New Day...

zondag 18 maart 2012


Nieuwe week en nieuwe energie.
En voor mij (duhh) komt die energie vaak uit m'n "pinkbelieve"....
Pink is een manier van leven, pink is een overtuiging, pink is niet voor doetjes;)!
Dus...een shotje PINK om de nieuwe week mee te beginnen, en vol overgave zing ik mee met Billy Joel...HONESTY!!!! Meer dan woord als je het mij vraagt, maar zoals in mn vorige post al gezegd, iedereen is anders en de contrasten zijn soms groot;)!.

Genoeg vaag gebazel, ik wens jullie een heerlijk nieuwe week, een week waarin ons weer lente is beloofd. Ik wens jullie een week vol leuke momenten, een veilig gevoel en vertrouwen in jezelf!
THINK PINK!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

House of Seasons zei

En de LENTE komt echt!!!!!!!
Voorlopig is het in blogland al overal te vinden!
Vertrouw er maar op en er zijn altijd meer mensen waar je blij van wordt dan....
Liefs
Lia

Corine(THUIS) zei

Tja..vaag gebazel.. ik hoop dat degeen die het wél snapt zich even achter zijn/haar oor krabt ;)
Fijne lenteweek Lynda!

Abacaxi & Hortelã zei

Ben oui! C'est le printemps qui arrive :))
En dat appeltje... prachtig pink :)

Dagmar Design zei

Geniet van de nieuwe week, hoop dat we allemaal lekker naar buiten kunnen!!! Liefs Dagmar

Ger zei

Laat de lente maar komen.....
kan bijna niet wachten op de zwaarbeladen takken vol roze bloesem!!!
In huis kan ik hier niet veel roze ontdekken....of het moet het roze gebreide jurkje zijn van een van de Schildpadpoppen, 'n lekker mootje roze gebakken zalm of lik taramosalata(Griekse viskuit salade)op mijn bordje ;-)

Ik wens je een fantastische lente week toe en lieve groeten!!!
Ger

It's me zei

Nog maar een keer een berichtje plaatsen deed ik gisteren ook al ....raar.....ik zei dus vertrouwen in mijzelf dat is wat ik het hardst nodig heb op het moment...ik blijf roze denken dat zeker....fijne roze week lieverd...xxx...

Erika zei

Heerlijk ja, die lente! Fijne week!

Mirjam zei

Mooi roze is niet lelijk.... of ging dat nou over rood. Anyway, het is heerlijk om naar te kijken...
Ik wens je morgen een heel fijne nieuwe dag,
lieve groet,
Mirjam