Sweet Sunday...

zaterdag 28 april 2012

Wishing you a Sweet Sunday!
da's alles;)

Liefs,
Lynda

foto's via Pinterest, dus eigenlijk overal vandaan

Leave a Comment

It's me zei

Heel fijn weekend...liefs van mij...xxx..

Elisabeth zei

Een mooie collage.En ik wens jou ook een fijne Zondag
Liefs Elisabeth

Carla zei

Jij ook een fijne zondag meis.
liefs Carla

Thuis bij Tjits zei

een collage naar mijn hart.. heerlijke ingrediënten voor een heerlijk rustige Sweet Sunday!!

heel fijn (Oranje)weekend!!

Donderbel zei

Jij ook een heerlijke zondage gewenst en complimenten voor het moodboard. Zo hoort een zondag er voor mij ook uit te zien :-)

Mayflower zei

Een mooie colage aan foto's Lynda.
Ik wens jou ook nog een fijne zondag en een gezellige Koninginnedag.
Lieve groet, Mea

Bij Guusje Thuis zei

Is dit alles (wat er is) ... sorry Lyn, moest bij jouw laatste regel van wel héél weinig tekst gelijk even aan dat liedje denken :-)
Ik genoot vandaag, jij morgen van Koninginnedag??

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Tja, die is inmiddels alweer bijna voorbij. Maar dan is er altijd morgen nog.
Veel plezier morgen tijdens Koninginnedag,
Lieve groet,
Mirjam

Bonjade zei

Wenst je ook een fijne avond toe
en een mooie koninginnedag....
Oh het orgel speelt al...zullen we een dansje wagen...?

Da's alles ;)

FF