Good vibes..

zaterdag 24 maart 2012

O joy wat een zaligheid! Het zon wordt alom bejubeld en aanbeden en da's niet zo héél erg raar....want het is dan ook zálig weer buiten! Alles en iedereen zit in een lekkere flow, en we laten het weekend en de zon lekker hun ding doen.....


en de "kolder"is ingeslagen....ik ben druk aan het zaaien, kruiden, groenten en bloemen.
Ik noem even, uhm...Basilicum, Salie, Dille, Venkel, Munt, Balkontomaatjes, pepertjes, bieslook, snijknoflook, cosmea(bloem) en siererwt(bloem)
daar komen nog wat soorten bij want ik "swap" de zaadjes die over zijn met nog een overenthousiaste moestuinierster.
Dus kocht ik alvast een transparante box met deksel(zoals gezien in de nw Home & Garden) om te gebruiken als kweekkas :)
tja.....benieuwd hoe het "tuinieren" gaat lukken, met uhm....het kattenvolk(vrees dan ook hele bijzondere combinaties in m'n tuin ;))


Anyway.....huis, tuin en keukengeklets, instant happiness;)

Ik hartje zaterdagen als deze!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Anoniem zei

Zo, jij bent echt goed bezig.
Ja met katten is het lastig om iets te laten groeien. Ze vreten alles kapot.

Laat het gras maar groeien groetjes

What's in a day zei

Wat zorgt de zon toch voor leuke dingen...we zijn met z'n allen helemaal van slag bij sneeuw en zon...maar genieten doen we.
Heerlijk al die tuinplannen van je..ik ben benieuwd hoe alles gaat groeien bij je.


Geniet nog lekker van je weekend....
♥Eefie

Madelief zei

Hoi Lynda,

Goed idee om zaden te ruilen! Wij doen het op de volkstuin in mei ook altijd met stekjes. Zo leuk!

Succes & plezier met het aanleggen van je kruidentuin. Deel je het uiteindelijke resulaat ook met ons?

Lieve groet,

Madelief x

Ger zei

.....Zal ik alvast kistjes gaan verzamelen voor tegen de tijd dat jij naar de groenten/bloemenveiling gaat in Grubbenvorst;-))
Of ga je straks zo'n gezellig kraampje voor het huis zetten met zakjes groenten en bosjes bloemen van eigen kweek....
Je hebt er zin in en dat betekent meestal dat je ook ''groene vingers'' hebt,
en als die katjes zich een beetje gedragen creëer jij je eigen mini Floriade.

Ik wens de tuinvrouwe veel succes met zaaien en een goede oogst!!!

Lieve groetjes,Ger

House of Seasons zei

Wat is het toch heerlijk om zo lekker te tutteren he!!!
En dan straks al die leuke plantjes te zien groeien.......
Echt genieten is dat.
Fijne zondag
Liefs
Lia

Judith zei

Heerlijk he, dat voorjaar... Geniet van alles, liefs Judith

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Wat een geweldig idee om een box te gebruiken voor je zaailingen.
Geniet morgen ook maar, dan zeg je:
hartje zondagen als deze... ik moet helaas werken, maar vanaf 3 uur in de middag vindt je mij ook in het zonnetje hoor...
Ik wens je een super zondag,
Lieve groet,
Mirjam

Nicole Claudia zei

Oei... potten met groen/bloemetjes en katten... Bij mij ploegen de buurtgenootjes nog wel eens een bloempot op z'n kop, hahaha.

Groetjes, Collie

It's me zei

Onze groenten vrouw.......leuk hoor!! ben benieuwd.....enne het is wel zondag nu....maar geniet van een heerlijke dag !!...enne wist je dat ???...xxx...

lia zei

We moeten het er nu maar van nemen hé.

Fijne dag, liefs...