Aankondiging...

woensdag 14 maart 2012

een slimme meid is voorbereidt....en een Lynda ook ;)

Dus ik reserveerde een plekje aan  de tafel buiten.....lekker..


met wat kleur in het vizier....maar wel met beleid......


want me and my TEINT, gaan anders teveel opvallen tussen al dat kleurgeweld!;)...dus in het kader van inblenden.....puur wit.....niemand die me ziet;)!

Woensdag meisjes!!!! Dat betekent( 1+1=2)...morgen DONDERDAG!

ZONZONZONZONZONZONZONZONZONZONZONZON!(en heel veel was;)))

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Abacaxi & Hortelã zei

Wat ziet het leven er toch anders uit met een beetje zon... Geniet!
XX

Marjan zei

Vandaag mijn moeder aan de lijn, zij zat (in Brabant) al in het zonnetje. Maar hier nog geen zon te bekennen. Morgen misschien, al moet ik dan wel werken...... Kan ik in elk geval in het zonnetje terugfietsen!
Groet,
Juul

Huys 50 zei

Whohahhaaaaahhh BEZET...gek mens ben je ook hé,om te gieren dit !!!!
En die was hé we willen het zien hangen morgen Lyndaaaaa dus.....FOTO,SSSSSSSSSSSSSSS

lieve groetjes
Dicky Marie

Martine zei

Reserveer je voor mij ook nog een plaatsje? Want ik moet ook nodig wat kleur op mijn gezicht. Ik hoop echt dat het mooi weer wordt morgen, nu is het grijs en somber buiten.

groetjes, martine

StudioZakka zei

Hé wat een leuke blog heb ik hier ontdekt. Hier nog een zonliefhebber... maar helaas vandaag in Brabant maar weinig zonnestraaltjes gezien... Misschien morgen :)

Je hebt er een volgertje bij!

Groetjes,
Rosalie

P.s. Als je het leuk lijkt, kom dan ook eens op visite bij mijn blogje StudioZakka.

www.studiozakka.blogspot.com

lia zei

Zou leuk zijn als we allemaal eens bij elkaar in de zon konden zitten. Maar als we allemaal aan elkaar denken wanneer we in de zon zitten, is het bijna hetzelfde, bijna...

Liefs

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Nou, jij bent zeker een slimme meid. Ik hoop dat iedereen al rond het middaguur in de zon kan zitten, zodat we, zoals Lia zegt, allemaal ´bij elkaar zitten´ (wat een leuk idee trouwens), want om 3 uur moet ik werken. Voor die tijd ga ik dus ook lekker zonnestralen vangen hoor...
Ik wens je nog een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

It's me zei

Geniet !!!!!....liefs van mij...xxx...

Elisabeth zei

Je laat me weer even glimlachen .Wat ben je toch een leuk ''gek'' mens!!
Liefs Elisabeth

Anoniem zei

Waaaaat jij de zon? Nou hier niet hoor. Heb wel de potten gevuld met grond, bolletjes erin... De tafel met stoelen staan ook al buiten..

Love it groetjes

Corine(THUIS) zei

Ik hoop het echt..maar het was hier vandaag akelig fris en grijs, dus ik vrees een kleine teleurstelling...
Bovendien moet ik werken, maar toch..als de zon schijnt werkt het ook veel prettiger :)
Groeten, Corine

Carla zei

Ik denk persoonlijk dat jij donderdag dan weert mazzel hebt dat je in het zuiden woont.
Wij hebben dan misschien eerder sneeuw, maar jullie eerder zon.
Ik hoop dat het een beetje lekker word hier, dan gaan Lois en ik lekker naar buiten...ff een beetje vitamine D halen.

liefs Carla.

Madelief zei

Geniet ervan Lynda! Dat ga ik ook doen :-)

Gezellige avond,

Madelief x

Ger zei

Dus jij gaat morgen op dat bezette plekje de wasmand vol witte was neerzetten...slimme meidjes hoeven dan niet bij elk stukske wasgoed te bukken:-)voordat het aan de waslijn hangt.

Nou ik hoop voor jou dat het donderdag wasdag gaat worden met veel zonnestraaltjes!!!

Zal aan je denken wanneer ik uit de trein stap in Gouda en de dag begin met koffie op het terras.

Lieve groetjes,
Ger

Astrid zei

Vandaag in de tuin bezig geweest om er morgen lekker van te genieten....zoals velen denk ik...!!!
Enjoy the sun!!! Groetjes Kiki

Tanja zei

Ik wens je heel veel zon meis, veel warmte, ik moet morgen werken dus dat wordt alleen tussen de middag even genieten maar het zal niet de laatste keer zijn dat de zon gaat schijnen.

Denk je even aan me als je daar morgen met je smoeltje in de zon zit te genieten, dan heb ik het idee dat ik een beetje mee geniet.

Liefs
Tanja

Esmee Styling zei

hahaha geweldig dat briefje!!
heb helemaal zin in het zonnetje van morgen. Helaas moet ik ook nog mijn inkopen gaan doen, maar in de middag ben ik ook in de tuin te vinden.
En je vraag of dat het zitje van mijn dochter is "ja" mevrouw heeft een riant verblijf :-) op zolder!!

Groetjes en geniet ervan morgen.
Esmeralda
Esmee Styling

elv's zei

Heerlijk... lekker genieten.... energie opdoen... Goed idee!

Anita zei

Hahaha jij bent verzekerd van een plekkie :-)
Ik weet niet of het ons nog gaat lukken
Wij gaan morgen naar Nijmegen voor de volgende scan van manlief.
Misschien nog even een terrasje in de stad ?!
We zien wel: fijne dag Lynda GENIET ervan !!!!
Groetjezz lfs mij