Bagagedrager...

donderdag 22 maart 2012

"spring maar achterop bij mij...."


het eerste "after dinner"fietstochtje zit erop!
En wat hébben we genoten! We haddden best nog een uurtje door kunnen fietsen, maar doseren is ook een kunst he ;)







leuk huis "op rechts"....mocht man mn Lief niet stil gaan staan voor een foto....flauw toch??;)

Jongens wat een cadeautjes zijn deze dagen toch he!
Kleine anekdote?
Ik kreeg een smsje van Meisje 1 vanmiddag "het is bloedheet".
Ik: "lekker weertje!!!"
M1: "veel te heet om na te denken"!
:)

Morgen weer?

Liefs,
Lynda


Leave a Comment

Marjan zei

Ja heerlijk hè. En ik hoorde net dat het nog de hele komende week goed blijft. Pas daarna een weersomslag. Nou ja dat zien we dan wel weer. Voorlopig zitten we goed!!!!!
geniet ze,
Juul

Anoniem zei

ooo leuk ritje..
Ijsje toe?

lik lik groetjes

lia zei

Het was zalig......

Liefs

It's me zei

Ja heerlijk...morgen weer !!...als mijn grieppie maar niet doorzet...yakkes.....liefs lente groetjes van mij...xxx..

Agnes zei

Wat een slimme dochter heb jij Lynda:)

Mirjam zei

Zo, jullie hebben al heerlijk gefietst dus. En zo te zien in een heerlijke omgeving. Dat moet wel genieten zijn geweest.
Is dat jullie huis op rechts...?
Die dochters toch, gelijk in de overtreffende trap...
Ik wens je alvast een heel fijne vrijdag,
lieve groet,
Mirjam

Thuis bij Tjits zei

oh wat heerlijk een after dinner fietstochtje met dit schitterende weer!! en als morgen de tijd wordt verzet hebben we ook al lekkere lange avonden met nog steeds mooi weer in het vooruitzicht, dit is op en top genieten!! en ook heel goed om mijn energie weer op te kunnen bouwen!

heel fijn lenteweekend Lynda!
liefs van Tjits

Tanja zei

Toen ik je titel las van je post dacht O jeetje Gers Pardoes komt ook langs.

Maar heerlijk weer en heel veel genieten he Lynda, dat kunnen wij gewoon.

Ik wens je nog veel genietmomenten deze dagen.

Liefs
Tanja

hokje zei

Echt genieten deze mooie voorjaarsdagen en nu de tijd wordt verzet kun je 's avonds nog langer genieten...

Groeten, Miranda