Sort of....

zondag 22 april 2012




alle foto via Pinterest

Een goede nachtrust is de beste rimpelfiller ever, slapen op je rug de ultieme facelift zonder naaldjes en dat alles met het raam open een pure wellnesstreatment voor je teint.

*GAAP*
Alleen als daar een groepje van pak 'm beet 8 buurjongens in lallende toestand thuiskomt om 4.05(op de kop af!!) en de hond des huizes (formaat KOE) gaat blaffen, waardoor de hond van het huis tussen ons in (formaat zwabber) begint te keffen, de "mannen"in een baldadige toestand een joekel van een tak van een van de prachtig bloeiende japanse kersen in het speeltuintje voor onze deur "snoeien", een gftcontainertje als Jembé gaan gebruiken en het feit dat het toilet binnen oplossen door BUITEN te gaan staan sassen....

*GAAP*

Dit alles speelde zich af aan de voorkant, en stél dat ik het gemist had(NOT dus want ik slaap licht), dan was het wel door Meisje 1 haar angst(dierlijke geluiden produceren die ladderzatte matties zeg) dat mama in de benen schoot!

Veel zin had het niet, getuige het antwoord op mijn verzoek of dan in elk geval de hond kon stoppen met blaffen..
Jongeling: "ik blaf niet"....ik: "ben jij een hond dan?" Hij:"ik blaf niet"........need I say more????

5.07 was het laatste dat ik zag op de wekker, tot...mwah...5.34....toen Sjors kwam melden dat het tijd was om naar buiten te gaan(dagelijkse handeling) en ik hem en poezebeest Bruce om 7.14 weer naar binnenliet en eten gaf, sliep ik verder tot 8.27, omdat Sjors zich toen eigenlijk wel soort van verveelde....

*GAAPT*

Maaaaaar, daardoor kon ik wel even lekker een ontbijtje maken voor meisje 2 (die overal doorheen snorde, like her papa;)) die op tijd op pad moest voor de Unicefloop!

Ennnnnnnnnnnn ik kan ze allemaal laten leven want ik heb lekker vakantie, dus morgen weer een kans op uitslapen!!!;)

Lekkere zondag allemaal!

Liefs,
Lynda



Leave a Comment

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Jeetje, je zou ze toch... Hier ook wel eens gebeurd in het platsoentje schuin voor het huis, maar gelukkig bij een enkele keer gebleven...
Geniet lekker van je vakantie en van je vele kansen op uitslapen...
Ik wens je een heel mooie zondag,
Lieve groet,
Mirjam

Elisabeth zei

Nou das lekker dan zo'n stelletje ........ en de honden maken het feest compleet.Hier is het ook best vaak rumoerig in de buurt omdat er een kroeg in het winkelcentrum[pje]zit.Grrrr Hopelijk slaap in je vakantie lekker uit
Groetjes Elisabeth

Alie zei

Ga je vanmiddag lekker even bijslapen, ook weleens lekker. Groetjes en slaap zacht Alie

Anoniem zei

Ai, das balen zeg. Ik heb best geslapen. Jongste kwam om half 4 vannacht/vanochtend thuis van het stappen/feesje. Ik hoorde haar nog wel zeggen "ik ben thuis". en ik sliep weer verder. Manlief die de hele nacht hoestte (niet gehoord, ik sliep) En dit alleen maar omdat ik elke nacht oordopjes in heb. Anders wordt ik wakker van alles, nu dus niet meer. Maar gelukkig heb je vakantie, kan je heerlijk bijslapen.

Fris en fruitige groetjes Pieternel

Sonja zei

Ook goedemorgen.. ! wordt vast een vroegertje vanavond :) #jezouzewat

It's me zei

Tja ...heerlijk zo'n nachtje...ik heb na de vrijgezellen avond van Jen heerlijk geslapen...het was zoooo leuk !!...liefs fijne zondag van mij.....enne ga lekker koekjes bakken....heb ik wat te doen he??...hihih!! ..kom je proeven???...xxx...

Judith zei

O, en ik heb vannacht sinds maanden juist eindelijk weer eens een klein beetje kunnen slapen...

Fijne vakantie! Ennuh... morgen dan maar lekker lang uitslapen (hoop ik voor je!)

Judith zei

O, en ik heb vannacht sinds maanden juist eindelijk weer eens een klein beetje kunnen slapen...

Fijne vakantie! Ennuh... morgen dan maar lekker lang uitslapen (hoop ik voor je!)

Bij Guusje Thuis zei

Hier op het pleintje hadden we een gooi-lekker-wat-rotjes moment vannacht en Guus was 'not amused' ... maken er maar een bankhangdagje van met de ene na de andere hagelbui als achtergrondmuziekje.

Huys 50 zei

Oh.....herkenbaar ditte !!!
Ik heb/had zo mijn regels bij mijn zoons,ze mogen 1x aangeschoten thuiskomen......bij een tweede poging slaapt men in de GARAGE kouf of niet koud winter of geen winter en er is GEEN bed.........
Je snapt het al....nooit voorgekomen want ze weten dat die regel bij mij...ECHT doorgaat daar ben ik ZOOOO streng in dat wil je niet weten.
En overlast bezorgen.........geen optie.
Meid je moest eens weten ik kan zo in het leger,ikben knap streng in die dingen.
Bahhh wat vervelende types vind ik dat, zo,n herrie te maken s,nachts.
En uhhh Sjors is ook wel vroeg op hé... ;-)
Hier is sinds een week een nieuwe poes,naaaa jeetje het is een echte buitenpoes en moet nu dus binnen blijven voor een poosje, ik heb mijn regels voor Lotje dus maar even aan gescherpt want die was losgeslagen hier.........ook weer gevalletje streng zijn denk ik hé. pffff

Morgen lekker uitslapen dan maar.

groetjes
Dicky Marie

What's in a day zei

He woon jij in onze straat, hier speelde zich ook bijna hetzelfde tafereel af...alleen slaapt onze hond door...en kon ik redelijk snel de slaap weer pakken...pak een boek, doe alsof je leest en sluit je ogen...
Morgen gewoon doorslapen...

Lieve groet,
♥Eefie

Marjan zei

Bij ons komen ook nog wel eens nachtelijke stappers door de straat zo rond een uur of 3. Gelukkig niet altijd even veel herrie. Wel vonden wij eens, tot onze verbazing,
's ochtends een verkeersbord in onze voortuin :-) en de overburen een ei tegen de schrootjes kapotgegooid, dat was dan weer wat minder want hoe krijg je het er weer af.
Fijne vakantie
Juul

Carla zei

Wat ben ik blij dan dat ik (tot nu toe dan) in een rustig buurtje woon.
Soms word ik wakker door de buurkindjes om half 8 s'morgens, en da's best redelijk behalve als je pas om 03.00 uur s'nachts in je bedje ligt (door het werk) maar ja..daar kan je niks van zeggen toch...en hoeft ook niet!!
Ben je al een beetje bij gekomen??

lieve groetjes Carla.

Ger zei

Nou gebeuren dit soort dingen volgens mij helaas in elke omgeving wel van tijd tot tijd.

Maar als het stil is in de nachtelijke uren wil het nog niet zeggen dat er niets is gebeurd....

Ook op klaarlichte dag hier in de omgeving de ene overval na de andere op winkeliers en sprak vorige week een personeelslid van super die vertelden mij dat ze de biefstukken bij kunnen blijven vullen.....ze gaan als 'n speer....maar krijgen alleen niet de kans om aan de kassa gescand te worden,en denk niet dat dit enkel schorem is wat zó boodschappen doet.....menig keer zitten keurig uitziende vaak oudere echtparen die al jaren in die winkel komen op het kantoor met gestolen waar in de tas in afwachting van politie.

Waar gaat dit heen in deze verrotte wereld.....bah!!!

Ik ben de laatste die dat nachtelijke,dronken,stoere herrie gedrag van jongeren goedkeur,maar als ze de volgende dag laat in de middag(mag hopen met knallende koppijn)uit hun nest komen zijn dat in de meeste gevallen weer hele normale jongens én meisjes als ze hun roes uitgeslapen hebben, nuchter zijn en alleen,want dit soort zaken van wangedrag onder jeugd vinden altijd plaats in groepsverband.

Maar laten we toch liever vrolijk zijn.....en ik wens jullie dan ook een fijne meivakantie!!!

Lieve groeten,Ger