: Chez Chartier, in de wijk bij de opera. Het laatste eethuis is Frankrijk en als je gezellige tafelgenoten hebt dan heb je de avond van je leven en ook belangrijk niet duur en wel gewoon lekker eten.

Geniet van de voorpret en ik geniet met je mee!

Lieve groetjes,

Marieke (www.gewoonmarieke.com)