Leven...

woensdag 11 april 2012

zó gaat dat dus.....

Onze Postcode leverde ons twee gratis concertkaarten op!


Manlief controleerde het EK wedstrijdschema en stemde zuchtend in.
WE GAAN! 15 juni naar G.uus M.eeuwis!:)
Geen fan, dat niet, maar datzelfde geldt voor de Toppers en daar gaan we dit jaar ook al voor de tweede keer naartoe!(manlief niet hoor, die heeft zo z'n grenzen;))
Even lekker uit je plaat gaan, zorgeloos feesten! Bring it on!

De meiden? Hoef jullie niet te vertellen hoe twee puubsters kijken als ze horen dat hun ouders naar G.uus M.eeuwis gaan toch?;)
*zingt* "ik heb tranen gelachen, onnozel gedaan, en tenslotte tevreden.....het licht uit gedaan"!

Die "malle molen van het leven" brengt ons momenten die je met twee handen aan moet grijpen, en dit is zo'n moment....leef gevaarlijk, doe eens gek ;))))

Liefs,
Lynda


Leave a Comment

It's me zei

Yeah !!!....xxx...

Abacaxi & Hortelã zei

Wat leuk!!! Genieten & lekker mee-blèren...

Anoniem zei

Kei gaaf jonghu

Draai je allemaal je eigen rondje mee groetjes

Marjan zei

Heerlijk toch een avondje uit met zijn tweeën! lekker van genieten hoor. Ha ha t enige wat wij tot nu toe wonnen van de postcode Loterij was bekers ijs van Ben en Jerry..... Ook niet te versmaden natuurlijk, maar toch.
Groet,
Juul

cindy 'wonenmeteenhart" zei

gaaf joh
lekker swingen uit je dak en genieten

dat wil toch iedereen


liefs cindy

lia zei

En dan moet ik het met een bosje gerbera's doen..... nou ja
Maar ik ga met de flow.... (tenminste probeer ik hé). hihi

Liefs

Jolanda zei

Leuk! Mijn dochter (18) gaat met de handbalmeiden lekker meebleren op de 17e. Alvast veel plezier, lieve groet

Passione Helena zei

Super, dat manlief instemt! "Dat komt door jou" je zult zien "het is een nacht" waarin "tranen gelachen" hahaha

Leuk hoor...even lekker uit je plaat gaan! Vorig jaar waren wij ook bij de Toppers...echt ge-wel-dig, wat een feest! De één nog gekker verkleed als de andere, een ongedwongen vrolijke sfeer. Heerlijk toch, dat dit ook nog mogelijk is in deze wereld.

Liefs Helena X

Pierelantijntjes zei

Wat leuk lynda!
Ik had onze dochter beloofd dat als lady gaga naar nederland zou komen, zij dat voor haar verjaardag zou krijgen....wat denk je? komt ze in september, in amsterdam, moeders moet mee.....(zou liever naar Guus gaan;-)
liefs Ester

Anoniem zei

JALOERS!!!!
Ik ben ook geen die-hard fan, maar...... GUUS-IS-LEUK!!!!!!!Ik ben ook geweest vorig jaar, en het is een feestje!!!!!

Geniet ervan!
Groetjes Sandra

Thuis bij Tjits zei

op naar GUUS! superleuk!!
toch leuk van de postcodeloterij, zo kom je nog eens ergens haha:)) wij hebben een paar weken geleden met diezelfde loterij een grote tv gewonnen, wie weet kunnen we dan over een jaartje via die tv ook genieten van GUUS:)

liefs van Tjits

Astrid zei

Gezellie een avondje met zijn tweetjes naar Guus, leuk toch?! Maar eerst het reisje Parijs natuurlijk!
Groetjes Kiki

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Ook al zo'n blijmakertje ;-))

Liefs, Hil

Mirjam zei

En zo is het helemaal!!
Geniet er maar lekker van.
Laat me raden wat het commentaar van je meiden was. `Doe toch normaal`!! Dat heb ik ook zo vaak gehoord... haha... komt altijd weer langs...
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam