Goede Vrijdag

vrijdag 6 april 2012

Letterlijk!!! Prachtig zonnetje, vanmorgen een geslaagd Lentefeest op school(ik shopte voor 200 en dekte tafel voor 200) en een extra vrije dag voor de boeg! Ik zeg GOEDE Vrijdag!;)

van al m'n gezaaide yummies kwam o.a. de Thijm al op...

yummies voor het oog(al kun je ze ook eten, maar hee, ik kíjk er liever naar;))

na jaren koesteren heb ik dan nu toch al 4 bloemen in mn seringenstek!

paars en wit in één pot


blij dat m'n Lelietjes van Dalen eindelijk goed geworteld zijn...en dus weer elk jaar terugkomen

GOEDE Vrijdag....nog niet overtuigd???


:)

Ik wens jullie een Goede Vrijdag!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Diana zei

Saajkus!!!! ;)

Abacaxi & Hortelã zei

GE-NIE-TEN!

Anita zei

Ik ben helemaal overtuigd,zeker een 'goede vrijdag'!Nu nog een schitterende PAAS.
Fijne dagen,Anita

It's me zei

Liefs van mij....xxx..

hokje zei

Voor jou veel mooie momenten om met een GOED gevoel op terug te kijken met de paasdagen!

Lieve groet, Miranda

La Maison zei

Met al dit goeds kan jouw goede vrijdag niet meer stuk.

Liefs
Hermine

Anoniem zei

Goede vrijdag, morgen weer een goede zaterdag.
Elke dag van de weem is bij ons een goede dag.

Goede groetjes

Huys 50 zei

Zonnetje vanochtend ?? waar ?? niet hier..oh nee bij jou dus...
Voor jou een goede vrijdag ik zie het al.
Fijne Paasdagen Lynda.

groetjesss
Dicky Marie

Petra zei

Die lelietjes van dalen komen echt wel terug (en ook waar je ze niet wilt)Maar ze ruiken heerlijk en zijn prachtig (ook zeer giftig)

Fijne Paasdagen!

What's in a day zei

Een heerlijke zonnige dag vandaag, heel veel zon...jij bent nu wel aan rust toe...ga relaxen en genieten!!!!!
Bij mij staan eindelijk de lelietjes...ik ben er blij mee.

Lieve groetjes van juf:)

Thuis bij Tjits zei

jaaa ik ben overtuigd hoor!! wij hadden ook een hele goede vrijdag, zijn net terug uit Amsterdam:)
morgen is het stille zaterdag.. op naar pasen!

hele fijne paasdagen,
lieve groetjes Tjits

Alie zei

Fijne paasdagen, geniet ervan! Groetjes Alie

Geke zei

Jij ook fijne dagen!
Groetjes,
Geke

lia zei

Zoals poes heerlijk van de zon genoten heeft, heb ik het ook gedaan. Alleen dan niet liggend, maar gewoon in een stoel met hoofd achterover.... Wat zullen we dit weekend krijgen....

Een heel fijn paasweekend,
Liefs