Needed....

maandag 23 april 2012


Uitgeslapen en vol plannen begin ik de "meivakantie"! Zonder zielig of dramatisch te willen overkomen, de laatste weken waren een ware achtbaan, but hey...that's life! En dus nemen we de dingen zo ze komen en maken er het beste van, hebben we lol en houden we van elkaar. Doen we wat we leuk vinden, onttrekken we ons niet van dat wat we minder leuk vinden maar toch moet gebeuren, proberen we elke dag te laten tellen en vooral ook(en mss moest dit helemaal vooraan) genieten van onze meiden, die(zo lijkt het ;)) de laatste tijd wel héél erg hard "groot"worden.

Buiten het grote opruimen in huis(genoeg is genoeg, en wij hebben MEER dan genoeg;)), gaan we lekker wat knutselen, even weer aarden en onszelf voorop zetten, gezellige dingen ondernemen(Efteling be warned;)), maar vooral(en dat geldt met name voor ondergetekende) voelen dat het goed is zo. Vaag? Nee hoor, daar waar de ene "vriend"mn hart en vertrouwen aan gruzelen schopte, veegde een andere dat moeiteloos en uiterst doeltreffende weer bijeen! Maar ook hier geldt, that's life...dus jullie absoluut niet onbekend!

Mijn collage van vandaag spreekt voor zich lijkt me ;)....en behoeft geen uitleg!(foto's komen van all over the www) Het liedje maakt duidelijk waar het begin van alles ligt.....en reik ik jullie allemaal een

aan....try it! Je zult verbaast zijn!

Liefs,
Lynda

ps: geen wóord over Parijs dit keer...hoe knáp is dat???:P

Leave a Comment

Huys 50 zei

PARIJS....?????? ;-)
Goeie start van de week meis deze post!!!
Thanks...

groetjes
Dicky Marie

Corine(THUIS) zei

Wat valt er nou te melden over Parijs?? :)
Dit is een post zoals het leven is..het gaat snel, er gaat iets kapot en er wordt gelijmd...
Ik wens je desondanks een fijne vakantieweek!
Groeten, Corine

Astrid zei

Fijne vakantieweek!
" life is a balance of holding on and let go…"
Enne….bijna PARIJS.
Groet Kiki

Saskia zei

kan je je voorstellen dat ik toen ik de titel zag dacht 'oh, ze heeft een vriendinnetje nodig om mee naar Parijs te gaan :o) ', wou me al kandidaat stellen!

Maar dan volgt er een post en ... niets over Parijs! Allé toch niet tot dat laatste zinnetje waardoor ik meteen weer zeker was dat ik op het juiste blog zat hihi!

Geniet van de fijne vakantieweek! 't Zal een uitdaging worden met dit weer *zucht* ... ik kijk echt stillekes aan uit naar mooi weer!

It's me zei

Geniet van een heerlijke week....xxx.

Mirjam zei

Hoi Lynda,
That´s the spirit. Laat de boel even gaan en denk aan wat belangrijk is. Dat zijn idd je meiden natuurlijk op de eerste plaats, maar dat weten we natuurlijk ook wel... en dan zeker alle dingen die we leuk vinden.. Goeie gedachtengang, hou vast...
Ik wens je nog een heel fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Kat Ibáñez zei

Busy weeks and days I guess, that´s all the translator lets me know... But I do understand the P.S!!! And you know we love hearing you talking about Paris!! :)

Liefs!!

Judith zei

Het is toch wat he, met die gang van het leven...

Fijne vakantie!

Anoniem zei

Doe vooral GENIETEN van je vrije week.

Zonnige groetjes

Bij Guusje Thuis zei

Oei die appel blijft vast spontaan aan je tanden kleven vanwege het mierzoete rozige plaklaagje ... kan dus niet zeggen dat hij er 'om op te eten' uit ziet, maar wel supergaaf. Geniet van je weekje!