Laat mij...

zaterdag 7 april 2012

Ik dacht vanmorgen, laat mij dat nou ook eens doen!
Wat?  Nou twee dingen eigenlijk, het eerste was het kopen van een bont boeket bloemen. Het tweede was eigenlijk dat boeket delen met jullie. Gezien het wisselende weer, en dan met naam het "aan en uit"van de zon zorgde er voor dat ik er geen mooie foto van kon maken! Dus dan ga je op zoek, want dat boeket delen moet en zal he ;)
GELUKT

ik vond een foto van een soortgelijk boeket als dat ik hier in de vaas heb staan! Alleen moet je er dan nog een klein beetje pastel-oranje bijdenken ;)...o en een glazen vaas...en zonder die onderzetter, en kijk even voorbij het kopje...en die Eiffeltoren, staat hier ook niet op tafel, maar mag best blijven!:D

Waar een wil is, is een weg...et voilá, bloemen voor jullie!
Laat mij jullie ook eens een glimlach bezorgen(geen hoofdpijn), laat mij ook eens een duidelijk gebaar maken(en geen vraagtekens oproepen ;)).

Gezellige Paasdagen iedereen!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Carla zei

Nou voor bloemen die toch niet echt op duie van jou lijken hahaha...zijn ze toch best heul mooi hoor!!

Meissie..fijn paas weekend!!

liefs Carla.

Ger zei

Nou.....ik denk dat het boeket wat jij dan hebt ook héél mooi zal zijn met dat vleugje oranje erbij.
Zo'n boeket mag van mij op elke tafel staan in huis.....
nee of toch ook weer niet.....want dan wordt het weer te druk en te kleurijk..;-)
Laat alle aandacht maar naar dit sfeerplaatje gaan....naar deze blikvanger.

Ik ga eens ff op zolder mijn glazen bolvaas halen voor 90 GELE narcissen....en als dan morgenvroeg de zelfgebakken GELE torta al limoncello uit de oven komt zet ik die erbij met mijn GELE kuikentjes als decoratie voor op de foto.
Want ik hoop dat die taart morgen avond mijn gasten zal smaken als nagerecht met canelles van GELE citroenmousse en bolletje citroenijs, mini glaasje GELE limoncello en kopje espresso....
En de niet niet van GEEL liefhebbers doen dan maar even de ogen dicht en klikken mijn GELE paaspost maar snel weg.

Ook ik wens jou lieve Lynda samen met je gezin héle fijne en vrolijke Paasdagen!!!
Liefs,
Ger

Home and Lifestyle zei

Tegen zo'n boeket zou ik ook geen nee zeggen (en ook niet tegen de Eifeltoren :))!

Fijne Pasen Lynda! Lieve groet, Ingrid

Anita zei

Nouh dat is een boeket om U tegen te zeggen :-)
En die van jou is vast nog een tikkie mooier hihi
Hele gezellige Paasdagen Lynda
Groetjezz lfs mij

Kom Achterom zei

Waah mooi boeket! Als hij toch nog gaat schijnen hé laat je dan nog je eigen boeket zien? Want hier wil ik er wel meer van!
fijne paasdagen
Yolanda

Bij Guusje Thuis zei

Zeg het met bloemen :-)
Geniet van je paasdagen, groetjes Colin

Mayflower zei

Nou mij heb je blij gekregen hoor lieve Lynda, wat een prachtig boeket.
Met zo'n boeket haal je de zon in huis.
Fijne Paasdagen en dank je voor dit lieve gebaar.
Liefs, Mea-

Nicole Claudia zei

Wat een prachtig boeket! Ik vind de tintjes prachtig en zo van alles en nog wat door elkaar prachtig. De setting mag dan anders zijn, maar ik krijg een goed idee wat er bij je op de tafel staat... Genietse!! Met het aan en uit zonnetje..

Groetjes, Collie

Het Hoogerhuys zei

Ik vind het een prachtig boeket Linda, ik ben er erg blij mee.
Fijne paasdagen, Sandra

It's me zei

Kijk Lynnnn...als het in de styling niks word .......kun je altijd nog in de bloemen !!!...prachtig !!...liefssssss van mij....xxx...geniet he!!...

Le Style zei

Mooi vrolijk paasboeket. En met de eifeltoren helemaal goed;-)

Hele fijne Paasdagen!!

Groetjes,
Harriëtte

House of Seasons zei

Ha Lynda,
Wat een prachtplaatje!
Fijne paasdagen
Liefs
Lia

Pierelantijntjes zei

Nou , die glimlach is gelukt hoor Lynda! Wat gezellig zo'n kleurrijk boeket met pasen! krijg er nu wel een beetje een idee van hoe het staat bij jou, en gelukkig dat ik die eifeltoren niet weg hoef te denken, want dat lukte me niet ;-)
fijne pasen
liefs Ester

Anoniem zei

Ja balen is dat met foto`s maken,heb er ook regelmatig last van,maar dit boeket is ook super,ik wens je een fijne 2e paasdag,lieve groet Musje.