Behoeft geen uitleg...

maandag 2 april 2012

Sommige dingen spreken voor zich. Neem nou Parijs;)....geen woorden die precies beschrijven hoe mooi die stad is. Foto's....die ook geen uitleg behoeven, én die gemaakt zijn in Parijs....





Prachtige collectie foto's, kaarten en prints! En binnenkort óók nog een boek (Paris in Color), allemaal van de hand van Nichole Robertson van Little Brown Pen.

*zucht*

Moet ik nu echt beloven niet vaker dan eens per week over Parijs te bloggen???;)..
Nog maar een weekje of zes.....;)

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Abacaxi & Hortelã zei

Van mij mag je over Parijs bloggen zoveel als je wilt!!!
En ja, die foto's van Nicole zijn 'unique et fabuleux'!

Corine(THUIS) zei

Nee hoor Lyn, dat hoef je niet te beloven, ik geniet gewoon net zo hard van Parijs als jij :))
Groeten, Corine

Saskia zei

mmm les pains du boulanger ... snotverdorie nu heb ik weer zin in vers gebakken brood :o)

It's me zei

Jij mag het elke dag over Parijs hebben hoor...wie het niet horen wil of lezen eigenlijk...die slaat je maasr over toch?? ....J'Taime Paris !!...liefs van mij...xxx...

lia zei

Maakt mij niet uit hoor, kan er alleen niet over mee praten. Ben er nog nooit geweest.

Liefs.

Diana zei

Dat zijn nog 6 weken voorpret ;)

Judith zei

Ik ben nog maar 1 keer in Parijs geweest en ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo'n superfan ben als jij... Maar post jij maar lekker zo vaak als je wilt over jouw favoriete stad! Misschien wordt het tijd voor een 2e optrekje voor je daarzo...:-)

Liefssss

Anoniem zei

Ohneeeee he? Gaan we weer..

Osessie groetjes

La Maison zei

Over Parijs raak je nooit uitgepraat daar is het leven veel te kort voor, dus doe je best lieve Lynda, ik lees er graag over.

Hermine

Alie zei

Ben op school een weekje in Parijs geweest en ben helemaal verliefd geworden op die stad, 's avonds gezellig op een terrasje, heerlijk.

Bonjade zei

Ga je nu alweer richting Parijs?

Oh....vrouw van de wereld....bofferd......


Maarre......de tip van de laarzen, top, ga ik doen.....
Dat weggooien, wegdoen, geven is nog een zwakke plek van me.


Fijne dag

Liefs

hokje zei

Je mag zo vaak over Parijs bloggen als je wilt; geniet gewoon fijn mee van je prachtige foto's en voorpret!

Groeten, Miranda