Boektip...

woensdag 4 april 2012




Parijs onder vriendinnen

Joke Radius
- Een nieuwe reeks stadsgidsjes voor en door vrouwen
- Boordevol tips voor een dagje uit of weekendje weg in Gent, Antwerpen, Brussel, Brugge, Amsterdam en Parijs
- De interessantste en hipste adresjes van de stad, verzameld door vrouwen die de stad door en door kennen: originele winkels, trendy musea, gezellige restaurantjes en theehuizen, zalige relaxadressen, sfeervolle hotelletjes en de leukste adressen om de bloemetjes buiten te zetten, handig ingedeeld per wijk
- Met leuke beschrijvingen van de strafste hedendaagse en historische madammen die de stad heeft gekend
- Met dynamische illustraties die je al doen watertanden van in je luie stoel


Ik koos dan tóevallig :), voor Parijs, maar de andere edities lijken me ook érg leuk! En voor de prijs van 4,95 hoef je het niet te laten toch? Voorpret...YEAH!!!!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Stella Maye zei

Leuk! Ik heb die van Antwerpen. Erg handig :)

Marjan zei

En is er niet toevallig eentje over Londen? Daar ga ik heen... Ik heb wat oude Ariadnes doorgeploegd voor leuke adresjes.
Groet,
Juul

La Maison zei

Ach ja, je moet toch iets kiezen uit zo'n reeks ;).

Liefs
Hermine

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Beste Linda,

Even vanuit Georgia je een hele fijne Paasperiode toewensen en alles wat wenselijk is. Het ga je goed! Wilde gewoon even bij je binnenwippen...
Liefs,

Mariette

Diana zei

Uuuuhh...Lyn..... 3 dagen, geen 30... ach, whoe cares, gaan we gewoon een tandje harder ;)

hokje zei

Alleen die voorpret al...

Lieve groet, Miranda

Anita zei

Bedankt voor de TIP
ik ga even kijken naar die van Antwerpen :-)
Groetjezz lfs mij

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Geweldig, dank je voor de tip. Gewoon voor de heb, want een aantal van deze steden ben ik al geweest, en je weet maar nooit... Maar alleen maar om te hebben zijn ze heel leuk natuurlijk...
Ik wens je alvast een heel fijn paasweekend,
Lieve groet,
Mirjam