N'est pas si difficile...

zondag 15 april 2012

Life goes on!

So will we......en "we" hebben nog maar 5 weken!
5 weken voordat we met de Thalys richting Parijs gaan.
Er is dus werk aan de de winkel (voor HAAR), want een logistiek plan moet er komen! We hebben drie hele dagen in Parijs, dus die tijd moet je zo effectief mogelijk benutten. Ik leverde net als voorgaande keer de "puntjes"in die we MOETEN zien, en zij maakt van die "puntjes"gewoon een vlekkenplan!:D
Het lijkt een beetje op wat we als kind altijd deden, verbindt de nummer met elkaar, et voilá, je hebt weer een vlek!



Wij noemen het Vlek, want ons kent ons....wij laten ons gemakkelijk verleiden door een steegje of binnenplaatsje op onze route en zo is er dus van ROUTE geen sprake meer....vandaar dus...VLEK!:)


Er is over alles nagedacht, van bepakking, tot dag van aankopen(zodat de taskes zonder al te veel averij op de hotelkamer komen ;)), tot extra taxigeld omdat er in Parijs een seriemoordenaar rondwaarde(met name in de wijk rond ons hotel..*kucht*), maar volgens de laatste berichten van de afdeling logistiek kan ik die extra centen aan wat anders gaan uitgeven want "diejen"killer blijkt gepakt!!! HOERA!


En zo komt er langzaamaan(dat kennen wij natuurlijk niet, langzaamaan, het plan ligt er al zeker een WEEK;))) een duidelijk traject dat we zullen gaan afleggen a Paris!


Schrappen en concessies doen is iets dat ons makkelijk afgaat(KUCHTHEULSHARD), zo zou ik in eerste instantie m'n renschoenen meenemen want twee weken nadien is die KIKARUN he, en ik moet wel in vorm blijven(hoe klinkt dat?), maar de afdeling logistiek deelde me mede dat het qua training wel goed zou komen....want...de totale afstand die we af willen leggen is 42 km!!(marathon) Je ziet, verdeelt over drie dagen is dat appeltje eitje!



Minder "appeltje eitje"is het feit dat ik een verbod heb opgelegd gekregen........ik mag GEEN nieuwe boekskes over Parijs meer aanschaffen, de punten zijn vastgesteld! PUNT.
Ik mag alleenig nog maar naar de "vlekken"kijken, daarbinnen mag ik nog wel wat opperen, maar daarbuiten...NON!

Zeg zelf, c'est TRES difficile!!!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

It's me zei

Een verbod !!!...hmmmm en daar ga jij naar luisteren......????.....xxx..

Anoniem zei

Mijn hemel wat kan je bezig zijn met het plannen van bezienswaardigheden. Begraafplaats? Staat die ook op het to do lijstje? Daar waar edith piaf ligt. Kijk ik ben van gewoon heen gaan en we zien wel.

Voorpret groetjes

Marga zei

Hallo Lynda.
Heerlijk die voorbereiding.
Maar dat alle puntjes een vlek worden en dan nog de juiste weg vinden?
Fijne zondag.
Groetjes Marga

Astrid zei

Leuk hoor die voorbereiding! Alvast een beetje Parijs opsnuiven…en herinneringen komen boven..

Groet Kiki

Bij Guusje Thuis zei

Als je nou gewoon een bieb-abonnementje hebt, dan is dat punt ook weer afgetikt toch?!

La Maison zei

Een geweldig vooruitzicht Lynda, en plannen zijn er om te veranderen dus je komt vast op plaatsen die je niet in gedachten hebt.
Geniet vooral veel ,maar dat is overbodig gezegd geloof ik.

Liefs
Hermine

Sjonke's Kronkels zei

Ohhh...Parijs......ik wil ook weer.
Heel veel plezier!!
Groetjes,
Marion

Sonja zei

Heerlijk verhaal, nu al.. dat wordt wat! Spannend..
Gelukkig is die engerd gepakt!

Madelief zei

Wat een heerlijk vooruitzicht! Ik had graag met jullie meegegaan :-)

Veel plezier met alle voorbereidingen!

Liefs van Madelief x

Huys 50 zei

Ohh nog 5 weken,...meis je slaapt straks niet meer ;-))
't wordt net een schoolreisje heb je de natte washandjes al klaar liggen ?? whahaaa
Die voorpret hé achhhh.....

Groetjes
Dicky Marie

HansDeZwans zei

Leuk vooruitzicht en je moet zeker op voorhand wat plannen maken want anders ben je snel uitgekeken.