Little bits of happy....

maandag 16 april 2012






Lijkt me duidelijk, geen woord aan toe te voegen!

Alhoewel, deze: bij het afsluiten van je pc nog even twitter checken en op een tweet stuiten van een franse dame die Citywalks "verkoopt"(je betaald petit peu bedrag en je download de walk)....met als gevolg dat je een half uur later in bed ligt want deze dame maakte mij HAPPY happy....ik betaald én downloade(duuuhhhh)
"Through Fashionable Paris in the Steps of Audrey Hepburn"
*HAPPY*

Miss Audrey is natuurlijk mijn favoriete actrice(wisten jullie al), miss Audrey sprak de wijze;) woorden "I believe in Pink".
Dus al is het alleen maar voor de "heb", deze Citywalk MOEST ik hebben he;)...heel benieuwd wat de afdeling logistiek(aka Vlekkenwijzer) hiervan vindt:P!

uit de film Funny Face(net als de muziek), opgenomen in..
PARIS!

Au revoir!

Liefs,
Lynda

ps: 6 weken voorpret voor de prijs van drie dagen Parijs, boy I'm happy!;)

Leave a Comment

Diana zei

De Afdeling Logistiek zucht eens diep, maar had eigenlijk niet anders verwacht ;-)
Nog meer puntjes in de vlekken....

Judith zei

Tumbs up!

Huys 50 zei

Heeee....
Hoe groot gaan de vlekken worden ???
Of maak je er één enorme van ;-))

Groetjes
Dicky Marie

Daydream Living zei

He Lynda,
Parijs is zo leuk! Ik tel met je mee, ken je de site al van Little Brown Pen? Gaat dus over Parijs. Au revoir mon ami!
Maureen xx

Nicole Claudia zei

O ja... Miss Audrey is zéker mijn favoriet. Geniet, geniet Ooooh Paris!!

Groetjes, Collie

Anoniem zei

Nee,nog maar 6 weken. Dus al die weken nog Parijs blogjes?

Leuk leuk hoor groetjes

Carla zei

kzie het alweer...het wordt één grote vlek!!
Kom maar op met je Parijs blogjes hoor!!

liefs Carla.

harten8 zei

haha geweldig... weer wat geleerd vandaag ;-)
Lfs, Tricia

Kom Achterom zei

hihih ik zie door de vlekken de weg niet meer! Denk maar dat ik vandaag in roze vlekken ga denken! gewoon genieten dus!
Fijne dag
Yolanda