dinsdag 27 maart 2012

I know I know, we weten het nu wel, het is mooi weer!:)
Ik zei het HIER al, het weer vraagt er gewoon om om gevierd te worden!:) Dus dat doen we dan toch gewoon!
De kleuren van het seizoen zijn divers, er is voor elk wat wils, ik koos voor.....precies...

pink :)
Ik maakte eerst een kleintje, met babyroze, pink en pink met witte hartjes, maar die kan ik niet laten zien, die ligt in de papierbak....mislukt:)


deze lukte wel zoals je ziet. Gemaakt van 8 vellen vloeipapier, formaat kun je zelf bepalen.
Het pink en babyroze vloeipapier komt van Pieternels
en het pink met witte hartjes komt van Leuke Lintjes

Deze is voor het moodboard van de Snoepwinkel, maar ik denk dat ik er nog meer ga maken, meisje 1 en meisje 2 zijn immers beide in de Lente jarig:). Weer eens wat anders dan ballonnen. Na het feest kunnen ze eventueel nog wel op hun kamer hangen! Elke dag een feestje;).

Ze zijn eenvoudig te maken hoor, google even op "pompom maken"en je krijgt er de foto's zelfs bij! Appeltje Eitje!
Succes!

Liefs,
Lynda


Leave a Comment

Carla zei

Wat een geweldig fleurige blommen!!
Past echt bij zo'n dag als vandaag!!

liefs Carla

Anoniem zei

Zo, toch leuk gedaan zeg.
Maar ik heb ze niet meer op pieternels staan. Verhuisd naar inpakken-en-uitdelen.

duim omhoog groetjes

Samira zei

Oefening baart kunst he?! Ze blijven leuk, het is meteen feest met zo'n pompom. Succes met je moodboard Xx

Een sneller kloppend hart zei

Wat leuk zeg, die heb je kei-mooi gemaakt!

Veel groetjes, Veronique

It's me zei

Leuk leuk leuk !!!...xxx....

lia zei

Dat is veel leuker dan ballonnen en slingers op een verjaardag. En zo heb je ook meteen weer wat te doen.

Leuk leuk....
Liefs

Agnes zei

Leuk die pompommen! En leuk om te maken. Verrassende kleur ook. hahaha... maar wordt wel lichtelijk aangestoken door jou met je pink. Wordt er wel vrolijk van. Fijne avond.
Lieve groet,
Agnes

Anita zei

Ik vind ze top!Zeker als je een feestje heb zijn ze superleuk.
Ik ga het ideetje onthouden!
Groetjes Anita

Gustaviana zei

jaaaa leuk zijn ze ook voor te maken ... je word er vrolijk van.... groetjessss xx