Je moet kiezen....

dinsdag 3 april 2012

want je kunt nu eenmaal niet alles tegelijk, zelfs niet in drie dagen.
Vorige keer "deden" we Parijs in één dag(en we zagen BEAUCOUP...zoals je weet;)), dit keer echter, hebben we drie dagen! Ik herhaal.....trois jours!!!! Jawel, dan moet je keuzes maken hè, dus prioriteiten moet je stellen, en dit is er één van *grijns*


Ga gerust even kijken HIER zie je meteen waaróm we hiervoor kozen. Wat zwaar meewoog bij de keuze was het "knuffelmoment"! Kozen we er de vorige keer voor de Eifeltoren en de Arc de Triomphe te knuffelen(and we did!!).....nu zie ik je fronsen.....een bakker knuffelen??? *kuch*...mijn (Pa)reisgenoot is single *kuch*....ik snap dat!:P

jullie ook??

Liefs,
Lynda
ik kies een broodje....:D

Leave a Comment

Diana zei

Tja...ik vind die gendarmes toch een beetje risky ;)

Home and Lifestyle zei

Och hemel, heeft de Franse koorts weer toegeslagen :)? Neem er maar geen paracetamolletje voor in, hier zou ik ook wel aan willen lijden want Parijs is zó leuk!!

Abacaxi & Hortelã zei

Goeie keus, die bakker :))

Judith zei

Tis toch wa wanne... pfff, da kiezen...:-)

It's me zei

Zeg Lynnn...ik zeg doen......knuffel hem.......ach kan toch geen kwaad.....echt nie.....zo'n lekker bakkertje laat je toch niet lopen.....kuchhh....liefs van mij...xxx..

Anita zei

Heel begrijpelijk deze keuze ;-)

Carla zei

Tja...als je eenmaal in Pais gewwest bent!!
En die knuffel-bakker...niks mis mee ((-;

liefs Carla

Corine(THUIS) zei

Lukt het niet in 3 dagen, dan ga je toch gewoon nóg een keer (of wat..)
Groeten, Corine

Rarda zei

Mmmm heerlijk een brioche? Fijn hoorv3 dagen groetjes Rarda

Bij Guusje Thuis zei

Gewoon 3 dagen langs de boulanger da's echt heul vervelend :-)