Friday Favourites

vrijdag 27 april 2012

Ook al heb ik al de hele week vakantie, de Vrijdag blijft toch zo'n heerlijke "vrije"dag, dat speciale gevoel op Vrijdag, dat relaxte gevoel, doen waar je zin in hebt, beetje "rondtutten".......

beetje schuiven en restylen, beetje kleur toevoegen

beetje bladeren en mijmeren...

weer een klein portie voorpret..(U herkent Canal Martin in Parijs?)

beetje winkelen, op zoek naar de juiste accessoires voor het Toppersfestijn liep ik tegen deze schatjes aan, niet Topperproof, maar o zo "nodig";)


De meiden hier hebben ook een nieuw "vriendje"....afgelopen week kregen ze de door hen al zo lang geadoreerde tablets...je snap..ik heb er geen kind aan, en verder ook eigenlijk niks, want taken als afdrogen en de kattenbak schoonhouden blijven voor mij liggen....druk zijn ze, druk met spelletjes zoals hierboven...Talking Tom.....u fronst? Ik ook, maar dat zal de "generatiekloof"zijn?:P

Lekkere Vrijdag allemaal!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Elisabeth zei

He gezellig zo'n Vrijdag blog.Ook al zijn wij hier altijd vrij toch heeft de Vrijdag ook bij mij een speciaal gevoel.Geniet ervan en een fijn weekend
Liefs Elisabeth

It's me zei

Heerlijk toch zo'n vrije vrijdag ...liefs van mij...xxx..

Saskia zei

je hebt er duidelijk van genoten van je vrije dagje! Prettig weekend gewenst!

Kat Ibáñez zei

Dear Lynda,

Hope you are enjoying your holidays so much!!
I´m not sure what the flowers are, but they look so nice and pretty!! :)

Have a wonderful weekend!!

Huys 50 zei

Whoww je dochters een tablet.....
Leuk zo,n TOP(per)moeder !!!
Zoonlief hier heeft er ook eentje, gekregen op z,n 27ste toen ie slaagde voor zijn laatse studie...aaach verschil moet er blijven toch ;-)

Geniet van het weekend Lyndaaaa

groetjes
Dicky Marie

Carla zei

Heerlijk zo'n dagje...en een weekje vakantie...is ook wel heul fijn!!

liefs Carla

Judith zei

Vrijdag is juist (normaal gezien) mijn enige werkdag (althans: de betaalde werkdag)... Maar omdat het er maar 1 is, is dat voor mij ook altijd een dagje genieten!

Jij gaat dus ook naar De Toppers? Heerlijk feestje is het altijd he! Ik baal dan ook vreselijk dat ik iemand anders blij heb moeten maken met m'n kaartje omdat ik zelf nu niet meekan... sniksnik!

En de tablets bevallen dus goed? Wij hebben er ook eentje, maar die ligt er meestal werkeloos bij... iedereen pakt liever z'n oude vertrouwde laptop!

Groetjes en een fijn weekend nog X

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Talking Tom is voor mij wel een bekende hoor, maar zeker wel geïntroduceerd door mijn meiden. Dus ja, de generatiekloof ook hier... Geniet van het weekend, en van de voorpret...
Lieve groet,
Mirjam

alma zei

Echt een dag om het weekend in te luiden.
Lekker genieten..
Hier is het al zaterdagnacht. Moet ook lekker gaan slapen.

Heerlijk die tablets. We hebben ze aan mijn ouders gegeven....je hebt er geen kind meer aan!! Hihi

Lieve groet en veel voorpret bij de toppers!
Alma

Alie zei

Het is ook overal hetzelfde, de kinderen willen een kat en een hond, maar wie verzorgt ze?? Mammie. Fijn weekend, Alie