Leuk, dat wordt het...

woensdag 25 april 2012

weten jullie nog, een tijdje terug dat ik op zoek was naar mensen die hun interieur met "ons"wilden delen?
Nou we hebben er heel wat mogen ontvangen, waarvoor nogmaals DANK!
Inmiddels wordt er hard gewerkt aan de website.
Zoals dat tegenwoordig gebruikelijk, en bijna onmisbaar is, hebben we ook onze Social Media opgezet, dus mocht je ons willen volgen op Facebook dan klik je HIER , en zoek je ons op Twitter dan zoek je naar InspiratieNL!
Zien wij je daar, en ben je er meteen bij als er wat nieuws te melden valt!

Wij hebben er zin in!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

elv's zei

Leuk en... heel veel succes!

cindy 'wonenmeteenhart" zei

ohhh wat leuk zeg!!!

dus dat was het
ik heb je wel een paar keer wat estuurd maar mocht je nog meer nodig hebben hoor ik het graag hoor!!
ben zo benieuwd
meteen lid geworden ook op facebook!

gr cindy

Servies en Brocante zei

Heyy
Joh ik heb dit hele verhaal gewoon gemist bij je.. wat een gaaf idee ja :).. mocht je wat van mijn interieurfoto's willen..altijd leuke reclame voor de webshop ;)
Heel veel suc6 en ik ben benieuwd!

Judith zei

Ik had het al gespot op FB en natuurlijk meteen 'geliked' en 'gedeeld'... Nu nog eventjes afwachten; spannend!